Koop een schotel en je kunt het gewoon ontvangenquote:Op zondag 31 augustus 2008 18:42 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het snel falliet gaat. Reclame van hun overal beschikbaarNou mooi niet dus. hier kan het niet.
¤ 14,95 p/mquote:Op zondag 31 augustus 2008 18:42 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
[..]
Das mooi!Hoeveel betaal je voor voor het eredivisie live en sport 1 pakket?
Als dat ook nog eens een mooie prijs is dan kies ik voor UPC
Ik ben om.quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:46 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ik ben om.
Vind de kwaliteit van Digitenne niet super. Vooral klote dat het beeld stoort als er een scooter voorbij komt.
Hier in Rotterdam centrum komen er nogal veel voorbij
met als gast louis van gaalquote:Op maandag 1 september 2008 13:35 schreef Adelante het volgende:
Vanavond 19:30 uur "Sport aan tafel", ben benieuwd.
Klinkt wel goed. Leo Driessen gaat ook weer van die Voetbal-Insite achtige 21=5-filmpjes maken dus.quote:Sport aan Tafel
Iedere maandagavond presenteert Jan Joost van Gangelen de afwisselende voetbaltalkshow Sport aan Tafel.
Samen met een wisselende side-kick ontvangt hij wekelijks twee gasten waarmee uitgebreid wordt nagepraat over de afgelopen speelronde.
Alle actualiteiten rondom de Eredivisie komen aan bod. Leo Driessen verzorgt daarnaast op eigenzinnige wijze een terugblik op het weekeinde en voorziet de wedstrijdbeelden van kritisch commentaar.
Ten slotte komt in iedere uitzending een speler die het afgelopen weekeinde is opgevallen op bezoek om zijn talent ook te laten zien in een competitief spel.
wie is de sidekick?quote:
Ik snap niet waarom ze dat niet doen. Genee en Derksen willen wel denk ik.quote:Op maandag 1 september 2008 14:37 schreef planethugo het volgende:
nu nog van gangelen vervangen door genee en als sidekick natuurlijk Derksen en het feest is compleet
Dat is de waterpolocoachquote:Op maandag 1 september 2008 18:41 schreef 2meterpeter het volgende:
tweede gast is de hockey coach :Robin van Galen
van gaal en van galen dus.
overgens ging het hier met me tele2 abo alles perfect afgelopen weekend
Doe mij die vrouw van hem maar.quote:Op maandag 1 september 2008 20:03 schreef denthemen het volgende:
Zo, die dochter van Adelaar
Nee die was al redelijk verdroogdquote:Op maandag 1 september 2008 20:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Doe mij die vrouw van hem maar.
Jammer dat ze Toos heet.quote:Op maandag 1 september 2008 20:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zonder wedstrijdbeelden vond ik Studio Voetbal leuk, maar gisteren vond ik het beduidend minder dan vorige jaren.quote:Op maandag 1 september 2008 20:02 schreef Adelante het volgende:
Leuke docu over Volendam. Ik vind dit nu al beter dan Studio Voetbal bij de NOS.
Ouwe Milf hunterquote:Op maandag 1 september 2008 20:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Toos voos doosquote:
Oh het is Robin.quote:Op maandag 1 september 2008 20:06 schreef Cyberia18 het volgende:
BARRYYYYYYYYYYYYYYYY VAN GALEN!!!!!!!!!!!!!!!!
Ook dat "of mag dat niet?" nadat ie Lineker had afgezekenquote:
Geweldig moment.. Daar had Van Gangelen niet op gerekend.quote:Op maandag 1 september 2008 20:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ook dat "of mag dat niet?" nadat ie Lineker had afgezeken
Bij mij gaat het prima. Alles werkt en de kwaliteit is uitstekend.quote:Op maandag 1 september 2008 20:40 schreef uwbftp het volgende:
Ik wil graag Eredivisie live maar ben een beetje bang in combinatie met Ziggo... kan iemand mij vertellen hoe dat gaat tot zo ver?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |