Niet alleen door een PSV-bril gezien hoor.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Marcellis, nu al de beste verdediger van NL(Gezien door PSV bril idd)
En het feit dat er zelfs een speler van de A1 in de spits staat zegt misschien ook wel genoeg. Psv heeft maar 1 echt goeie aanval opgezet, de 0-3. De 0-1 was van afstand, de 0-2 een fout van Dickoh en de 0-4 weer van afstand. Tuurlijk is dit goed van psv, maar om ze nu al tot kampioen te kronen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Utrecht speelt kut omdat PSV loopt te jagen als een stel bezetenen en ze geen enkel moment rust aan de bal gunnen, gok ik.
Uhh nee, maar ik wil jouw bril wel even lenen bij de wedstrijd van Ajax straks!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Utrecht speelt kut omdat PSV loopt te jagen als een stel bezetenen en ze geen enkel moment rust aan de bal gunnen, gok ik.
Er is totaal geen dekking, elke speler krijgt minimaal 1,5 meter vrijheid, dat is natuurlijk veel te veel. Er is totaal geen beleving bij Utrechtquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De 0-4 was anders ook prima combinatiespel...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:52 schreef denthemen het volgende:
[..]
En het feit dat er zelfs een speler van de A1 in de spits staat zegt misschien ook wel genoeg. Psv heeft maar 1 echt goeie aanval opgezet, de 0-3. De 0-1 was van afstand, de 0-2 een fout van Dickoh en de 0-4 weer van afstand. Tuurlijk is dit goed van psv, maar om ze nu al tot kampioen te kronen?
Als ze die lang weten te behouden... Een enorm goeie voetballerquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:52 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Niet alleen door een PSV-bril gezien hoor.
niet alleen, mede.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:54 schreef Paaskonijn het volgende:
Ohja deze 0-4 is natuurlijk alleen aan de onkunde van Utrecht te danken
En dan mag de 0-6 ook nog welquote:
Dat zeg ik toch niet helmsjostie.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:54 schreef Paaskonijn het volgende:
Ohja deze 0-4 is natuurlijk alleen aan de onkunde van Utrecht te danken
0-4.quote:
Wie zegt dat ik het over jou had?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet helmsjostie.
Er moet alleen niet gedaan worden alsof PSV hier wereldklasse is.
Omdat het IE isquote:
quote:
Klopt, maar dit psv maakt op mij wel indruk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet helmsjostie.
Er moet alleen niet gedaan worden alsof PSV hier wereldklasse is.
Dan kan je er nu nog wel 3 meepikken hoop ikquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:58 schreef Devrim_ het volgende:
Na 4 gemiste doelpunten werkt de stream weer
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie loopt mijn video's heletijd 1 ster te geven?
Inderdaad. Geweldige spelerquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:52 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Niet alleen door een PSV-bril gezien hoor.
Mijn stream werkt weer dus verwacht maar geen doelpunten meer....quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:00 schreef Elvislives het volgende:
Komop PSV, nog ééntje!!
Jij kijk verplicht alle PSV wedstrijden dit jaar dusquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:01 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Mijn stream werkt weer dus verwacht maar geen doelpunten meer....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |