Volgens mij heeft TS er daar geen zin in, die is al op zoek naar een eigen huisje....quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:06 schreef Escaflowne het volgende:
Ik heb maar 1 tip, die blijkbaar nog niet vaak genoeg is voorbij gekomen: relatietherapie!
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:14 schreef Godshand het volgende:
overigens TS, het is naief om te denken dat je eeuwig verliefd kan blijven... ongezond ook...
is houden van dan niet genoeg?
Viel dat ff tegenquote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:54 schreef maruda het volgende:
Ik ben ook verliefd.... Maarja.. zucht.....
![]()
Kijk, dit is dan wel weer sportiefquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:42 schreef maruda het volgende:
Jee wat een hoop reacties zeg dat had ik niet verwacht, hahahah maar bedankt voor jullie reacties en adviezen. !!
Als haar kinderen op de opvang zitten heeft ze niets te doen. Ik kan me wel voorstellen dat het makkelijker is om de hele dag maar bezig te zijn met de kinderen. Dan is er geen enkele aanleiding om eens actie te ondernemen. Nooit wordt er wat van je verwacht anders dan dat je op de kinderen let.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:20 schreef katerwater het volgende:
Waarom ben je tegen kinderopvang? Is dat de as van het kwaad
Nee kinderen maken om ze vervolgens elke dag de hele dag ergens te dumpen, dat is een goed idee.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:43 schreef Karammel het volgende:
[..]
Als haar kinderen op de opvang zitten heeft ze niets te doen. Ik kan me wel voorstellen dat het makkelijker is om de hele dag maar bezig te zijn met de kinderen. Dan is er geen enkele aanleiding om eens actie te ondernemen. Nooit wordt er wat van je verwacht anders dan dat je op de kinderen let.
Wederom... de weg van de minste weerstand.
kinderen worden niet slechter van (met mate) kinderopvang.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee kinderen maken om ze vervolgens elke dag de hele dag ergens te dumpen, dat is een goed idee.![]()
Ja, echt fout, dat je je lieve vriend zoveel verwijt, terwijl je eigenlijk gewoon gekozen hebt voor het makkelijke materiele leventje met hem, maar dat het lastig blijkt vol te houden nu je verliefd bent op een ander.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 05:39 schreef maruda het volgende:
Hallo !!
...
Ik heb een lieve vriend,...
... Hij is echt eigenlijk niet mijn type persoon. Ik vind dat zo jammer, want de rest bevalt me echt prima.![]()
Mooie eengezinswoning (koop), ruime inkomen van vriend, vriend die echt betrouwbaar is, we hebben dezelfde toekomstplannen(groot gezin veel kids, en adoptiekindjes uit China enz.).
....
En dan nog iets.. ik ben nu verliefd op een vriend van hem. HELLUPP .:'(
Tis echt zoo fout he..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |