Sorry maar je begrijpt het waarschijnlijk wat verkeerd.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 06:30 schreef Koffielurk01 het volgende:
Nou laat ik even lekker bot uit de hoek komen op dit vroege tijdstip...
*Zijn die kinderen gedeeld? Wees dan geen egoïst en laat de kinderen niet de dupe (vul zelf maar in hoe dat kan gebeuren) worden van je eigen fouten.
*Ga naar een relatietherapeut als je echt denkt dat het niet meer te trekken is.
*Je kiest zelf voor de leven en zoek geen excuses om er niet uit te stappen.
Dat is alles.
um.. vertel?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 06:24 schreef fotostarter het volgende:
Hij is echt eigenlijk niet mijn type persoon.
Hier stopte ik al met lezen, en ik denk dat je wel weet waarom?
Ow, ik maakte uit 'vriend' op dat het er allemaal een beetje los aan toe ging...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 06:46 schreef maruda het volgende:
[..]
Sorry maar je begrijpt het waarschijnlijk wat verkeerd.
Het zijn ook zijn kinderen inderdaad. Maar dit speelt al heel lang en we zijn allebei niet gelukkig. Dat zien onze kinderen ook! Dus dan is het juist het beste om uit elkaar te gaan lijkt me omdat je dan wel weer gelukkig zult zijn.
We hebben alles geprobeerd. En ik ga toch echt niet mijn hele leven ongelukkig voelen en mn kinderen zien dat.
Denk daar ook maar eens aan, soms is het juist beter om uit elkaar te gaan ook om de kinderen!! En nogmaals, we hebben zo vaak gepraat en geruziet en geprobeerd, maar tevergeefs.
Hopelijk snap je nu wat ik bedoel. Ik ben niet zoooooo dom hoor!
Het weghalen van de Openings Post (OP)quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 05:39 schreef maruda het volgende:
Hoe verwijder je deze bericht?? Was maar even tijdelijk
Zo, nounou, dan heb jij het even helemaal mis. Het is juist beter als de ouders samen niet gelukkig zijn en steeds maar weer ruzie maken. Denk je nou echt dat ze daardoor goed worden opgevoed en gelukkiger zijn? Jonge, dan moet je beter weten want dat soort kinderen plegen juist zelfmoord in de tienerjaren man!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:01 schreef sigme het volgende:
Als je het voor de kinderen doet, blijf je bij elkaar. Zolang er geen slaande ruzie is, hou dan maar gewoon je fatsoen & neem je verantwoordelijkheid. Samen kindertjes maken, samen kindertjes opvoeden.
Dat gejammer dat kinderen gelukkig zouden zijn als mamma gelukkiger is.. Onzin! Honderd keer onderzocht: voor de kinderen is het het beste als ouders samen blijven (extremen daargelaten). Dit is gewoon jouw verveling afreageren ten koste van de kinderen en hun er ook nog de schuld van geven (ik doe het voor hun bestwil.. .) Kleuter.
Maar dat 'steeds maar weer ruzie maken' is jouw keuze toch?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:06 schreef maruda het volgende:
[..]
Zo, nounou, dan heb jij het even helemaal mis. Het is juist beter als de ouders samen niet gelukkig zijn en steeds maar weer ruzie maken.
Je vraagt om advies, maar zo gauw je advies krijg wat je niet aan staat geef je aan dat je zelf wel weet wat het beste is.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:06 schreef maruda het volgende:
[..]
Zo, nounou, dan heb jij het even helemaal mis. Het is juist beter als de ouders samen niet gelukkig zijn en steeds maar weer ruzie maken. Denk je nou echt dat ze daardoor goed worden opgevoed en gelukkiger zijn? Jonge, dan moet je beter weten want dat soort kinderen plegen juist zelfmoord in de tienerjaren man!
Ik weet zelf wat het beste is van mijn kinderen en niet jij, volgens mij heb jij niet eens kinderen dus waarom kom je hier met je grote bek mij afbekken. Gek dat je er bent, ik vraag om advies en niet om afgebekt te worden gek!!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |