Kritiek geven, betekent juist dat je meeleeft met je club!!!!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:05 schreef Leonos het volgende:
Jezus, het is 1-1. Blijf is achter je club staan.
Succes bagger supporters
Idd.. Als je het in je kop haalt om aissati op de bank te laten zitten, urby in de basis en sarpong erin te gooien ben je echt FOCKING BRAINLESSquote:
Ja. Verrassing is de beste aanval.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kan iemand mij de wissels uitleggen?
Kunnen we niet, daarvoor moet je echt bij MvB zijn,.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kan iemand mij de wissels uitleggen?
Dan haalt die morgen Schwinkels en Schenkel natuurlijk!!!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:17 schreef ericajax het volgende:
Dit worden lange jaren als Marco aan het roer blijft.
Doetie het expres ofzo dait ezichzelf eerst belachelijk maakt (deedtie namelijk bij Oranje ook al int begin)
Dan ben jij de enige ben ik bang.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ag ik zie ajax nog wel 2-2 maken.
dat is niet genoeg als je kampioen wilt worden, en WILLEMII????????????????quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
En wat heb je daaraan? HET HAD AL 6-1 MOETEN STAAN verdomme!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hij hoeft maar op 819 te kijken straks..quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:20 schreef Denewar het volgende:
Het ergste is nog bij dat waar ik al bang voor was. Het klankbord/Directie e.d. is allemaal aangesteld door van basten en ja wie gaat hem zeggen dat het wel beter moet!!
Vind je het gek zonder middenveld.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:23 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
En Huntelaar heb ik ook nog niet gezien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |