Ja hoor, in een topic over slechte producten waarin ik een slecht product post, probeer ik iets uit te lokkenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:20 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Oh? Dat soort dingen heb ik nog nooit meegemaakt. Of probeer je gewoon iets uit te lokken?
Eensch!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:36 schreef -skippybal- het volgende:
Die cola enzo zijn trouwens ook echt ranzig. Je voelt je tanden gewoon aftakelen bij iedere slok.
ik dacht altijd dat het hart niet verwerkt mog worden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:49 schreef Impala-neuker het volgende:
Zult van de Aldi, ik ging al over m'n nek toen ik het openmaakte, rottende geur en hartkleppen in het vlees.![]()
zelfs m'n hond liet het staan
De oude kaas (voorgesneden plakken) in zwarte verpakking van de Lidl is echt heerlijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:28 schreef TNA het volgende:
Oude kaas!
Nooit gezien eigenlijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:08 schreef Trusten het volgende:
[..]
De oude kaas (voorgesneden plakken) in zwarte verpakking van de Lidl is echt heerlijklijkt op Old Amsterdam vind ik
Verder ben ik het eens over de macaronimix:![]()
Eensch, volgens mij is het ook Old Amsterdam.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:08 schreef Trusten het volgende:
[..]
De oude kaas (voorgesneden plakken) in zwarte verpakking van de Lidl is echt heerlijklijkt op Old Amsterdam vind ik
Oeh, die gaat op mijn lijstje dan!quote:Op zondag 31 augustus 2008 08:34 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Eensch, volgens mij is het ook Old Amsterdam.
In ieder geval smaakt en ruikt ie hetzelde.
Ik heb gewerkt in de voedeingsmiddelenindustrie en verklaar hierbij dat produkten die voor de Aldi gemaakt werden gewoon dezelfde koekjes waren, maar dan in een andere verpakking en dus gelijk waren aan die voor de A-merken.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik werk in de voedingsmiddelenindustrie en verklaar hierbij dat produkten die voor Aldi en Lidl gemaakt worden als alternatief voor een A-merk van een lagere kwaliteit zijn.
Dwz. meer water, zout en verdikkingsmiddelen ter vervanginging van natuurlijke ingredienten die wel in het recept van het A-merk zitten.
Die van de Lidl zijn vies maar die van de Aldi roeleren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:24 schreef Dibble het volgende:
M&M's ( b-merk)
Ik vraag me serieus af bij welk bedrijf je werkt. Zowel Aldi als Lidl hebben een bijzonder actief kwaliteitsbeleid. Ik weet voor een feit dat als bijvoorbeeld een Lidl-product bij producttesten in tijdschriften of op televisie slecht uit de bus komt, de leverancier een groot probleem heeft.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik werk in de voedingsmiddelenindustrie en verklaar hierbij dat produkten die voor Aldi en Lidl gemaakt worden als alternatief voor een A-merk van een lagere kwaliteit zijn.
Dwz. meer water, zout en verdikkingsmiddelen ter vervanginging van natuurlijke ingredienten die wel in het recept van het A-merk zitten.
Ze hebben allebei maar 1 soort mayo.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:44 schreef Strychnine het volgende:
Lidl: die sauzen, vooral kerriesaus. Vele soorten mayonaise vind ik ook niet lekker van de Lidl en Aldi.
Nee toch? Aldi weet ik niet, kom ik maar zelden, maar Lidl heeft volgens mij meerdere soortenquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ze hebben allebei maar 1 soort mayo.
Ik heb gewerkt voor verschillende bedrijven (allemaal marktleider in hun tak van sport in de voedingsmiddlen) en of het nu gaat om candybars, ijs, soepen, sauzen of jams. Altijd worden de duurste ingredienten (noten, krenten, fruit, groenten, tomaten etc.) voor een deel vervangen door goedkopere als water met E-stof of glucose en olie. Omdat de smaak dan natuurlijk flauwer wordt gaat er meestal een emmertje extra zout in een tank.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:44 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af bij welk bedrijf je werkt. Zowel Aldi als Lidl hebben een bijzonder actief kwaliteitsbeleid. Ik weet voor een feit dat als bijvoorbeeld een Lidl-product bij producttesten in tijdschriften of op televisie slecht uit de bus komt, de leverancier een groot probleem heeft.
Aldi en Lidl kunnen producten tegen veel lagere prijs aanbieden omdat ze door assortimentsbeperking en grootste afzet een enorm verkoopvolume kunnen realiseren zonder de investeringen die A-merken moeten maken voor marketing en productontwikkeling. Dit geldt zeker voor het DKW-assortiment en in toenemende mate ook voor vers (vooral bij Lidl).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |