abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61240051
Eerst was het jarenlang en nu maar tijdelijk?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_61240059
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 09:01 schreef sigme het volgende:
Als je het voor de kinderen doet, blijf je bij elkaar. Zolang er geen slaande ruzie is, hou dan maar gewoon je fatsoen & neem je verantwoordelijkheid. Samen kindertjes maken, samen kindertjes opvoeden.

Dat gejammer dat kinderen gelukkig zouden zijn als mamma gelukkiger is.. Onzin! Honderd keer onderzocht: voor de kinderen is het het beste als ouders samen blijven (extremen daargelaten). Dit is gewoon jouw verveling afreageren ten koste van de kinderen en hun er ook nog de schuld van geven (ik doe het voor hun bestwil.. .) Kleuter.
Zo, nounou, dan heb jij het even helemaal mis. Het is juist beter als de ouders samen niet gelukkig zijn en steeds maar weer ruzie maken. Denk je nou echt dat ze daardoor goed worden opgevoed en gelukkiger zijn? Jonge, dan moet je beter weten want dat soort kinderen plegen juist zelfmoord in de tienerjaren man!

Ik weet zelf wat het beste is van mijn kinderen en niet jij, volgens mij heb jij niet eens kinderen dus waarom kom je hier met je grote bek mij afbekken. Gek dat je er bent, ik vraag om advies en niet om afgebekt te worden gek!!!!!!
pi_61240106
Advies is: doe wat het beste is voor je kinderen. Niet voor jezelf. Ook als dat tien jaar niet zo leuk is voor jou.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_61240110
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 09:06 schreef maruda het volgende:

[..]

Zo, nounou, dan heb jij het even helemaal mis. Het is juist beter als de ouders samen niet gelukkig zijn en steeds maar weer ruzie maken.
Maar dat 'steeds maar weer ruzie maken' is jouw keuze toch?
Je klaagt dat je geen normaal gesprek met hem kan voeren maar zegt tegelijkertijd dat je ruzie hebt/maakt elke keer als je je mond open doet.
Er is door iemand anders al de suggestie gedaan om i therapie te gaan, lijkt me een goed plan. nu ben je alleen maar bezig je eigen straatje schoon te vegen en bij ons goedkeuring &sympathie te zoeken voor vreemdgaan/je relatie verbreken
pi_61240161
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 09:06 schreef maruda het volgende:

[..]

Zo, nounou, dan heb jij het even helemaal mis. Het is juist beter als de ouders samen niet gelukkig zijn en steeds maar weer ruzie maken. Denk je nou echt dat ze daardoor goed worden opgevoed en gelukkiger zijn? Jonge, dan moet je beter weten want dat soort kinderen plegen juist zelfmoord in de tienerjaren man!

Ik weet zelf wat het beste is van mijn kinderen en niet jij, volgens mij heb jij niet eens kinderen dus waarom kom je hier met je grote bek mij afbekken. Gek dat je er bent, ik vraag om advies en niet om afgebekt te worden gek!!!!!!
Je vraagt om advies, maar zo gauw je advies krijg wat je niet aan staat geef je aan dat je zelf wel weet wat het beste is.

Het komt mij eerlijkgezegd ook een beetje over alsof je precies doet waar je zelf zin in hebt en dat afschuift op je kinderen omdat dat beter voor hun is. Alsof je kinderen meteen zelfmoord plegen als de ouders niet altijd even goed met elkaar overweg kunnen.

Je hebt nou eenmaal keuzes gemaakt..
Do your worst, for I will do mine..
pi_61240170
ik doe ook het beste voor mijn kinderen en zoals dat nu gaat gaat dat niet goed. Alleen materialistisch. Maar ze moeten juist geestlijk gelukkig zijn. En dat is pas op het hoogtepunt wanneer de ouders gelukkig zijn, dat voelen ze aan en ze maken alles mee. Al probeer je het niet te laten zien natuurlijk.

Wij hebben heel vaak ruzie gehad, geen gevoelens meer voor elkaar. Therapie? Das alleen maar praten praten, precies hetzelfde wat we ook hebben gedaan en oplossingen bedacht. Maar waarom hou ik mij wel aan de afspraken en hij niet?! Snap je en dat is nou wel duizend keer voorgekomen en dat moet gewoon stoppen op een gegeven moment.
We hebben veeelste veel ruzie gehad, het wordt steeds erger gewoon.
Begrijp me niet verkeerd, maar in mijn ogen begrijpen jullie mij verkeerd. Daarom probeer ik het een beetje uit te leggen.

Mijn relatie is echt aan het einde gekomen. Zo ver al, we hebben heel veel geprobeerd. Tis gewoon niet goed voor mn kinderen en mij en hem. Het enige probleem is gewoon.. dat ik geen keet kan krijgen binnen een jaar. MIsschien wel maar daarom, wie weet weten jllie wat.

Dus over mijn relatie zelf en kinderen, ik ben echt niet dom en doe echt het beste voor mijn kinderen. Op dit moment en de laatste lange tijd ging en gaat het dus echt niet goed. Te veel ruzie. Te veel ongelukkigheid.

Hopelijk snappen jullie het beter
pi_61240172
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 09:15 schreef computergirl het volgende:

[..]

Maar dat 'steeds maar weer ruzie maken' is jouw keuze toch?
Je klaagt dat je geen normaal gesprek met hem kan voeren maar zegt tegelijkertijd dat je ruzie hebt/maakt elke keer als je je mond open doet.
Er is door iemand anders al de suggestie gedaan om i therapie te gaan, lijkt me een goed plan. nu ben je alleen maar bezig je eigen straatje schoon te vegen en bij ons goedkeuring &sympathie te zoeken voor vreemdgaan/je relatie verbreken
pi_61240203
Je denkt enorm negatief. Je hebt voor jezelf allang in je hoofd zitten dat je weg wilt maar zoekt nu ook redenen waarom dingen niet zouden lukken.

Je krijgt urgentie als jullie uit elkaar gaan, ik weet niet of jullie getrouwd zijn, maar in dat geval kan de advocaat ook een brief sturen naar de woningbouw vereniging dat de echtscheiding in werking is gesteld.
Wachtlijsten van 10 jaar? Woon je in Amsterdam ofzo? Ga op zoek naar andere plaatsen, kleinere plaatsen hebben minder lange wachtlijsten en dan heb je eerst onderdak en kun je van daaruit ingeschreven blijven in de plaats waar je zou willen blijven wonen.
Waarom verwacht ik nu een reactie in de zin van;"Ik wil helemaal niet naar een andere plaats?"
pi_61240230
quote:
Je krijgt urgentie als jullie uit elkaar gaan, ik weet niet of jullie getrouwd zijn, maar in dat geval kan de advocaat ook een brief sturen naar de woningbouw vereniging dat de echtscheiding in werking is gesteld.
Wachtlijsten van 10 jaar? Woon je in Amsterdam ofzo? Ga op zoek naar andere plaatsen, kleinere plaatsen hebben minder lange wachtlijsten en dan heb je eerst onderdak en kun je van daaruit ingeschreven blijven in de plaats waar je zou willen blijven wonen.
Waarom verwacht ik nu een reactie in de zin van;"Ik wil helemaal niet naar een andere plaats?"
Ik ben niet getrouwd. Gewoon samenwonend. Ik woon in Arnhem en hier zijn die wachtlijsten inderdaad aardig lang helaas. Ik reageer Arnhem en omgeving maar overal duurt het wel eeuwen zag ik al.

Wel bedankt voor je informatie, das juist wat ik zocht. Of ik urgentie ofzo kan krijgen in dit geval van mij.

Ik zal het misschien wel verkeerd getypt hebben het verhaal, mijn excuses ervoor!! Ik ben daar echt niet goed in, maar hopelijk begrijpen jullie me nu wel.
pi_61240255
Sorry hoor, ik zit zelf in een scheiding en ik weet dat ik in Arnhem of omgeving vrij makkelijk aan een woning zou kunnen komen. Beter uitzoeken dus! Maar ik wil om wille van mijn kinderen eerst kijken of ik vlak bij mijn man kan blijven wonen. Lukt dat niet heb ik dus meerdere plekken waar ik makkelijk een woning kan krijgen.
pi_61240314
ik zou in relatie therapie gaan als ik jou was,
communicatie problemen kun je mee leren omgaan
laat je kinders niet de dupe woorden, voor de rest is alles wel goed
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 09:49:57 #32
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_61240332
je krijgt geen urgentie als je gaat scheiden!!!

Verder zie ik een hoop dingen in de OP waar je eerder en beter over na had moeten denken.. Nu zijn er twee kinderen de dupe..

En niks mis met werken als je kinderen klein zijn! Je hoeft niet meteen full-time te werken
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_61240407
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 08:56 schreef maruda het volgende:
Dat wil ik niet. Ik wil er voor mijn kinderen zijn. Nu ze nog jong zijn. Ik ben tegen kinderopvang. Dus vandaar. Al zit ik met een uitkering dat maakt mij geen ene moer uit. Mijn kids zijn het belangrijkst.

En geloof mij, ik ben veel gelukkiger (dus mijn kids ook) als ik in m;n eigen huisje woon samen met mn kindjes met een uitkering. Geen probleem hoor.
Geen probleem inderdaad, jij en je kids gelukkig en de maatschappij alles voor je betalen want je bent tegen kinderopvang

Volgens mij snap je nog niet helemaal hoe het in de grote mensen wereld aan toegaat.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 30 augustus 2008 @ 10:02:29 #34
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61240452
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 06:55 schreef maruda het volgende:
snap der ook nie veel van enzo
Strekking van dit topic in een notendop.
pi_61240717
Je klinkt als een tienermoeder tbh..
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 10:35:17 #36
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61240762
Kun je niet samen met je kinderen bij die leuke vriend van hem gaan wonen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 10:39:52 #37
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_61240805
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 08:58 schreef maruda het volgende:
Tja, in het begin zijn ze heel erg anders en omdat je in love ben , hoop je dat ze zich ook gaan aanpassen, maar helaas daar ben ik nu dus achter gekomen . Maar mijn twee kinderen, daar heb ik dus absoluut geen spijt van hoor dus hou die erbuiten aub.
Wie zijn "ze" in dit geval? Alle mannen die je naar je hand hebt willen zetten maar wat niet gelukt is? Zo komt het namelijk over...
Je kinderen "er buiten houden" is onzin: de ENIGEN die MET RECHT belang hebben in deze kwestie, zijn je kinderen!
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 09:27 schreef maruda het volgende:
ik doe ook het beste voor mijn kinderen en zoals dat nu gaat gaat dat niet goed. Alleen materialistisch. Maar ze moeten juist geestlijk gelukkig zijn. En dat is pas op het hoogtepunt wanneer de ouders gelukkig zijn, dat voelen ze aan en ze maken alles mee. Al probeer je het niet te laten zien natuurlijk.
En denk je dat kinderen gelukkig worden van:
-doordeweeks bij moeder
-elk weekend naar hun vader
-moeder slaat papa2 aan de haak, gevolgd door papa3 en papa4 met telkens weer afscheid nemen
-pa slaat mama2 aan de haak
-enz. enz.?

Je vraagt hier advies, je krijgt advies. Het is alleen niet wat je wilt horen... Zoals altijd: Als je het antwoord niet wilt weten, stel dan de vraag niet!.
Je moet echt eens bij jezelf gaan zoeken wat er mis is, niet bij anderen.
censuur :O
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 10:45:40 #38
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61240878
Hoezo samen met de kinderen.
Het lijkt mij gezonder als de kinderen met papa thuis blijven en die troela lekker naar die vriend vertrekt.

De ironie..kinderen maken kan echt elke debiel.
pi_61241038
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 09:27 schreef maruda het volgende:
Therapie? Das alleen maar praten praten, precies hetzelfde wat we ook hebben gedaan en oplossingen bedacht.
Therapie is ook dat bij jou een spiegel wordt voorgehouden. misschien ben je buitengewoon onredelijk bezig en stel je eisen waar hij niet aan kan voldoen alleen omdat je de relatie aan het saboteren ben.

Maar goed, je hebt toch al besloten om er een eind aan te maken, dat jij zielig bent en hij de boosdoener want jij bent zo fantastisch.
Wat wil je van ons eigenlijk?
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 11:25:51 #40
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61241513
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 10:45 schreef SHE het volgende:
Hoezo samen met de kinderen.
Het lijkt mij gezonder als de kinderen met papa thuis blijven en die troela lekker naar die vriend vertrekt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')