abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75901441
quote:
Op maandag 21 december 2009 22:14 schreef bbeyond het volgende:
Kan iemand mij even verder helpen?

Ik heb dit geweldige MP4 spelertje gekocht voor mijn dochtertje. Ik heb hem net uitgepakt om er muziek en filmpjes op te zetten maar hij wil niet aan. 3 seconden de knop opzij drukken heeft geen resultaat. Ik heb hem aangesloten op de PC en dat werkt, alle bestanden overgooien gaat ook als een trein, maar zelfs als hij aangesloten zit op de PC wil hij niet aan.

In de beschrijving mis ik daarnaast hoe lang opgeladen dient te worden, en er staat ook nu geen indicator op het scherm of hij uberhaubt nu opgeladen wordt tijdens dat hij aangesloten is op de PC.

Iemand enige input? Thanx
Heb je geen adapter die je in je 220 kunt stoppen en waar je een usb kabel in kunt stoppen? Hang hem daar aan en kijk of die dan aan gaat.
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_75901730
okay okay, sorry, hij doet het

Maar uh, wel vreemd dat een MP4 speler, geen MP4 filmpjes kan afspelen...
pi_75902021
quote:
Op maandag 21 december 2009 22:25 schreef bbeyond het volgende:
okay okay, sorry, hij doet het

Maar uh, wel vreemd dat een MP4 speler, geen MP4 filmpjes kan afspelen...
Marketing Ze noemen het een MP4 speler, maar kan niet alle MP4 codecs afspelen.
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_76123260
Hallo,

Ik heb voor mijn kinderen 2 MP4 spelers van de intertoys gekocht 4G. Via de bijgeleverde cd met converter krijg ik er geen filmpjes op. Op advies ook al via youtube mp4 filmpjes gedownload. Dit wil ook niet. Deze filmpjes ook al weer omgezet met de converter naar AVI bestandjes. Deze lopen via de computer vast en op de mp4 krijg ik dezelfde foutmelding die ik iedereen zie noemen. Al met al heel vervelend. De muziek en foto's leveren in z'n geheel geen problemen. De kids zijn content en kunnen er goed mee overweg. Wie heeft nog tips om toch avi filmpjes op de mp4 te krijgen. De kinderen willen met name korte muziekfilms.
pi_76772043
Vandaag ben ik terug gegaan naar Intertoys. Zij hebben de leverancier gebeld. Ik kreeg het advies om het volgende te downloaden: K lite codec. Dit heb ik gedaan en nu kan ik de filmpjes goed converteren en op de mp4 zetten. Het werkt dus. Goede service van Intertoys en dat voor een MP4 4GB voor 35 euro!!!
pi_78222594
misschien een wat late reactie maar goed

ik het het apparaatje nu ook en hij werkt perfect.
heb hem zelfs in het nederlands gezet.
simpel machientje voor een nette prijs
ik raad hem wqel aan
pi_79409130
heeft niemand van jullie ooit last gehad van dat het geluid niet synchroon loopt met het beeld. ik vind het namelijk ontzettend irritant als ik een film kijk en ik kan geen oplossing vinden
pi_79412674
quote:
Op zondag 21 maart 2010 16:34 schreef funny_logic het volgende:
heeft niemand van jullie ooit last gehad van dat het geluid niet synchroon loopt met het beeld. ik vind het namelijk ontzettend irritant als ik een film kijk en ik kan geen oplossing vinden
Gebruik geen VBR Mp3 als audiocodec
pi_79412764
das prul man ik had z`n ding een keer bij de bart smit gekocht binnen een uur was de touchscreen kappot
heb em toen trug gebrancht en gerolen voor een spel
pi_80727091
Ik ben hem aan het vullen met mp3's maar nu is hij vastgelopen. Hoe krijg ik hem weer aan de praat? Hij blijft staan op USB connect.
pi_80727138
quote:
Op maandag 26 april 2010 14:13 schreef wiregisa04 het volgende:
Ik ben hem aan het vullen met mp3's maar nu is hij vastgelopen. Hoe krijg ik hem weer aan de praat? Hij blijft staan op USB connect.
Geef eens wat meer info. Welk besturingssysteem gebruik je en wat heb je allemaal geprobeerd om het zelf op te lossen.
pi_80727305
Ik heb windows Vista, en die mp 4 speler reageert nergens meer op. Hij kan niet meer aan of uit, en als ik hem opnieuw aansluit op de computer komt er te staan: Het USB apparaat wordt niet herkend.
Wat kan ik er aan doen, hij heeft een aan en uit knop daar reageert hij niet op en een touchscreen, die doet het ook niet.
Het enige wat ik nog kan verzinnen, wachten tot de batterij leeg is en dan maar hopen dat hij aan de praat raakt. Het is van een vriendje van mijn zoon, ik weet oo niet of er nog garantie op heeft.
pi_80734225
quote:
Op maandag 26 april 2010 14:19 schreef wiregisa04 het volgende:
Ik heb windows Vista, en die mp 4 speler reageert nergens meer op. Hij kan niet meer aan of uit, en als ik hem opnieuw aansluit op de computer komt er te staan: Het USB apparaat wordt niet herkend.
Wat kan ik er aan doen, hij heeft een aan en uit knop daar reageert hij niet op en een touchscreen, die doet het ook niet.
Het enige wat ik nog kan verzinnen, wachten tot de batterij leeg is en dan maar hopen dat hij aan de praat raakt. Het is van een vriendje van mijn zoon, ik weet oo niet of er nog garantie op heeft.
Resetknop?
pi_80736414
De batterijen zijn uit, de speler weer aan de usb poort gehangen, er zit weer leven in, maar nu staat er dat de schijf niet gebruikt kan worden en de schijf geformatteerd moet worden. Nou vind ik dat geen probleem, maar waar kan ik nieuwe sofware of firmware voor dat ding vinden?
  donderdag 12 augustus 2010 @ 13:36:17 #65
314058 Pindakaas_hagelslag
Heerlijk op de boterham
pi_85184011
Wij hebben dit spelertje ook gekocht voor onze dochter.
Ik wilde er youtube filmpjes op zetten, dan heeft ze muziek met bewegende plaatjes.

Met de firefox add-on “1-Click YouTube Video Download”; download ik youtube filmpjes inderdaad met 1 klik als een MP4.

De USB verbinding naar mijn (niet meer piepjonge) XP-laptop was onstabiel. Toen even aangesloten op een Vista-laptop, die vond dat er vouten zaten in het memory, en dat heeft-ie hersteld. Sindsdien is de verbinding met mijn XPtje prima.

Bij mij werken de video’s ook niet op de QW. Als je met Mediainfo (onderdeel van K-lite Codec pack) in de werkende voorbeeld video kijkt, dan zie je dit:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
General
Complete name                    : ICE AGE.avi
Format                           : AVI
Format/Info                      : Audio Video Interleave
File size                        : 4.20 MiB
Duration                         : 1mn 20s
Overall bit rate                 : 439 Kbps
Writing application              : MEncoder Sherpya-MinGW-20060312-4.1.0
Writing library                  : MPlayer

Video
Format                           : MPEG-4 Visual
Format profile                   : Simple@L3
Format settings, BVOP            : No
Format settings, QPel            : No
Format settings, GMC             : No warppoints
Format settings, Matrix          : Default (H.263)
Codec ID                         : XVID
Codec ID/Hint                    : XviD
Duration                         : 1mn 19s
Bit rate                         : 301 Kbps
Width                            : 320 pixels
Height                           : 240 pixels
Display aspect ratio             : 4/3
Frame rate                       : 20.000 fps
Resolution                       : 24 bits
Colorimetry                      : 4:2:0
Scan type                        : Progressive
Bits/(Pixel*Frame)               : 0.196
Stream size                      : 2.87 MiB (68%)
Writing library                  : XviD 1.1.0 (UTC 2005-11-22)

Audio
Format                           : MPEG Audio
Format version                   : Version 1
Format profile                   : Layer 2
Codec ID                         : 50
Codec ID/Hint                    : MP1
Duration                         : 1mn 20s
Bit rate mode                    : Constant
Bit rate                         : 128 Kbps
Channel(s)                       : 2 channels
Sampling rate                    : 44.1 KHz
Resolution                       : 16 bits
Stream size                      : 1.22 MiB (29%)
Alignment                        : Split accross interleaves
Interleave, duration             : 26 ms (0.52 video frame)
Interleave, preload duration     : 522 ms
In het kort de belangrijkste:
Container:
- Formaat: AVI
Video:
- Formaat: MPEG-4
- Profile: Simple level 3
- Codec: XVID
- Bitrate plm 300 Kbit/sec
- Afmetingen: 320 x 240 pixels
- Framerate: 20 frames/sec
- Resolution : 24 bits
Audio:
- Formaat: MPEG-1 Layer 2
- Bit rate: 128 KB/sec constant
- Channels: 2 (stereo)
- Sampling rate: 44100 Hz
- Resolution: 16 bits

Ik heb deze converters geprobeerd:
Pazera Free MP4 to AVI Converter 1.3
WinMenc
SUPER (wil dat je de heuristic scan van je antivirus uit zet, startte bij mij na een half uur toch door, en blijft dan heel irritant op de voorgrond staan)
MediaCoder
Met deze converters kon ik een AVI container met MPEG-4 video en MPEG-1-2 Audio maken, maar de crux zit hem in het video MPEG profiel: die moet Simple level 3 zijn.

Met MediaCoder is het uiteindelijk gelukt, hiermee kun je het MPEG formaat kiezen. Als je de exe start, dan opent hij een wizard op het internet waarin je alles invult, en daarna start de convertor. Vervolgens sleep je alle gedownloade MP4’s naar MediaCoder, en converteren maar. Als je MediaCoder later weer start, dan start hij eerst weer een webpagina, en als je daarin dan op “Start now” klikt start de applicatie. Je kunt dat overigens ook voorkomen met een vinkje “Skip this page on next startup” onderin de webpagina. En wat hij allemaal naar het internet stuurt over jou, dat zullen we wel nooit te weten komen … :( .

Overigens is het verstandig eerst naar harde schijf te converteren, en daarna naar de QW over te zetten.

Een ingebrachte micro-SD werkt perfect, presenteert zich als een aparte schijf in de verkenner. Maar op de 4 GB interne geheugen passen zo’n 280 Youtube muziekfilmpjes, dus je hoeft niet direct een micro-SD bij te kopen.

Vandaag de QW aan onze jarige dochter gegeven. Ze is er heel blij mee.
pi_104162122
Hallo ,

Ik heb mij nu in afslag ook zo'n mp4 gekocht alleen heb ik nu één probleem , hij wil niet meer aan. :s
Wanneer ik hem in de pc insteek werkt hij perfect , maar zo wil hij niet werken.
Ik dacht op internet een oplossing te vinden toen ik op dit forum uitkwam. Ik hoop dat iemand mij hier misschien nog mee kan helpen?

thnx
pi_104165596
quote:
12s.gif Op woensdag 9 november 2011 14:58 schreef choupelie het volgende:
Hallo ,

Ik heb mij nu in afslag ook zo'n mp4 gekocht alleen heb ik nu één probleem , hij wil niet meer aan. :s
Wanneer ik hem in de pc insteek werkt hij perfect , maar zo wil hij niet werken.
Ik dacht op internet een oplossing te vinden toen ik op dit forum uitkwam. Ik hoop dat iemand mij hier misschien nog mee kan helpen?

thnx
Hem terug brengen waar je hem hebt gekocht, en in de toekomst geen prut Chinese mp4 apparaatjes kopen maar gewoon van een fatsoenlijk merk.
pi_111286731
mijn dochter heeft deze ook pas gekocht. Nu wil ik liedjes erop zetten. Maar als ie is aangesloten op pc geeft ie aan dat ze erop staan. En als ze hem dan wil gebruiken dan staat er niks op. Weet iemand hoe je dat kan oplossen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')