Wat is er dan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:09 schreef slindenau het volgende:
Boh, ik check zo Sexcetera op Veronica....nu moet ik weer fappen
Hopen voor jou dat computerbots ook opgespoord worden met die radar. Heb je misschien nog 2 vrienden :quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:14 schreef slindenau het volgende:
Er was net iets over (naakt) paaldansen en geile bewegingen maken al liggend op den rug!
Is nu ff reclame.
Oh, een van die reclames: "WAAAAR BEEEEN JEVIND AL JE VRIENDEN MET DEZE RADAR, SMS VIND AAN NAAR 5050"...
..
en toen realiseerde ik mij: 'al mijn vrienden'![]()
Net als ik tegen je praat op msnquote:
Postbank buddy heeft vast geen fysiek opspoorbare positiequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hopen voor jou dat computerbots ook opgespoord worden met die radar. Heb je misschien nog 2 vrienden :
It must be love, love, lovequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Net als ik tegen je praat op msn![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:23 schreef slindenau het volgende:
Stfu.
De slinden00b heeft gesproken.
Nee, je msn naam zuigtquote:
Jawel. Doe Robin of sterf.quote:
Veel.quote:
nouquote:
Laten we het wikipedia vragenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:42 schreef gers het volgende:
[..]
nou![]()
veen is toch geen gesteente hoor maar een grondsoort
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gesteentequote:Een gesteente is een vast materiaal dat bestaat uit één of meerdere mineralen of mineraloïden, of uit al dan niet geconsolideerde klasten. Ongeconsolideerde materialen in de ondergrond zoals zand, veen, klei en grind worden ook als gesteente geclassificeerd, maar vallen tegelijkertijd onder de term grondsoort.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:51 schreef Paaskonijn het volgende:
Niet echt nee. Het is wel een specialere wedstrijd als andere. Maar niet echt van must win! WIN OR DIE !!1einzelganger!!11
EINDELIJK! RESPONS!quote:
Ik een fles pineapplequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:59 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb vandaag die pineapple, cherry bouquet, die blauwe en green punch op
Die staat hier in de koelkastquote:
Wat is er dan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:01 schreef Maisnon het volgende:
Misschien is KLB SC er niet de goede plek voor om het te doen, maar toch sterkte gewenst met de situatie rond je vader Juup
Niet echt.quote:
Ja dat hoeven we niet echt hier te bespreken denk ikquote:
Stairway to heaven!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:11 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja dat hoeven we niet echt hier te bespreken denk ik, het staat in R&P in ieder geval.
Hier is niet zo veel. remlof, noem eens een leuk gitaarnummer of iets wat ik naar ukelele om kan zetten
Linkje? Ik hoef niet meer te zien dan nodig is van R&Pquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:11 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja dat hoeven we niet echt hier te bespreken denk ik, het staat in R&P in ieder geval.
Hier is niet zo veel. remlof, noem eens een leuk gitaarnummer of iets wat ik naar ukelele om kan zetten
Jij bespeeld een instrumentquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:11 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Probeer deze eensquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:11 schreef Maisnon het volgende:
Ja een beetje gitaar, beetje piano, beetje drums, beetje vanallesquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:14 schreef slindenau het volgende:
[..]
Jij bespeeld een instrument?
Een ukelelelelelele etc. etc. nog wel?
Gelezen, lijkt me niks voor hier nee.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:11 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |