Je vraagt je af wat ze in die kerel ziet.quote:Op maandag 8 september 2008 20:53 schreef venomsnake het volgende:
Mjah.. Ze wil notabene trouwen met die vent.
Daar moet toch een stokje voor te steken zijn?
Ik bedoel gewoon de hele match terug kijken (die waar ik dus al voor heb betaald)..quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:45 schreef -J-D- het volgende:
De samenvattingen staan toch gewoon op eredivisielive.nl ?
Nee, iedereen moest 't speciaal aanvragen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:08 schreef Apfel. het volgende:
Ik kan op mijn UPC nu ook eredivisie live kijken, maar mn pa weet nergens van dat ie daar voor betaald heeft. Misschien 3 weken gratis kijken of iets? Ik kan er alleen niets over terug vinden.
Meerdere die dit hebben?
vaag mij benieuwen of ik van het weekend dan de wedstrijden kan kijken.... en of t uiteindelijk nog op de rekening staatquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:10 schreef jmac het volgende:
[..]
Nee, iedereen moest 't speciaal aanvragen.
nee we hebben t al iets van 1,5 jaar ofzo.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:18 schreef Ambrosius het volgende:
Heb je net een digitaal abonnement aangevraagd? Want dan komt het regelmatig voor dat je een bepaalde periode (meestal een week (of 2)) gratis ALLE kanalen kunt zien.
Nee, perfect hierquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:46 schreef F1Bas het volgende:
Nog meer mensen met slecht ontvangst van EL op Ziggo?
dat zal het zijnquote:Op woensdag 10 september 2008 00:50 schreef Ruudt het volgende:
Heb je het niet over het Eredivisie Live Portal? Dat is namelijk voor iedereen zichtbaar, ook al kan je er dan niets mee.
Goed alleen had net dus ff wat sputteringen maar is al weer wegquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:36 schreef uwbftp het volgende:
Ik denk er aan om EL te gaan bestellen maar ik heb Ziggo dus ik twijfel (Internet en de digitaal is wel zeer goed maar je weet nooit met Ziggo). Hoe zijn de ervaringen met Ziggo dus ver?
En gebeurt dat vaak? Want daar heb ik nooit las van met mijn normale digi pakket.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:37 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Goed alleen had net dus ff wat sputteringen maar is al weer weg
Nee 1e keerquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:38 schreef uwbftp het volgende:
[..]
En gebeurt dat vaak? Want daar heb ik nooit las van met mijn normale digi pakket.
Het is hier goed hoor.quote:Op zondag 14 september 2008 10:49 schreef Eenjongentjevan1 het volgende:
Ik heb UPC, en ik wil het ook aanvragen... hoe is het daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |