Omdat hij reformatorisch is?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:57 schreef TNA het volgende:
Waarom lees je trouwens het Reformatorisch Dagblad?
omdat ie daar bij uitkwam met google ..quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:57 schreef TNA het volgende:
Waarom lees je trouwens het Reformatorisch Dagblad?
Weten die commies (dat er nog aanhangers van bestaan zeg!!) niet dat negerzoenen allang niet meer bestaan?quote:De Communistische Jongeren Beweging (CJB) heeft op de website Indymedia.nl een „geweldloze” tegendemonstratie aangekondigd. De CJB gaat tijdens de actie jodenkoeken en negerzoenen uitdelen.
je bent een neger?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:55 schreef Dayuum het volgende:
http://www.refdag.nl/arti(...)reem+rechts+toe.html
Ik wou vandaag naar de stad gaan maar...
quote:Hele stad vol met skinheads
Verwacht...meestal komen er nog minder.quote:Er worden 150 demonstranten verwacht
Molotovcocktail meenemuh!!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:13 schreef Nemain het volgende:
Ik wilde er eigenlijk heen gaan en aapjes kijkenZijn ze al begonnen?
Als je zo graag wil protesteren, kan je dat volgens mij beter ergens anders doen. Niks tegn Zwolle, integendeel, maar voor een spannend protest is het volgens mij te klein.
En mijn Yasser Arafat-sjaal!quote:
Heb jij even een spannend leven.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:20 schreef Dayuum het volgende:
Ik kom net trug van de stad en er stond een hele groep skinheads bij het station en aan de andere kant een groep turken. Ik fietste er alleen langs dus ik weet niet wat er verder gebeurd is. Ik zag wel een politie agent met een hond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |