Ik vind het eerlijk gezegd aardig lijken op het Oranje van de afgelopen 4 jaar. Zag er niet uit.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hoe krijgt Van Basten het voor elkaar om drie verdedigend ingestelde spelers op het middenveld te plaatsen.
Waarom speelt hij niet gewoon het systeem van bij het NL elftal het afgelopen jaar. Daar heb je de spelers absoluut voor in deze selectie. Maar nee hoor, heilig 4-3-3![]()
![]()
![]()
Willem 2 heeft geknokt en dat heeft tot dit resultaat geleid.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:41 schreef Yi-Long het volgende:
Terechte afstraffing. Ajax speelde gewoon ver onder niveau en op een laffe manier, en een onbegrijpelijke basis-elf en zeer matige wissels.
Wel mooi dat ik er meer verstand van heb dan Van Bastenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:41 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ja maar die moeten dan de ballen ophalen op het middenveld wat ook niet de bedoeling is. Nee de aansluiting is er niet, het gaat niet lopen vandaag.
Tja ik heb t niet gezien, maar ik vind dat Aissati gewoon moet starten. Sno mag eventueel invallen, maar niet meer dan dat. Wel kut trouwens dat Gabri er niet bij was.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:37 schreef Cheiron het volgende:
De opstelling werkte gewoon niet.
Vermaelen en Oleguer staan goed. Het tweede tegendoelpunt was gewoon pech
Silva bracht NIETS naar voren en stond verdedigend te schutteren. Ogararu weg als backup is gewoon geen goed idee
Verthongen stabiel als verdediger, maar is amper opbouwend bezig geweest
Dan het middenveld.. Sno, Lindgren en Urby die alledrie geen flikker creativiteit lieten zien. Hard werken met namr door Sno, maar de kwaliteit droop er niet vanaf. Ik snap dan ook echt niet waarom je Aissati niet brengt
De aanval.. tja. Wat kun je als je volledige middenveld kut speelt? Huntelaar niet gezien, Sulejmani niet gezien en Suarez zat ook niet in het spel.
Kortom; de balans was kut. Snel Gabri er in, Sno eruit, en Aissati erin en Urby er uit.
eensquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:41 schreef TAV74 het volgende:
En het begin van alweer zo'n kutseizoen. PSV veegt Utrecht gewoon van de mat en Ajax kan het met deze selectie niet eens winnen van degradatiekandidaat Willem II. En waarom spelen met dit middenveld??
Ik heb het er zo mee gehad. Het komt echt niet meer goed met de club volgens mij.
(ja, te dramatisch na één nederlaag, ik weer het. Maar de laatste jaren is iedere vorm van vertrouwen de grond ingestampt.. )
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:42 schreef TheJanitor het volgende:
We hebben meer rendement nodig op het middenveld. Misschien kunnen we die Perez halen van Twente? Lekker ervaren en scoort veel/geeft veel assists!
We hebben meer rendement nodig op het middenveld. Misschien kunnen we die Perez halen van Twente? Lekker ervaren en scoort veel/geeft veel assists!
Na 1 wedstrijdquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:42 schreef koningdavid het volgende:
Ongeslagen kampioen wordden zit er niet meer in helaas.
De winterstop is nog ver weg.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:42 schreef TheJanitor het volgende:
Ik zei afgelopen jaar. Niet die 3 jaar daarvoor. Toen zag het er inderdaad niet uit. Dat systeem van het afgelopen jaar (het zo welbekende 4-2-3-1) kan je beter toepassen met deze selectie.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd aardig lijken op het Oranje van de afgelopen 4 jaar. Zag er niet uit.
Tja wat heeft Willem II laten zien? Tuurlijk veel inzet maar ze hadden 2 kansen totaal en dat waren 2 goals.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:42 schreef marp0 het volgende:
[..]
Willem 2 heeft geknokt en dat heeft tot dit resultaat geleid.
Ik zeg ook dat willem 2 verdient heeft gewonnen, want ajax heeft helemaal niks laten zien in deze wedstrijd.
Ik ben echt boos nu.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:54 schreef Wooldoor het volgende:
Komop zeg Willem II die selectie is echt 3x niets
Natuurlijk uitstekend van Willem 2, maar komt ook vooral doordat Ajax dus gewoon baggervoetbal liet zien. Laf, waardeloos kutvoetbal, wat we de afgelopen 4 jaar ook bij oranje voorgeschoteld kregen door Van Basten, dus niet eens geheel onverwachts.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:42 schreef marp0 het volgende:
[..]
Willem 2 heeft geknokt en dat heeft tot dit resultaat geleid.
Ik zeg ook dat willem 2 verdient heeft gewonnen, want ajax heeft helemaal niks laten zien in deze wedstrijd.
Ik ben echt boos nu.
Dat dus.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:41 schreef TAV74 het volgende:
En het begin van alweer zo'n kutseizoen. PSV veegt Utrecht gewoon van de mat en Ajax kan het met deze selectie niet eens winnen van degradatiekandidaat Willem II. En waarom spelen met dit middenveld??
Ik heb het er zo mee gehad. Het komt echt niet meer goed met de club volgens mij.
(ja, te dramatisch na één nederlaag, ik weer het. Maar de laatste jaren is iedere vorm van vertrouwen de grond ingestampt.. )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |