Omdat hij reformatorisch is?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:57 schreef TNA het volgende:
Waarom lees je trouwens het Reformatorisch Dagblad?
omdat ie daar bij uitkwam met google ..quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:57 schreef TNA het volgende:
Waarom lees je trouwens het Reformatorisch Dagblad?
Weten die commies (dat er nog aanhangers van bestaan zeg!!) niet dat negerzoenen allang niet meer bestaan?quote:De Communistische Jongeren Beweging (CJB) heeft op de website Indymedia.nl een „geweldloze” tegendemonstratie aangekondigd. De CJB gaat tijdens de actie jodenkoeken en negerzoenen uitdelen.
je bent een neger?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:55 schreef Dayuum het volgende:
http://www.refdag.nl/arti(...)reem+rechts+toe.html
Ik wou vandaag naar de stad gaan maar...
quote:Hele stad vol met skinheads
Verwacht...meestal komen er nog minder.quote:Er worden 150 demonstranten verwacht
Molotovcocktail meenemuh!!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:13 schreef Nemain het volgende:
Ik wilde er eigenlijk heen gaan en aapjes kijkenZijn ze al begonnen?
Als je zo graag wil protesteren, kan je dat volgens mij beter ergens anders doen. Niks tegn Zwolle, integendeel, maar voor een spannend protest is het volgens mij te klein.
En mijn Yasser Arafat-sjaal!quote:
Heb jij even een spannend leven.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:20 schreef Dayuum het volgende:
Ik kom net trug van de stad en er stond een hele groep skinheads bij het station en aan de andere kant een groep turken. Ik fietste er alleen langs dus ik weet niet wat er verder gebeurd is. Ik zag wel een politie agent met een hond
Want?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:15 schreef Fascination het volgende:
Ik heb een neonazi in m'n msn staan
Zij begrijpen het tenminste.quote:De NVU zegt te demonstreren tegen het zogeheten Verdrag van Lissabon, het nieuwe EU-verdrag.
quote:In Arnhem werden in oktober vorig jaar nog 110 mensen, voornamelijk antifascisten, opgepakt bij een betoging van de NVU.
Ze waren vooral bij het stationquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik kom net uit de stad en kan zeggen: geen skinhead oid gezien, zal wel niet goed gekeken hebben ofzo als ik de TT mag gelovenVolgens mij is het alweer bekoeld, of ik liep in het goede deel van de stad
Ja ik wist niet dat ie dat wasquote:
Keurig.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:53 schreef Dayuum het volgende:
Ik had er eerst ook 1 in mijn msn lijst (hetderderijk@hotmail.com)
Je bedoelt die mensen die een vreedzame demonstratie houden tegen iets wat ons allemaal aangaat?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:20 schreef stbabylon het volgende:
Ze zijn slaags geraakt bij het Wezenlandpark. Helaas greep de ME in...
kut-nazi's, afmaken!
Laat ze elkaar lekker afmakenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:20 schreef stbabylon het volgende:
Ze zijn slaags geraakt bij het Wezenlandpark. Helaas greep de ME in...
kut-nazi's, afmaken!
Gelul, het 'onderwerp' was een dekmantel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:27 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je bedoelt die mensen die een vreedzame demonstratie houden tegen iets wat ons allemaal aangaat?
Diezelfde vreedzame demonstratie die vervolgens wordt verijdeld door werkschuw anti-democratisch tuig.
Kijk hier ff: Charges ME Zwolle, NVU versus AFA'squote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:22 schreef RemcoDelft het volgende:
Demonstreren tegen de EU-grondwet (met andere naam), die we per referendum hebben verworpen, en onze regering (verkozen met ondertussen afgekeurde fraudegevoelige stemcomputers die nooit aan de eisen hebben voldaan) toch wou doordrukken, lijkt me een goede zaak! Waarom doen niet meer mensen dat?
Ik zie trouwens niet wat dit onderwerp met "extreem rechts" te maken heeft...
[..]
Weten die commies (dat er nog aanhangers van bestaan zeg!!) niet dat negerzoenen allang niet meer bestaan?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gelul, het 'onderwerp' was een dekmantel.
Charges ME Zwolle, NVU versus AFA'squote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:31 schreef Chriz2k het volgende:
[..].
Ja, eigenlijk was het een groot manifest om holocaustontkenning en negerkruizigingen te promoten.
Wat Mwanatabu zegt: Hakenkruizen (driebenig), niks over Lissabon.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:31 schreef Chriz2k het volgende:
[..].
Ja, eigenlijk was het een groot manifest om holocaustontkenning en negerkruizigingen te promoten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |