ik ken die noob helemaal neit trouwensquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:09 schreef Notenkraaker het volgende:
Vrij akelige user, die nieuwelingen als ikzelf geen kans geeft om erbij te horen.
Ik zit hier al een aantal jaren maar hoor niet echt bij "de groep"quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:11 schreef Notenkraaker het volgende:
Jongen, je moet mij gewoon in de groep opnemen.
Ik voel me echt vet kut en ik wil gewoon wat lol hebben, maar www.barafranca.nl begint ook saai te worden, weet je wel.
Dus alsjeblieft, doe gewoon even normaal tegen mij.
Wie noem jij een n00b?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:11 schreef de_priester het volgende:
[..]
ik ken die noob helemaal neit trouwens
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:47 schreef Jerruh het volgende:
geen KLB topic zonder ondersteunende paint he...
[ afbeelding ]
toch wel HJ he?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:48 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en als je goed kijkt, zie je een wijf met dikke tieten en bier!
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:48 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en als je goed kijkt, zie je een wijf met dikke tieten en bier!
HJ is idd the best.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:49 schreef PrintScreen het volgende:
jupiler in je msnnick verwijst hopelijk naar het bier?
Niet zo goed als HJ... maar Jupiler is goed te doen.
quote:
Het had slechter kunnen zijnquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:52 schreef vannelle het volgende:
[..]
HJ is idd the best.
Jupiler in msn komt omdat alles wat ik had bedacht om aan te melden op msn al in gebruik was dus greep ik terug op motorclubbier zeg maar.
Hadden ze niet op de club. dát was er mis.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:56 schreef Jerruh het volgende:
wat is er mis met leffe, corona of wieckse?.
op de brouwerij van HJ hadden ze anders nog wel een paar andere goede biertjes!quote:
Moet ik toch eens heen... in Arcen is dat toch?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
op de brouwerij van HJ hadden ze anders nog wel een paar andere goede biertjes!
ja! en tijdens de rit mag je een aantal malen ... nou komt ie...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 04:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Moet ik toch eens heen... in Arcen is dat toch?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:56 schreef Jerruh het volgende:
wat is er mis met leffe, corona of wieckse?.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 04:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja! en tijdens de rit mag je een aantal malen ... nou komt ie...proeven
.
je betaalt wel voor de rondleiding..quote:
Ja okay.. dat had ik begrepen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 04:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
je betaalt wel voor de rondleiding..
maar... je krijgt een consumptie in het HJ-cafe aan de overkant en tijdens de rit mag je een aantal keren proeven! Niks leukers om de ouwe vellen in de groep te zien stuiteren na een bezoek aan de hertog jan premium kelder!
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 04:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
en bedankt....![]()
leuk heur, al dat gelul over HJ, en ik maar de tijd vooruit proberen te wensen hier in mij nachtdienst...
En daarbij ook nog reteirritant.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 04:12 schreef Notenkraaker het volgende:
TS is homo.
Meiske, je lief komt ook weer thuis, kwestie van tijd en geduld.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 04:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ben ook de nacht aan het doorkomen omdat mijnnachtdienst heeft.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 04:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ben ook de nacht aan het doorkomen omdat mijnnachtdienst heeft.
Weet ik...maar toch.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 04:15 schreef vannelle het volgende:
[..]
Meiske, je lief komt ook weer thuis, kwestie van tijd en geduld.
Tot die tijd idd maar lekker blijven ouwehoeren hierzo.
Same here.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 04:17 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
relaxed dat je daarvoor opblijft, die van mij heeft vannacht ook nachtdienst...
heerlijk samen slapen overdag!!!!!!
Werkt bij mij idd ook goed.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 04:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Weet ik...maar toch.![]()
Fok! helpt me iig een eind van de nacht op weg.
Great minds think alike!!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 04:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Same here.
Dan ietsie wakker worden en horen dat de wereld is ontwaakt en je dan omdraaien en je arm om je lief heenslaan en lekker verder slapen.
Fok! heeft opeens de functie van maatschappelijk werker.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 04:20 schreef vannelle het volgende:
[..]
Werkt bij mij idd ook goed.
Ik verveel me dood maar dit is een grappige manier van tijd doden.
quote:
Nee, tijd doden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 04:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Fok! heeft opeens de functie van maatschappelijk werker.
Nee, dan ga je naar KLBquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 04:28 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nee, tijd doden.
Voor een serieus gesprek ga ik echt niet naar Fok.
Euh.......ja, ik vind je lief.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 04:37 schreef PrintScreen het volgende:
Mijn post rukt niet.
Je vind me liev
Ik jou ook.
Doe mij dan maar als nummertje laatst... dan heb je er nog maar 2 om te uit te kiezen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 04:41 schreef vannelle het volgende:
[..]
Euh.......ja, ik vind je lief.
Maar dat je mij ook lief vindt is maar lastig. Nu moet ik kiezen uit 3 die me lief vinden.
als ik 's ochtends mijn bed in kruip na een lange nietszeggende nachtdienst dan soms wel...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 04:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
![]()
Wij houden dus van geknuf zonder bijbedoelingen.
Alhoewel
* PrintScreen ook vingertje naar remlof doet wijzen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 04:48 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
als ik 's ochtends mijn bed in kruip na een lange nietszeggende nachtdienst dan soms wel...
maar soms moeten de buren eraan geloven (om vervolgens de politie bij remlof te laten aanbellen...yes it was me!!!)
Goed idee, had ik zelf kunnen bedenken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 04:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Doe mij dan maar als nummertje laatst... dan heb je er nog maar 2 om te uit te kiezen.
Ik zal het aan hem doorgeven.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 04:51 schreef vannelle het volgende:
[..]
Goed idee, had ik zelf kunnen bedenken.
Toch ben je lief, je vent boft maar.
Geloof me... hij weet het.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 04:58 schreef vannelle het volgende:
Je vent weet dat echt wel. Als hij het niet weet klopt er iets niet hoor!
Je bent verliefd...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 05:03 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Ik vond het zo cool toen ik het na een paar maanden "wist"!!
Dat gevoel is onbeschrijfelijk....heerlijk!!
En als je het nog steeds weet na jaren is het helemaal..... zucht.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 05:03 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Ik vond het zo cool toen ik het na een paar maanden "wist"!!
Dat gevoel is onbeschrijfelijk....heerlijk!!
en dat is maar goed ookquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 05:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En als je het nog steeds weet na jaren is het helemaal..... zucht.
Geen woorden voor.
5 kwartier in een uur!quote:Je bent verliefd...
Geniet er van!
Zeker als je om je heen kijkt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 05:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
en dat is maar goed ook
GVD....wil naar huis![]()
48 uur in een dag....quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 05:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
5 kwartier in een uur!
GVD....wil naar huis![]()
idd...ff de kat aandacht en eten geven...koppie thee (koffie is zo lastig als je wilt slapen) zetten en dan komt het vrouwtje alweer...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 05:18 schreef vannelle het volgende:
[..]
48 uur in een dag....
Joh, het duurt niet lang meer, straks ben je thuis en is het weer genieten geblazen.
geniet ervan, tot de volgende nachtelijke sessie...!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 05:21 schreef PrintScreen het volgende:
Sweeties ik taai af
Trusten voor zometeen... kruip lekker achter jullie lief.... zoals mijndat straks ook zal doen.
Tot later![]()
Truste!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 05:21 schreef PrintScreen het volgende:
Sweeties ik taai af
Trusten voor zometeen... kruip lekker achter jullie lief.... zoals mijndat straks ook zal doen.
Tot later![]()
Tot hoe laat denk je online te zijn? Lijkt er op dat je op iemand wachtquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 05:21 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
idd...ff de kat aandacht en eten geven...koppie thee (koffie is zo lastig als je wilt slapen) zetten en dan komt het vrouwtje alweer...
dan eerst alle lugubere verhalen aanhoren (ze doet security bij ziekenhuis) en dan lekker slapen, met of zonder kat, ligt eraan hoe wakker hij is!!
werk tot 0600, dan naar huis, vriendin werkt tot 0700...zien elkaar rond 0745 thuis!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 05:26 schreef vannelle het volgende:
[..]
Tot hoe laat denk je online te zijn? Lijkt er op dat je op iemand wacht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |