Ja, pen en papier halen misschien?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:20 schreef Luke-SuperDude het volgende:
Maat wees eerlijk, wat moet je dan doen? blijven wachten tot de eigenaar van de auto komt? Zeker als je geen pen en papier bij je hebt
Ja echt, het feit dat je geen pen en papier bij je hebt is reden om iets strafbaars (schade veroorzaken en wegrijden) te doen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:20 schreef Luke-SuperDude het volgende:
Maat wees eerlijk, wat moet je dan doen? blijven wachten tot de eigenaar van de auto komt? Zeker als je geen pen en papier bij je hebt
Als je dat al niet eens zelf kan bedenken moet je misschien eens denken om je rijbewijs terug te geven. Pen en papier bij je hebben is sowieso altijd wel handig.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:20 schreef Luke-SuperDude het volgende:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:34 schreef lennartb.nl het volgende:
En anders kras je je telefoonnr gewoon ff in de lak![]()
Maar als je iets doet moet je het goed doen. Dus wat als er geen lak meer op heel die auto zit?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:34 schreef lennartb.nl het volgende:
En anders kras je je telefoonnr gewoon ff in de lak![]()
Dan maakt die deuk ook niets meer uitquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:38 schreef Luke-SuperDude het volgende:
[..]
Maar als je iets doet moet je het goed doen. Dus wat als er geen lak meer op heel die auto zit?
Ik denk dat ik hetzelfde probleem heb. Mja, bij mij kregen ze het echt niet voor elkaar. Ze adviseren me om naar een schadebedrijf te gaan aangezien die dat wel vaker tegen zullen komen met auto's die flink geraakt zijn. Maar dan is 't alweer maandag voordat ik daar ben geweest en het kost mij onnodig moeite en geld.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:33 schreef Daniel1976 het volgende:
Mijn kabeltje was geknapt. Als je auto op de brug zet en je haalt het wiel er af dan moet je wel bij de motorkap kunnen komen. Ze hebben dat netjes gemaakt in de garage.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:02 schreef Diesz het volgende:
Triest hoor, zulke figuren. Heb het al een paar keer zien gebeuren dat mensen gewoon weg willen rijden. Helaas voor hen ben ik zo'n heks die daar dan wat over zegt en indien nodig ook de politie er bij haalt.
Dat zou iedereen moeten doen. Als je niet kan/wil/durft hoef je de mensen niet aan te spreken, maar noteer het kenteken van beide auto's en meld dat bij de politie.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |