eh je moet hem zien als een externe schijf, je kan er alles opzetten wat je maar wilt. Dus via deze computer een externe "schijf" opzoeken?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:07 schreef jordyjansen1 het volgende:
De voornaamste vraag is :
2.Ik krijg hem maar niet op de pc aangesloten.. Al sluit ik hem aan gaat ie de batterijen op laden en ik vind geen map op de pc
Handig ook, eerst kopen en dan pas vragen of mensen er ervaring mee hebbenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:54 schreef Han_som_reiste het volgende:
Ik heb dit apparaatje net aangeschaft, erg leuk ding moet ik zeggen en werkt lekker.
...
Iemand ook ervaringen met dit apparaat?
Kijk eens hierquote:Op zondag 31 augustus 2008 17:36 schreef HC_N.ick het volgende:
Op de reactie van iemand die met een site aankwam waar ze ook zouden staan voor minder is niet waar.
Ik heb dezelfde gevonden op die site, en de game optie zet je er zelf ook makkelijk op
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10461
Ik kreeg te horen dat er een CD bij zat waarmee je ze kunt converterenquote:Op maandag 1 september 2008 01:29 schreef Rockingg-Jake het volgende:
Heyik heb nog steeds zelfde vraag over de video formaat weten jullie misschien een progammetje waar je videos kan omzetten naar Avi uit 1992? die standaard avi want volgens mij werken die wel op de MP3
en als je wat anders weet aub zeg het dan ff
Vriendenlijkegroet Jake
Post aub wat terug!
Pff waarom gooien ze dan ook niet ff een gsm functie erbij dan wou ik hem wel, hoewel mijn iriver clix2 8gb waarschijnlijk wel beter geluid geeftquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:45 schreef donald_dick het volgende:
Ja heb hem ooit eens gekocht op chinainvasion.com, voor 30 euro inclusief verzendkosten. het geluid is redelijk, het scherm is niet te lezen in het daglicht, de speaker is vrijwel kut, de filmpjes in een aparte codec, het browsemenu werkt onlogisch en is simplistisch, maar hij werkt na 3 maanden intensief gebruik doet ie het nog steeds. als je niet teveel eist, is dit een redelijk koopje
edit:
zie net dat ze hem niet meer hebben op chinainvasion.com, maar ze hebben hem nu ook met videocamera![]()
http://www.chinavasion.co(...)er-video-camera-4gb/
65 dollar, goedkoper dan die van dealsextreme, en met videocamera
Al met al wel een goede aankoop dus?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:29 schreef Loco-Man-9073 het volgende:
Ja ja, al sinds een maandje of 2 heb ik dit ding dus in mijn bezit.
In het begin was ik er dus niet echt tevreden over wegens een paar mankementjes. (De eerste was beschadigd) en de tweede bleef bij het opladen hangen bij het "Bye bye" scherm.
Uiteraard net toen ik terug wilde gaan naar de Intertoys merkte ik dat hij uit was: kwestie van blijven hangen, en wachten tot de batterij op is.
De touchscreen vind ik eigenlijk geen touchscreen, want daar moet je te hard voor drukken.
Overigens ook de vraag: Ik zag in de handleiding iets over dat het ding AVI bestanden afspeelt, maar voor zover is dat alleen het meegeleverde filmpje! (Ice age)
Als ik zelf Avi bestanden erop zet, gaat het niet echt soepeltjes, en krijg ik de 'Warning; Format error"![]()
Ik las net vaag iets over dat er een converteer-programma'tje op de CD zit!?
Overigens vind ik het ook lichtelijk irritant dat er geen scroll optie is, en dat foto's van boven de 2mb bizar traag op het scherm komen.
Maar hey, dat zijn nadelen! Voordelen zijn er uiteraard ook: PRIJS, da's 1, Stevigheid: Hij heeft het langer uitgehouden met 3 keer vallen, dan mijn Ipod met "regelmatig op de bank ploffen", het geluid is goed, hij heeft ook nog eens een ingebouwde speaker (ookal is die pas te horen bij max volume)![]()
En voor de rest is het gewoon prima.
Viel bij andere mensen trouwens ook die zilveren rand eraf, of ben ik gewoon jinxed?
See through the shit-stains: Dikgedrukt is prioriteit
Alle sarcasme achterwege gelaten: Ja, voor de prijs wel, maar dan ook zijn mijn verwachtingen ook nooit hoog voor een apparaat zonder merk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:44 schreef dottinator het volgende:
[..]
Al met al wel een goede aankoop dus?
Uiteraard, maar als je foto's direct van een SD-kaart in je MP4 stopt, is er geen mogelijkheid om ze te verkleinenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:32 schreef Devrim_ het volgende:
Waarom zou je foto's van 2Mb op zo'n klein kut schermpje bekijken?
Zelfs op TV heb je maar 720x576 nodig(makkelijk onder de 1Mb)
Verder kan dat ding niet o.a. elke video en audio codec aan.
Dat ding kan maar een bepaalde resolutie en codecs aan...lees het boekje oid eens daar zal het wel instaan
Wat is de resolutie van dit ding? Je zou het eens kunnen proberen met de convertor software voor de Meizu M6: http://en.meizu.com/down_x.asp?MZ_ID=106&Type=4 .quote:Op maandag 1 september 2008 01:29 schreef Rockingg-Jake het volgende:
Heyik heb nog steeds zelfde vraag over de video formaat weten jullie misschien een progammetje waar je videos kan omzetten naar Avi uit 1992? die standaard avi want volgens mij werken die wel op de MP3
en als je wat anders weet aub zeg het dan ff
Vriendenlijkegroet Jake
Post aub wat terug!
Niet eens, op de CD die bijgeleverd is, zit een programma om video's te converteren naar het betreffende formaat. (320x240)quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:32 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Wat is de resolutie van dit ding? Je zou het eens kunnen proberen met de convertor software voor de Meizu M6: http://en.meizu.com/down_x.asp?MZ_ID=106&Type=4 .
Ja hallo het is een forum hoor. Daar kan je andere mensen mee helpen die dezelfde vraag hebben. Dus wordt er hier gepost en niet gemaild.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:07 schreef jjluta het volgende:
Ehm ik heb hem ook en ik weet niet hoe je video's op kan zetten zelfs als ik het met de cd met de converteer programma die meegegeven is lukt het niet misschien doe ik het fout dus vraag ik ff. als je het weet stuur dan een mail naar janjoir@hotmail.com alvast bedankt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |