abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61248756
pi_61248783
Heb er zin in
pi_61248790
Urby dus inderdaad in de basis ten koste van Aissati.
pi_61248806
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 18:11 schreef Mr.Mills het volgende:
Urby dus inderdaad in de basis ten koste van Aissati.
Terecht zit al een stuk langer bij het team, Aissati krijgt echt zijn kans nog wel hoor.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_61248816
Ik ben benieuwd. Hup Ajax !
pi_61248820
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 18:12 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Terecht zit al een stuk langer bij het team, Aissati krijgt echt zijn kans nog wel hoor.
Dat zal best. Maar ik zie toch liever de sterkste elf.
pi_61248832
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 18:12 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Kennedy in de basis ten koste van Sulejmani !
pi_61248847
Ik snap het echt niet waarom Aissati niet begint of Gabri is zo verschrikkelijk belangrijk achter de nummer 10.
pi_61248855
Toch wel een domper voor Aissati dit.
pi_61248862
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 18:13 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Dat zal best. Maar ik zie toch liever de sterkste elf.
En jij weet zeker dat het team sterker is met Aissati dan met Emanuelson?
pi_61248865
Gabri is geblesseerd.

En Kennedy/Sulejmani is niet vergelijkbaar als je het mij vraagt.

Emanuelson krijgt nu de kans om te laten zien wat hij kan, is het niets staat Aissati er volgende week in. Laat ze maar lekker concurreren met elkaar
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_61248906
wat is de opstelling?
AFC AJAX
pi_61248944
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 18:15 schreef Radegast het volgende:

[..]

En jij weet zeker dat het team sterker is met Aissati dan met Emanuelson?
En jij weet zeker dat het team steker is met Emanuelson dan met Aissati? Urby heeft het vies laten afweten afgelopen seizoen, dan lijkt het me logisch dat aankoop Aissati de voorkeur krijgt in het eerste duel.
pi_61248978
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 18:17 schreef BonJovi het volgende:
wat is de opstelling?
pi_61248984
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_61248994
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 18:18 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

En jij weet zeker dat het team steker is met Emanuelson dan met Aissati? Urby heeft het vies laten afweten afgelopen seizoen, dan lijkt het me logisch dat aankoop Aissati de voorkeur krijgt in het eerste duel.
Urby heeft het af laten weten als linksback, niet als linkshalf.
pi_61249020
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 18:18 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Het lijkt mij juist logisch dat een speler die al 4 jaar bij de selectie zit het eerst mag laten zien. Als het niets is dan zet je Aissati er volgende week in. En als Linkshalf heeft hij het aardig gedaan bij het OS team

Maarja het Emanuelson gebash moet natuurlijk blijven bestaan
pi_61249021
Ajax Eindelijk weer
><(({°>
pi_61249025
Ajax: Stekelenburg; Silva, Oleguer, Vermaelen, Vertonghen; Sno, Lindgren, Emanuelson; Suarez, Huntelaar, Sulejmani.
Wissels: Gentenaar, Aissati, Van der Wiel, Rommedahl, Cvitanich, De Jong, Sarpong.

Pff,
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_61249051
Toch opvallend.. Sno direct in de basis en Aissati mag gewoon weer gaan banken..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_61249068
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 18:22 schreef ericajax het volgende:
Ajax: Stekelenburg; Silva, Oleguer, Vermaelen, Vertonghen; Sno, Lindgren, Emanuelson; Suarez, Huntelaar, Sulejmani.
Wissels: Gentenaar, Aissati, Van der Wiel, Rommedahl, Cvitanich, De Jong, Sarpong.

Pff,
Sulej vanaf de start. En de verdediging op zijn sterkst krijgt zijn vuurdoop.

Nog 20 minuten mannen
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_61249069
We gaan winnen!
Ajax <3
pi_61249077
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 18:22 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Het lijkt mij juist logisch dat een speler die al 4 jaar bij de selectie zit het eerst mag laten zien. Als het niets is dan zet je Aissati er volgende week in. En als Linkshalf heeft hij het aardig gedaan bij het OS team

Maarja het Emanuelson gebash moet natuurlijk blijven bestaan
God ja, zit ik nu te bashen? Ik spreek mijn voorkeur uit, als een speler keer op keer fouten maakt mag hij daar best op afgerekend worden lijkt mij. Heeft geen reet te maken met bashen.
pi_61249114
kutopstelling maar we zullen zien. heb er veel zin in
pi_61249115
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 18:25 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

God ja, zit ik nu te bashen? Ik spreek mijn voorkeur uit, als een speler keer op keer fouten maakt mag hij daar best op afgerekend worden lijkt mij. Heeft geen reet te maken met bashen.
Hij maakte de fouten als linksback.
Wat niet te vergelijken is met de positie waar hij nu staat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')