esquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:08 schreef es70 het volgende:
Hallo.
Vorige topic was niet echt teruglezenswaardig.
Kan er hier ook niet zo snel iets over vinden eigenlijk...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja... het schiet niet op zo, en deze dreiging zorgde ervoor dat ik eventjes naar het internetcafe ging, aangezien de Maleisische radio niet heel veel aandacht had voor dit onderwerp (nog niet)
news.google.com -> iran -> order by datequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Kan er hier ook niet zo snel iets over vinden eigenlijk...
En dan kom je hier uit:quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:13 schreef indahnesia.com het volgende:
En dan kom je hier uit:
http://news.google.com/news?hl=en&ned=us&q=iran&ie=UTF-8&scoring=n
Hier was meer bedoeld als kranten hierquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
news.google.com -> iran -> order by date
Hier leeft het ook amper hoor. En derde wereldoorlog geloof ik niet echt. Niet om een aanval op Iranquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja... het schiet niet op zo, en deze dreiging zorgde ervoor dat ik eventjes naar het internetcafe ging, aangezien de Maleisische radio niet heel veel aandacht had voor dit onderwerp (nog niet)
kranten lopen altijd 1 dag achter hequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Hier was meer bedoeld als kranten hier.
het is dan ook gelukkig een Iranier die dat zegt, dus dat valt wel te relativerenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier leeft het ook amper hoor. En derde wereldoorlog geloof ik niet echt. Niet om een aanval op Iran
Daarom is het vrij onzinnig. Iran blaft wel hard, maar als de raketten komen is het vrij snel stil. En ja, de moslims gaan weer zeuren dan, maar ook die zijn niet echt tot iets in de staat nog.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het is dan ook gelukkig een Iranier die dat zegt, dus dat valt wel te relativeren
iran blaft heel hard, maar wil inmiddels ook nucleaire technieken doorverkopen aan Nigeria... dus nog een reden om er snel een eind aan te maken voor de rest van de wereld.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom is het vrij onzinnig. Iran blaft wel hard, maar als de raketten komen is het vrij snel stil. En ja, de moslims gaan weer zeuren dan, maar ook die zijn niet echt tot iets in de staat nog.
jo LLquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:23 schreef Ladylike het volgende:
niet in SC 1000 gepost
mijn leven is nu niets meer waard
Mogguh Koffiejunks![]()
Vooral niets tegen die mensen ondernemenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:24 schreef es70 het volgende:
Update over de anonieme held(in): Ook de buurman heeft een brief gehad en beide brieven zijn ook naar haar moeder en schoonouders gestuurd.
Ga het toch maar 's opperen idd, ik denk alleen dat ze er weinig mee kunnen omdat het anoniem isquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vooral niets tegen die mensen ondernemen
Vooral geen aangifte doen
owh, ik dacht dat er een heel topic over was...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:24 schreef es70 het volgende:
Update over de anonieme held(in): Ook de buurman heeft een brief gehad en beide brieven zijn ook naar haar moeder en schoonouders gestuurd.
Yoyoquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jo LL
Join the club, ik heb 1000 ook gemist
ella ellaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Under my Umbrella-ella-ella-ellende.
anoniem en anoniem zijn 2 dingen..quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Ga het toch maar 's opperen idd, ik denk alleen dat ze er weinig mee kunnen omdat het anoniem is.
aangifte doen tegen een vrouw die een vrijgezelle man neukt?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vooral niets tegen die mensen ondernemen
Vooral geen aangifte doen
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:24 schreef es70 het volgende:
Maar ze hebben dus geen idee wie er zo'n kronkel in zijn bovenkamer heeft...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
anoniem en anoniem zijn 2 dingen..
als jij me een anonieme brief schrijft maar ik weet zeker dat ie van jou is, zullen ze jou toch wel oproepen om te komen praten lijkt me
Die neukt ze helemaal niet joh, opletten. Vriendschap tussen een man en een vrouw is zooooooo vreselijk onmogelijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aangifte doen tegen een vrouw die een vrijgezelle man neukt?
Dan nog. Melding doen. Wie weet wat voor staartje dit krijgt, en misschien komt ze er nog wel achter wie het wel is?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Maar ze hebben dus geen idee wie er zo'n kronkel in zijn bovenkamer heeft...
hier goot het vanmiddag met flinke bliksem, nu is het droog, dus ik kan vanavond nog een paar biertjes wegtikken voordat ik naar Singapore ga, morgenochtend om 7 uur. Kuttijd, maar de andere bussen waren al vol.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
The horror
Wat een lekker zonnetje
vanavond toch maar eens op het Preuvenemint kijken
Dan had ik je verkeerd begrepen. Ik dacht dat de afzender wel "bekend" was (dat ze dachten wel te weten wie het schreef).quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Maar ze hebben dus geen idee wie er zo'n kronkel in zijn bovenkamer heeft...
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hier goot het vanmiddag met flinke bliksem, nu is het droog, dus ik kan vanavond nog een paar biertjes wegtikken voordat ik naar Singapore ga, morgenochtend om 7 uur. Kuttijd, maar de andere bussen waren al vol.
ik zei al dat ik niet teruglas.. maar een beetje vriendschap en dan zo'n gezijk? Zeker weten dat er niet gewipt wordtquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Die neukt ze helemaal niet joh, opletten. Vriendschap tussen een man en een vrouw is zooooooo vreselijk onmogelijk.
Gaan daar vanavond 's over brainstormen denk ik... Het moet iemand zijn die behoorlijk wat van ze weet, bijv. waar zijn ouders wonen (die hebben een dag tevoren een telefoontje gehad met de vraag of ze de ouders van R. zijn, opgehangen na een bevestiging).quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Daar moet je toch iets mee kunnen doen lijkt me? Ik zou naar de politie stappen, laat zien dat er grenzen overschreden worden hier.
Luxe intercitybussen moet je boeken als een internationale trein in Nederland, dus ja, dat zie je tevorenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]![]()
zie je van tevoren al of ze vol zijn?
das handig
100% zeker weten dat er niet gewipt wordtquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zei al dat ik niet teruglas.. maar een beetje vriendschap en dan zo'n gezijk? Zeker weten dat er niet gewipt wordt
Ow dacht al dat het zo'n streekvervoer wasquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Luxe intercitybussen moet je boeken als een internationale trein in Nederland, dus ja, dat zie je tevoren
beetje de boel spioneren he... je bent net zo als de restquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:36 schreef es70 het volgende:
[..]
100% zeker weten dat er niet gewipt wordt.
En als niets helpt: rondbazuinen in de buurt dat ze een open relatie relatie hebben en iedereen mogen neuken.. opgelost.. niets meer te roddelenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:36 schreef es70 het volgende:
[..]
100% zeker weten dat er niet gewipt wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Kuala Lumpur - Singapore is een uur of vijf over de snelweg. Wel in de buurt, maar geen streekvervoer meer nee..quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ow dacht al dat het zo'n streekvervoer was
I snap you now
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
beetje de boel spioneren he... je bent net zo als de rest
grapje he
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En als niets helpt: rondbazuinen in de buurt dat ze een open relatie relatie hebben en iedereen mogen neuken.. opgelost.. niets meer te roddelen
als het al zo moet ... tjonge zeg... zelfs in Indonesie zijn mensen minder bemoeizuchtig...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de buurtquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Kuala Lumpur - Singapore is een uur of vijf over de snelweg. Wel in de buurt, maar geen streekvervoer meer nee..
lieverd, nederlanders leven blijbaar om te bemoeien en te snuffelen in andermans levensquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als het al zo moet ... tjonge zeg... zelfs in Indonesie zijn mensen minder bemoeizuchtig...
ik zou ook zeggen dat het lastig was... haha.. maar het is wel triest hoor....quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:39 schreef es70 het volgende:
[..]
![]()
Het zijn niet mijn buren, dus spioneren is een beetje lastig. Hele goeie vrienden
.
Ik much nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:40 schreef Klonk het volgende:
Mochten jullie alsnog iets achter willen laten in 1000 geef mij even een seintje per pm dan gooi ik hem ff open
De koffievoorraad is gelukkig weer aangevuld
even open en een linkje ernaar toe danquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:40 schreef Klonk het volgende:
Mochten jullie alsnog iets achter willen laten in 1000 geef mij even een seintje per pm dan gooi ik hem ff open
De koffievoorraad is gelukkig weer aangevuld
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En als niets helpt: rondbazuinen in de buurt dat ze een open relatie relatie hebben en iedereen mogen neuken.. opgelost.. niets meer te roddelen
Ze hebben ook een open relatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar da's dan weer net iets wat ze rond willen bazuinen... En trouwens, ik vind het idee dat je je zou moeten 'rechtvaardigen' voor relatie's van welke aard dan ook al misselijkmakend
.
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
ja, alles is relatief he... Thailand is ook zoiets, dus ben er zo... en vanuit Singapore ben ik ook zo weer in Indonesie, met de boot kwestie van minder dan een uur. Flinke paspoortvervuiling dus, al die ritjes.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
In de buurt
als ik 5 uur met de bus ga zit ik in frankrijk
Tja.. van ons weten ze het dus ik kan lekker vrienden zijn met kerels..quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Ze hebben ook een open relatie, maar da's dan weer net iets wat ze rond willen bazuinen... En trouwens, ik vind het idee dat je je zou moeten 'rechtvaardigen' voor relatie's van welke aard dan ook al misselijkmakend
.
net Indonesiers inderdaad.. ben benieuwd wie het van wie heeft in dat gevalquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
lieverd, nederlanders leven blijbaar om te bemoeien en te snuffelen in andermans levens
sommige mensen doen het juist voor die paspoortvervuilingquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, alles is relatief he... Thailand is ook zoiets, dus ben er zo... en vanuit Singapore ben ik ook zo weer in Indonesie, met de boot kwestie van minder dan een uur. Flinke paspoortvervuiling dus, al die ritjes.
het is geen mucken, ik heb er vanmorgen opgeruimd.quote:
de vorige was 1.5 jaar oud en al vol. Nu nog weer een gewoon paspoort genomen (afgegeven door de ambassadeur in Jakarta, dat vind ik wel cool staanquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sommige mensen doen het juist voor die paspoortvervuiling
Gewoon wel aangifte doen nuquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Ga het toch maar 's opperen idd, ik denk alleen dat ze er weinig mee kunnen omdat het anoniem is.
zijn de dikker dan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
de vorige was 1.5 jaar oud en al vol. Nu nog weer een gewoon paspoort genomen (afgegeven door de ambassadeur in Jakarta, dat vind ik wel cool staan), maar de volgende keer een zakenpaspoort hoor, hopelijk kan ik daar wel 4 jaar mee doen.
Bij ons is het ook geen geheim, maar ook niet iets dat algemeen bekend is.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tja.. van ons weten ze het dus ik kan lekker vrienden zijn met kerels..
ze zullen wel hun eigen ding denken maar komen niet miepen op zo'n kinderachtige manier als jouw vrienden nu meemaken
hij was nog helemaal niet vol? 291 posts!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
het is geen mucken, ik heb er vanmorgen opgeruimd.
[KSC #1000] *O*
hij gaat vanaf nu 5 minuten open
tof, ik heb hem weer dicht gegooid, baggeraars ontmoedigenquote:
dat komt omdat ik hem heb opgeruimdquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hij was nog helemaal niet vol? 291 posts!
Dat is niet aan mij, maar ik zou het denk ik wel doen als ik in hun schoenen stond...quote:
sorrie dat ik het zo zeg, maar dat is dan ook een rare familie..quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Bij ons is het ook geen geheim, maar ook niet iets dat algemeen bekend is.
Nou hebben wij ons nog nooit veel aangetrokken van wat een ander ervan zou kunnen denken.
Maar de ellende die zij nu over zich heen krijgen... Wantrouwen van familie, wantrouwen van hun naar de omgeving toe, dat is gewoon naar...
that makes 3 of usquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat is niet aan mij, maar ik zou het denk ik wel doen als ik in hun schoenen stond...
ja, die zijn 60 pagina's of zo of 68 i.p.v. normaal 46 (of iets in die richting).quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zijn de dikker dan?
wat doe jij eigenlijk voor werk?
voor mij!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat komt omdat ik hem heb opgeruimd
Dat is inmiddels wel rechtgezet, maar in eerste instantie wist ze niet eens dat er daar brieven gekomen waren. Een brief met bagger zaait kennelijk toch twijfels.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sorrie dat ik het zo zeg, maar dat is dan ook een rare familie..
wie gelooft nu een roddel tegenover hun eigen (schoon)kinderen?
voor iedereen van de harde kern die er gisteren door het gebagger niet door heen kwam of er niet wasquote:
Kan me voorstellen dat het inderdaad vragen oproeptquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat is inmiddels wel rechtgezet, maar in eerste instantie wist ze niet eens dat er daar brieven gekomen waren. Een brief met bagger zaait kennelijk toch twijfels.
succes en voor je dochter: sterktequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:56 schreef es70 het volgende:
En nu ga ik mijn dochter assisteren met het uitspoelen van haar haar. Tof, haar tot aan je gat.
Nou ja, wel mooi.
mijn dank dus, want ik zat aan de bar vermoed ik zoquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
voor iedereen van de harde kern die er gisteren door het gebagger niet door heen kwam of er niet was
vaak wel mooi, maar wat een werk moet het zijn. Mijn haar is nu 1 cm lang.... lang genoeg in dit klimaatje.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat het inderdaad vragen oproept
Maar goed dat het rechtgezet is
Pooier van kindhoertjesquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, die zijn 60 pagina's of zo of 68 i.p.v. normaal 46 (of iets in die richting).
werk? Ik mag niet werken, dus dat doe ik dan ook niet. Ben wel aan het kijken wat ik hier in de toekomst ga doen en ik heb inmiddels wat ideetjes, dus daar kan ik over nadenken alvorens ik foute dingen ga besluiten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
HOE DURF JE EEN LEVEN BUITEN FOK! TE HEBBENquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mijn dank dus, want ik zat aan de bar vermoed ik zo
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Pooier van kindhoertjesGewoon pooier zou hier ook prima kunnen, genoeg leuke vrouwen om zelf eerst te testen en daarna gewoon te verkopen. Maar dat is mijn aard niet, dus dat laat ik maar aan de 'professionals' over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De kindhoertjes van Gary Glitter zitten trouwens voornamelijk in Cambodja, Vietnam en Thailand en in mindere mate ook in Indonesie (uiteraard wil ik bijna zeggen, want dergelijke 'ongein' komt overal wel voor denk ik)
Je kunt nu vliegen !quote:
vermoedelijk he, misschien was ik per ongeluk wel hier onder een andere username, ik weet het niet meer.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
HOE DURF JE EEN LEVEN BUITEN FOK! TE HEBBEN![]()
Dus jij wilt geen dikke gouden ketting, foute paarse bondjas, enorme glitter-cadillac en dikke sigaar?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Gewoon pooier zou hier ook prima kunnen, genoeg leuke vrouwen om zelf eerst te testen en daarna gewoon te verkopen. Maar dat is mijn aard niet, dus dat laat ik maar aan de 'professionals' over.
De kindhoertjes van Gary Glitter zitten trouwens voornamelijk in Cambodja, Vietnam en Thailand en in mindere mate ook in Indonesie (uiteraard wil ik bijna zeggen, want dergelijke 'ongein' komt overal wel voor denk ik)
Ben ik de enige zonder klonen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vermoedelijk he, misschien was ik per ongeluk wel hier onder een andere username, ik weet het niet meer.
Daarvoor hoef je geen pooier te zijn, de gemiddelde Nigeria-neger-met-drugs loopt er bijna zo bij hierquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dus jij wilt geen dikke gouden ketting, foute paarse bondjas, enorme glitter-cadillac en dikke sigaar?
* LL trekt sollicitatiebrief in
ik heb er 1 die ik voor 10 posts gebruikt heb toen ik geband werd vanwege een multi-post (toen kon dat nog) doodsverwensingquote:
Soms mag je datquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je geen pooier te zijn, de gemiddelde Nigeria-neger-met-drugs loopt er bijna zo bij hierRanzig volk dat het is. (zo, lekker allemaal over 1 kam, wel zo gemakkelijk
)
Hij zit nog in de kastquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb er 1 die ik voor 10 posts gebruikt heb toen ik geband werd vanwege een multi-post (toen kon dat nog) doodsverwensing... nooit meer uit de kast gehaald overigens.
gewoon gemakszucht.. heb honger, dan krijg je dat.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Soms mag je dat![]()
Hoeft niet te betekenen dat je dat altijd doet
ik betrap me er zelf ook heel af en toe op, dat ik marokanen over één kam scheer, maar weet dat het toch niet zo is omdat ik zelf marokaanse kennisen heb
edit: waarom typ ik marokanen met 2 k's?
Dit is Maleisie he..quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij zit nog in de kast
in deze tijd hoeft dat toch niet meer
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gewoon gemakszucht.. heb honger, dan krijg je dat.
Oh ja..quote:
Douch ze, smakelijk en amuseer jequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:09 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, ik ga maar eens terug naar het hotel, douchen, lekker varkensvlees naar binnen werken, dan op zoek naar een leuk Chinees vrouwtje barretje voor de avond
maar wel op tijd naar bed dus, moet om een uur of 5 op... *zucht*... ik doe het mezelf ook aan altijd...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Douch ze, smakelijk en amuseer je
Ik ga zo eens lekker naar mn kleine en dan van het zonnetje genieten
nee hoorquote:
quote:
kloonalert!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nee hoor
of je moet mijn huidige ID als kloon beschouwen. Ik ben hier begonnen onder een andere naam, maar vanaf het moment dat ik echt wat meer dan 2x per jaar ging fokken was ik dr34m3r dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |