Verwend nest!quote:...
Het is al wat jaren terug. Maar heb zelf heel wat jaar een PC gehad van de Aldi. Ooit één keer een probleem gehad wat naderhand een ventilator vol stof was die ze kosteloos hebben vervangen. Hoe het tegenwoordig is gesteld met de kwaliteit weet ik niet, maar je leest vaak dat er weer zo'n Aldi PC als beste uit een test van een Duits computerblad is gekomen. Dus niet slecht me dunkt. Nu bouw ik m'n computers gewoon zelf, maar toch volg ik die aanbiedingen met interessequote:Op donderdag 8 januari 2009 15:40 schreef Haaibaaike het volgende:
Computers en dergelijke moet je niet bij Aldi kopen
Ook in de snijworst van plus en c1000 zitten varkensharten verwerkt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:57 schreef densmee het volgende:
[..]
ik dacht altijd dat het hart niet verwerkt mog worden.
maar zult moet je ook bij een slachthuis halen en niet bij een supermarkt
als het zelf tenminste nog niet weggelopen isquote:Op zondag 11 januari 2009 11:11 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Ook in de snijworst van plus en c1000 zitten varkensharten verwerkt.
Het mag dus wel.
Bij zowel Aldi en Lidl koop ik nooit brood. Het is altijd al oud voordat ik de winkel ben uitgelopen...
Als je bij een goede bakker brood koopt, wordt het ook snel oud, omdat er geen/minder toevoegingen aan gedaan worden waardoor het brood dagenlang zogenaamd "vers" blijft.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:11 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Ook in de snijworst van plus en c1000 zitten varkensharten verwerkt.
Het mag dus wel.
Bij zowel Aldi en Lidl koop ik nooit brood. Het is altijd al oud voordat ik de winkel ben uitgelopen...
Het gaat niet om het oud worden he, het gaat om het kopen van brood dat al oud isquote:Op zondag 11 januari 2009 12:29 schreef Halinalle het volgende:
[..]
Als je bij een goede bakker brood koopt, wordt het ook snel oud, omdat er geen/minder toevoegingen aan gedaan worden waardoor het brood dagenlang zogenaamd "vers" blijft.
Maar inderdaad, het brood bij Lidl is gewoon slecht. De broodmixen om zelf brood te bakken vind ik echter heel goed te doen.
Hier idem. Heb er ooit eens iets over gezegd, kreeg ik als antwoord: "ja maar op het bord staan 3 winkelswagens op een rij, dus mensen in de rij zonder een winkelwagentje (en dat zijn er best veel aangezien die dingen bij Lidl/Aldi zo onhandig groot en diep zijn als je maar een paar artikelen nodig hebt) tellen niet mee."quote:Op maandag 8 september 2008 11:53 schreef Trusten het volgende:
Wat trouwens ook grappig is in de Lidl, er hangt boven elke kassa een bordje met '3 in de rij? Kassa erbij!" en altijd staat de rij tot halverwege de winkel
Ik snap er geen hout van...quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:48 schreef HaveANiceDay het volgende:
[..]
zonder een winkelwagentje (en dat zijn er best veel aangezien die dingen bij Lidl/Aldi zo onhandig groot en diep zijn als je maar een paar artikelen nodig hebt) tellen niet mee."![]()
Vertaling "veel mensen zonder winkelkar omdat die karren erg lomp zijn".quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:23 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik snap er geen hout van...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |