Dat zou wel geweldig zijn. Meteen een flinke deuk in de hoop van all over media-favoriet ajax.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:36 schreef Paaskonijn het volgende:
Nou, ik ben ervandoor. Vanavond kan ik helaas niet Ajax kijken.
Hopen op een stunt van Willem II.
Dat is de AGOVV telmethode?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Twee wedstrijden, tien goals. Eredivisie heeft z'n amusementswaarde alweer bewezen dit jaar!
ja laten we dat hopenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:36 schreef Paaskonijn het volgende:
Nou, ik ben ervandoor. Vanavond kan ik helaas niet Ajax kijken.
Hopen op een stunt van Willem II.
Ajax wint denk ik ook wel. Maar hopen kan altijdquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:43 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja laten we dat hopen
Waarschijnlijk wordt dat gewoon een moeiteloze 1-7 ofzo.
En daar gaat het vooral om, vermaak.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:44 schreef koningdavid het volgende:
Heel goed is het niet, wel altijd vermakelijk._O_
Nee, kwam door de burgermeester en co die een beetje paniekerig waren voor supporters die de stad in zouden gaan ofzoquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Is dat voortaan altijd, zo vroeg al voetballen op zaterdag?
Even wennen dan, want deze wedstrijd heb ik dus volledig gemist.
Gelukkig maar, we hoeven niet op de Engelse of Duitse toer.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:21 schreef Superheld het volgende:
[..]
Nee, kwam door de burgermeester en co die een beetje paniekerig waren voor supporters die de stad in zouden gaan ofzo
Altijd gevaarlijke de harde kern van psvquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:21 schreef Superheld het volgende:
[..]
Nee, kwam door de burgermeester en co die een beetje paniekerig waren voor supporters die de stad in zouden gaan ofzo
Voorspellingen in VI kwam vaker PSV uit dan Ajax als kampioenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:42 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Dat zou wel geweldig zijn. Meteen een flinke deuk in de hoop van all over media-favoriet ajax.
Ging meer over de supporters van utrecht (het supportershome is dicht en ze willen niet dat al die fans voor de wedstrijd de stad in trekken oid).quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:24 schreef stefmans het volgende:
[..]
Altijd gevaarlijke de harde kern van psv
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:31 schreef NoelGallagher het volgende:
HOelaat moet Ajax?
18:45quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:31 schreef NoelGallagher het volgende:
HOelaat moet Ajax?
ach het seizoen is nog lang zat en hij zal zijn kans vanzelf wel krijgen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:09 schreef venomsnake het volgende:
Aissati![]()
Van de bank in Eindhoven naar de bank in A-Dam.
Vast, maar toch zal dit behoorlijk aankomen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
ach het seizoen is nog lang zat en hij zal zijn kans vanzelf wel krijgen.
Ik vind als Aissati zelfs al blij is hem heel droevig overkomenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:38 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vast, maar toch zal dit behoorlijk aankomen.
Sno komt en staat direct in de basis.
Als je dat interview net ook weer met Aissati zag....
Van Basten en de staf praten nooit met hem zegt ie. Kwam allemaal weer erg droevig over.
Aissatti was juist zo vrolijk en uitgesproken in de eerste weken. tering Marco heeft hier wel een gigantische fout gemaakt..quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:38 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vast, maar toch zal dit behoorlijk aankomen.
Sno komt en staat direct in de basis.
Als je dat interview net ook weer met Aissati zag....
Van Basten en de staf praten nooit met hem zegt ie. Kwam allemaal weer erg droevig over.
Van Basten zet zijn ingeslagen weg als kutcoach op het EK gewoon door.quote:
Hm ik was even Van Basten zijn 'kwaliteiten' als coach vergeten, misschien toch maar niet achter Ajax staan dit jaar... hmm...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:44 schreef StarGazer het volgende:
3 controlerende middenvelders? Waar de NEUK is Van Basten mee bezig.
Hihi, leuk garpje.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Je haat jegens Ajax is zo groot dat je een concurrent van je eigen clubje gaat supporteren?
Yep. lekker 'aanvallend' spelen met 3 verdedigende middenvelders. nice going(!) Kan Huntelaar weer ballen gaan ophalen bij de middenlijn.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:45 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Van Basten zet zijn ingeslagen weg als kutcoach op het EK gewoon door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |