En een Affelay met rendementquote:
Wie?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:11 schreef Triptamine het volgende:
[..]
En een Affelay met rendementdat is nog veel vreemder
Hoi, wat is er dan. Ga maar op de bank liggenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoi, ik ben sacharijnig..
Die Ali-B ripoff van julliequote:
Epic failquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:13 schreef TVE het volgende:
Tripo pagina zwei gemacht einz
Je moet geen jointje doen voor je uitgaat, erna is zoveel beterquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hallo!
[..]
Haha, waarom ga je niet uit? Ik ga eerst chillen bij mn beste vriendin, die heeft sinds kort dr eigen kamer 2 km van mn huis af ofzo. Dus dat is erg leuk
jointje roken, ik ga cocktails maken. En dan rond een uurtje of 1 de stad in
quote:
*Gaat liggen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:13 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hoi, wat is er dan. Ga maar op de bank liggen
*pakt kladblok*
Ik heb geen zin om uit te gaan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hallo!
[..]
Haha, waarom ga je niet uit? Ik ga eerst chillen bij mn beste vriendin, die heeft sinds kort dr eigen kamer 2 km van mn huis af ofzo. Dus dat is erg leuk
jointje roken, ik ga cocktails maken. En dan rond een uurtje of 1 de stad in
je bent WAT?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoi, ik ben sacharijnig..
Niets zeg ik jequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:16 schreef afcajos het volgende:
Het utrecht publiek zingt in de 85e minuut:
ALLES OF NIETS OLE OLEE
Hoi! Waarom?quote:
Ooh, ik word anders heel aantrekkelijk gevonden met mn ogen zo klein dat ik bijna chinees lijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:14 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Je moet geen jointje doen voor je uitgaat, erna is zoveel beter
Het is toch juist leuk om een keer uit te gaan met je vrienden, zonder je vriendinquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om uit te gaan.Als mijn vriendin terug is misschien weer.
Ga je samen met je vriendin uit?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om uit te gaan.Als mijn vriendin terug is misschien weer.
NS Bert!!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:11 schreef slindenau het volgende:
Tinuzzz is zowaar een nog grotere NSBert dan ik
Ga dan iig iets eten en douchen. De rest kan je later nog oplossenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*Gaat liggen.
- Flink tekort aan slaap, ongeveer 3 uur geslapen, door mijn eigen schuld![]()
- Verhuizing van half 11 tot nu en nog niet alles is klaar
- Ik ben moe
- Ik heb honger
- Ik wil douchen
Maar verder gaat alles goed, want ik leef nog
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:17 schreef afcajos het volgende:
[..]
Het is toch juist leuk om een keer uit te gaan met je vrienden, zonder je vriendin![]()
Ik weet nog toen dat ik een relatie hadZonder vriendin was uitgaan veel leuker
Boeiend! het is weekendquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:19 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en ik moet iets bekennen. Ik heb nu al mn eerste cocktail van de dag opeven testen of het wel lekker was.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |