quote:
Degene die is begonnen met zulke streams zou afgeschoten moeten wordenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:21 schreef Paaskonijn het volgende:
http://nl.justin.tv/portuganed
Voor als er iemand nog een stream zoekt. Hapert wel soms.
Ik pruts wel ergens deze week.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:22 schreef borisz het volgende:
Iemand al een leuke banner ?
Ik ben al blij met een overwinning.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:22 schreef Prik0 het volgende:
Ik hoop ook dat Uiterloon een keertje scoort!.
Laat het maar 1-10 worden.
Ik niet iigquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:22 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Degene die is begonnen met zulke streams zou afgeschoten moeten worden
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:22 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Degene die is begonnen met zulke streams zou afgeschoten moeten worden
Die is al oud.quote:
Dan kan ie nog wel leuk zijnquote:
Ze hebben een excuusquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:26 schreef denthemen het volgende:
Zal ik het dan maar zeggen? Uitvak maar voor een kwart vol
Achja, aan het eind van het seizoen zijn wij weer gewoon kampioen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:26 schreef denthemen het volgende:
De overige driekwart moet nu gewoon werken hoorquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:26 schreef denthemen het volgende:
Zelfs met zoveel successupporters krijgen ze het uitvak niet volquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:27 schreef -SG- het volgende:
[..]
Achja, aan het eind van het seizoen zijn wij weer gewoon kampioen.
In de avond was hij halfvol geweest, is nog dramaquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
De overige driekwart moet nu gewoon werken hoor
Savonds hadden ze gewoon gekund
Je had gelijk, ik vond het al zo vreemdquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:29 schreef Paaskonijn het volgende:
Staat toch echt Mendez rechtsvoor hoor?
Zeker als je het elk jaar moet 'verversen'.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:30 schreef _Mike_ het volgende:
Een nieuw doek maken is zeker erg duur?
Auwquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:31 schreef -SG- het volgende:
[..]
Zeker als je het elk jaar moet 'verversen'.
Ik ookquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:29 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Je had gelijk, ik vond het al zo vreemd
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:19 schreef denthemen het volgende:
Appelvlaai breek je téééééééééénnnnnnnn
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:38 schreef Paaskonijn het volgende:
Dat is echt wel rood voor van Buuren hoor![]()
Manco kon er beter staanquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:39 schreef Paaskonijn het volgende:
Waarom Mendez in godsnaam rechtsvoorin
Nou echt wel, heb de heletijd het gevoel dat het zondag isquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:40 schreef Plato1980 het volgende:
Toch wel tof dat zaterdagmiddagvoetbal.
Die is toch nog niet speelgerechtigd?quote:
HEB JE DUS EEN EXTRA LANG WEEKEND!!!11quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:40 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nou echt wel, heb de heletijd het gevoel dat het zondag is/
Kwestie van wennen, in Engeland en Duitsland is het al sinds mensenheugenis een succes. Wat mij betreft houden we het er dan ook in.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:40 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nou echt wel, heb de heletijd het gevoel dat het zondag is/
Voor dat kwart vakje hoor je ze toch wel een stuk beter dan de Utrecht supportersquote:
Komt door Tele2...Die laten niet alles horenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Voor dat kwart vakje hoor je ze toch wel een stuk beter dan de Utrecht supporters
Eredivisie Live wel?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:43 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Komt door Tele2...Die laten niet alles horen
Steets?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:43 schreef Eenjongentjevan1 het volgende:
Nog steets 0 - 0?
Ja.quote:
PIquote:
Hij is in de war door die opstelling van eredivisie live, hij stond eigenlijk rechtsachterquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:43 schreef -SG- het volgende:
wtf, mendez zit op het veld te zwerven..
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Joenijted Steets of Amerieka je weet!!
ipv je daar op te richten, kun je je beter afvragen hoe hyperintelligent een jongentje van 1 is om nu al te kunnen schrijvenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |