agreed.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:28 schreef TNA het volgende:
Oude kaas! Ik heb nog nooit echt slechte kaas gevonden in een supermarkt, maar die was écht niet te eten
Geen geldige reden, je moet ze ook gekoeld bewaren en opeten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:29 schreef -skippybal- het volgende:
Die chocolade rozijnen. Smelten echt direct als de temperatuut boven het vriespunt komt...
Daar ben ik ook mee eens, dat is niet te zuipenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:36 schreef -skippybal- het volgende:
Die cola enzo zijn trouwens ook echt ranzig. Je voelt je tanden gewoon aftakelen bij iedere slok.
melk van de Aldiquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:40 schreef Adelante het volgende:
Die houdbare melk, gadverdamme alsof je een koe loopt leeg te zuigen
brood is hardstikke goed te doen, vooral het tijgerbrood. Ik werk zelf bij een groot bakkerij en kan je met zekerheid zeggen dat het brood wat gemaakt wordt uit dezelfde ingredienten naar de alberthein gaat en naar de aldi.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:48 schreef poepeneesje het volgende:
Brood, melk, kaas en chips.
is dat geen Westminster thee? Prima te doen hoor. Misschien geen rijke volle smaak maar dat heb je de laatste tijd bij alle theesoorten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:52 schreef Ole het volgende:
Thee van de aldi vind ik ook niet lekker
idd en van die vieze jonge korstkaas (met zo'n harde kant)quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:28 schreef TNA het volgende:
Oude kaas! Ik heb nog nooit echt slechte kaas gevonden in een supermarkt, maar die was écht niet te eten
Oh? Dat soort dingen heb ik nog nooit meegemaakt. Of probeer je gewoon iets uit te lokken?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:58 schreef Mwanatabu het volgende:
Brood van de Lidl is altijd aangebrand bovenop en in het midden niet gaar. Alle soortten. Drama.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |