Vermaelen de schuld gevenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:37 schreef Chadi het volgende:
Kan er alleen om lachenIk bedoel Jaren verlies het op zakelijkheid en dan laat je de 0-2 liggen en krijg je gewoon de deksel op je neus aan de andere kant.
Vermalen die loopt te slapen zoals altijd
Maar ik zie het gewoon goed komen omdat ze nu al in de eerste wedstrijd hard op hun smoel gaan en niet gelijk spelen of dergelijke.
Preciesquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:37 schreef Cheiron het volgende:
De opstelling werkte gewoon niet.
Vermaelen en Oleguer staan goed. Het tweede tegendoelpunt was gewoon pech
Silva bracht NIETS naar voren en stond verdedigend te schutteren. Ogararu weg als backup is gewoon geen goed idee
Verthongen stabiel als verdediger, maar is amper opbouwend bezig geweest
Dan het middenveld.. Sno, Lindgren en Urby die alledrie geen flikker creativiteit lieten zien. Hard werken met namr door Sno, maar de kwaliteit droop er niet vanaf. Ik snap dan ook echt niet waarom je Aissati niet brengt
De aanval.. tja. Wat kun je als je volledige middenveld kut speelt? Huntelaar niet gezien, Sulejmani niet gezien en Suarez zat ook niet in het spel.
Kortom; de balans was kut. Snel Gabri er in, Sno eruit, en Aissati erin en Urby er uit.
Had je ook moeten doenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:52 schreef _Mike_ het volgende:
Iedereen die zich al aan het indekken is
Hoe krijgt Van Basten het voor elkaar om drie verdedigend ingestelde spelers op het middenveld te plaatsen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ajax: Topselectie, maar waardeloze kutcoach.
Hopelijk ontlopen we directe degradatie. Zou ik echt blij mee zijn!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:39 schreef Saekerhett het volgende:
Haha, we staan 16e, op naar de nacompetitie!!!
Doen we het toch nog beter dan 9 anderenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:40 schreef StarGazer het volgende:
Plekje bij de eerste 9 moet lukken.
Mwah, scoorde toch een aardig doelpunt..quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:37 schreef Cheiron het volgende:
Sulejmani niet gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |