quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:15 schreef Sai het volgende:
VERSIERTIP #7:
zorg ervoor dat je alleen met een meisje in een huis zit waar het water is afgesloten, zet je lul in brand en roep heel hard OH SHIT OH SHIT MN LUL STAAT IN BRAND ALSJEBLIEFT VERZIN IETS OM HET UIT TE MAKEN terwijl je pijpbewegingen mimet en suggestief knipoogt
Tof, Arma komt ookquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:28 schreef Armageddon het volgende:
Waar blijft mijn GHB godverdomme?
Ik kan tenminste nog typen, ook als ik gedronken hebquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dan moet het inderdaad vrijdag. Want jij hebt twee dagen nodig.
Misschien als je wat minder zuipt op zo'n avond , dat scheelt denk ik de helft aan bij komen.
Ik neem m'n voorbind clitoris meequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heb ik weer gaan we ook seks hebben dna ?
Ik ook. Maar of het dan nog leesbaar is is een tweede.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:37 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
Ik kan tenminste nog typen, ook als ik gedronken heb
Ik heb gewoon een lichte voorkeur voor een vrijdag, dat is alles dat ik wou zeggen, Voordeel van de zaterdag is dat ik later naar huis kanquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ook. Maar of het dan nog leesbaar is is een tweede.
Ik heb alleen meer tijd om te typen, want ik heb geen twee dagen nodig om nuchter te worden.
Keb emquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:34 schreef pussydeluxe het volgende:
Hoi!
Dit topic zit vol liefde, kusjes, goede bedoelingen en natuurlijk sex naar jouw richting!
TS begint:
Mannen met brillen zijn geil. Zo.
(ben zoekende naar De Foto)
Wat, wanneer?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Komt MLI ook?
Om me naar het station te brengen?
Geen middagjes vrijquote:Op zondag 31 augustus 2008 00:34 schreef pussydeluxe het volgende:
De leukste, grote meets met minimaal 60 man/vrouw kan ik geen kliekje noemen RealZeus.
Mensen zouden ook een middagje vrij kunnen nemen.
Nee, maar dat is dan ook al twee jaar geleden.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:34 schreef pussydeluxe het volgende:
De leukste, grote meets met minimaal 60 man/vrouw kan ik geen kliekje noemen RealZeus.
Mensen zouden ook een middagje vrij kunnen nemen.
Nou! Volgens mij is het juist dat de herfstvakantie is van maandag 27 t/m vrijdag 31 oktoberquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:25 schreef MLI het volgende:
Als het dan herfstvakantie is: geen probleem.
Wil jij het doen Piep?quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:26 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Misschien handiger btw om een ander topic hierover te openen? Of TT veranderen
Nee joh, beter ff van te vorenquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:38 schreef remlof het volgende:
Misschien een beetje vroeg om er nu al een topic over te openen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |