Och, volgens mij ben jij de enige die die pagina nog gebruikt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:19 schreef -Hans- het volgende:
Sirolf, geinig die aanpassing op de webcam site. Stuk beter zo want die andere cams komen toch nooit meer terug.
Ooh is dat zo? uuhm okayquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:23 schreef Sirolf het volgende:
Och, volgens mij ben jij de enige die die pagina nog gebruikt.
Internet en nog snel wat dingen via mail zien te regelen voor de corsoquote:
Zo, dat klinkt wel heftig en best zwaar! Als je niet naar je werk hoeft en je kan in een iets wat anders leefritme leven dan rust je daar ook al best wel vanuit. Maar ja, er is niets zo lekker als even helemaal weg.. Maar die Corso is binnenkort ofzo?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Internet en nog snel wat dingen via mail zien te regelen voor de corso. Overdag per telefoon of irl, en 's avonds via mail
.
Komende 2 weken ben ik van 10 uur 's ochtends tot 'snachts bezig met dingen regelen. Echt vakantie kan ik mijn vakantie eigenlijk ook niet noemen, maarja ik doe het vrijwillig en heb er plezier in dus is het wel anders dan werken. Toch wel een vakantie ook al werk ik over het algemeen harder dan dat ik op het werk (kan) doe(n)
.
14 septemberquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zo, dat klinkt wel heftig en best zwaar! Als je niet naar je werk hoeft en je kan in een iets wat anders leefritme leven dan rust je daar ook al best wel vanuit. Maar ja, er is niets zo lekker als even helemaal weg.. Maar die Corso is binnenkort ofzo?
't is ook niet echt mijn ding als ik heel eerlijk ben.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Spielman en Spielman. Troetelkindjes van Giel. Vind er niet veel aan.
Volgens mij hebben ze ook maar 1 plaat in het repertoire.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
't is ook niet echt mijn ding als ik heel eerlijk ben.
uuhhm thanks voor het aanbod ! Denk alleen dat een bloemencorso niet helemaal mijn ding is. Het ziet er tof uit hoor maar met mijn hooikoorts is het niet altijd een succes. (heb je gelukkig wel middelen voor)quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:42 schreef DaMook het volgende:
14 september(Zie www.bloemencorso-valkenswaard.nl ), als je wilt komen kijken dan valt er wel iets te regelen
.
Aha, das natuurlijk ook niet kud.quote:Helemaal weg is alweer een tijdje geleden voor mij. Hoop volgend jaar 1 maandje ECHT op vakantie te gaan. Maar dit bevalt ook wel hoor. En ik heb sinds kort altijd de mogelijkheid naar winterbergen te gaan aangezien mijn ouders daar sinds een tijdje een appartement hebben
.
En eigenlijk is dat er al 1 teveelquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze ook maar 1 plaat in het repertoire.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |