Gordon Ramsey of Herman de Blijker: Gordon
Broodje rosbief of broodje tartaar: filet americain
Spruitjes prakken of Spruitjes heel laten: heel laten!!!
Eerst het vlees eten of Het vlees bewaren tot het laatst: gewoon tegelijk met de rest eten...
Gourmetten of Fondueen: gourmetten
Een toetje hoort er bij of Ik hecht geen waarde aan het toetje: ik eet nooit toetjes
Ik heb een kookboek of Ik heb geen kookboek: ik heb wel koekboeken maar ik gebruik ze nooit
Sambal van de Chinees of Eigen sambal: van de chinees of zelfgemaakt.
Een bamibal hoort op het station te druipen van het vet of Die hoort gewoon goed te zijn: lust ik uberhaupt niet
Magnetron of koekepan: koekepan
Zoute popcorn of Zoete popcorn: zout
Een sterrenrestaurant of De cafetaria op de hoek: beide
Ik let op de schijf van 5 of Ik eet waar ik zin in heb: ik eet waar ik zin in heb maar meestal klopt het wel met die schaal dan
De Hollandse keuken is goed of De Hollandse keuken is slecht: slechter dan slecht
De HEMA rookworst is het lekkerst of Dat is overdreven: lust geen rookworst
Kip is het lekkerste stukje vlees of Er is lekkerder vlees: kip staat op een gedeelde eerste plaats met lam en konijn.
Wit brood of Bruin brood: wit
Joop Braakhekke is een reclame voor de horeca of Ik kan die man niet uitstaan: ik kan zn kop niet luchten of zien...
Zalm of Tonijn : beide even heerlijk
Ik geef altijd een fooi in een restaurant of Dat doe ik niet altijd: bijna altijd
Ik ben een goeie kok of In de keuken ben ik geen ster : goede kok
Als student at of eet ik vooral Chili en Macaroni of Ik probeer of probeerde gevarieerd te eten: gevarieerd
Koffie of Thee : thee
De Cora van Mora reclames zijn leuk of Die reclames zijn irritant: IRRITANT
Een vork hoort in je linkerhand of Ik doe niet aan etens-etiket: ik heb mn eigen etikette...
De Partij voor de dieren is relevant of Die partij is overbodig: Relevant
Zoute drop of Zoete drop: Zoute
Ik koop mineraal water in de supermarkt of Dat is geld klopperij: koop ik wel
Ik moest vroeger mijn bord leeg eten of Dat hoefde ik niet van mijn ouders: weet ik niet meer
Ik heb wel eens kikkerbillen gegeten of Dat heb ik nog nooit gedaan: yeps, net kip!
Raar dat ze in het oosten hondenvlees eten of Ieder land heeft zijn eetcultuur: ieder land zn eigen cultuur.
Lekker beschuit met muisjes of Ik eet het alleen omdat het hoort: ik eet het niet want ik lust het niet
Pistache nootjes of Pelpinda's: geen van beide
Bij boerekool hoort een rookworst of Dat hoeft helemaal niet: eet ik nooit
Ik heb in een restaurant wel eens een gerecht teruggestuurd of Dat heb ik nog nooit gedaan: nog nooit
Bij een tompouce eet ik eerst de korst of Ik eet het in zijn geheel: eerst de vulling, dan de korst, het lekkerst voor het laatst!
Mars of Nuts : Bounty
Ik heb nachtelijke vreetbuien of Die heb ik niet: nee dan slaap ik
Paprika chips of Normale chips: Paprika!
Oliebol of Appelflap: appelflap
Een prinses in de keuken of Een ster in bed: sluit het een het ander uit dan?
Festini peren ijs of De Raket: raket!
Ik heb ooit een dieet gevolgd of Dat heb ik nooit gedaan: ooit wel
Boerenkool of Zuurkool: zuurkool, hmmmmm!
Frites of Patat: Frietjes
Knoflook saus op de shoarma of Rooie saus op de shoarma: rode
Ik sta met plezier uren in de keuken of Geef mij maar een 5 minuten magnetron maaltijd: altijd echt koken
Erwtensoep eet je alleen in de winter of Waarom niet ook in de zomer
Gebakken ei of Gekookt eitje : gebakken
Ook buiten de Kerst eet ik kalkoen of konijn of Dat doe ik alleen tijdens de Kerst: konijn eet ik echt vaak!
Kibbeling of Haring met een uitje: haring
Er zijn te veel kookprogramma's op TV of Ik kan er geen genoeg van krijgen: ik kijk er amper naar
Ik mocht de slagroomstaafmixer aflikken of Dat mocht ik nooit: ja en de kom met een vinger schoonmaken!
Mayonaisse of Mosterd: majo!
Ik heb een favoriet restaurant of Ik wissel het zoveel mogelijk af: ik eet bijna nooit uit
Ik weet wat Joris Drie Pinter aanprijsde of Ik heb geen idee: who the fuck???
[ Bericht 24% gewijzigd door oh-oh op 03-10-2008 10:44:53 ]