Even geduld, ik ben even met de DJ van vanavond aan de iPhone.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:10 schreef Gellius het volgende:
Ben ik hier goed voor de frissehippemensenpraatgroep? Ja? Mag ik dan een glas Prosecco, een oester van de Spar en een lijntje?
En dat siert je, moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:25 schreef brother52 het volgende:
Ik zou nooit een shirt van the Doors aan trekken.
En hier een fotootje van de burenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:22 schreef Gellius het volgende:
Mijn gok is, van links naar rechts: brother52, fotoloog, scrutinizer en helemaal rechts peaceman. Ik kon helaas geen foto vinden waar wyccie ook op stond.
Ik heb ook niks met die bandquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:25 schreef brother52 het volgende:
Ik zou nooit een shirt van the Doors aan trekken.
Ik had niet verwacht dat jij een witte-sokken-man zou zijn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:29 schreef Gellius het volgende:
Verder is het een makkie natuurlijk. Vlnr: Gellius, pyl, tokay, OllieA. Dit was tijdens onze meet in Torremolinos.
Ja lijkt me duidelijk Malle Pietjequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De middelste van de vier, bedoel je?
Neuh, da's Tokay.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja lijkt me duidelijk Malle Pietje
Ronnie James Dio ziet er toch heel anders uit?quote:
Tuurlijk, maar kijk nou eens goed naar de fotoquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:47 schreef brother52 het volgende:
Een ouderwetse microfoon zegt niet zo veel. Die worden nog vaak genoeg gebruikt in studio's.
Trusten WA en de restquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:51 schreef Wickedangel het volgende:
Be bop a lula, she's my baby, be bop a lula, I don't mean maybe...
HELP. Gene Vincent?
Het is een vrij bescheiden man.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:06 schreef brother52 het volgende:
Hij ziet er uit als iemand die graag interessant over wil komen.
Warm, warmquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:34 schreef brother52 het volgende:
Dan zou het die van the Beatles kunnen zijn.
Hoe heet hij ook alweer....
Uiteraard. Maar het is idd wel grappig hoe hij er meer als een accountant uitziet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:05 schreef Scrutinizer het volgende:
George Martin, natuurlijk.
Stokslagen!quote:Ga je schamen of verzin een smoes, brother52.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:13 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, we posten eerst nog een plaatje!
Nee zeg, alsjeblieftquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:22 schreef wyccie het volgende:
Wil je complimenten voor de cedille?
Hoezo? Wat is er mis met The Hoff? Wast hij zich nooit?quote:Wat een dierenmishandeling. Die beesten krijg je nooit meer schoon.
Dat is gemeenquote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Ga je schamen of verzin een smoes, brother52.
Heeft hij al gescoord?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 07:24 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
vroeg eruit omdat mn zoon om half 9 al een voetbalwedstrijd heeft......
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:55 schreef tong80 het volgende:
Leuk Diaan
Sparta Enschede ken ik niet wel Enschedese Boys en Sportclub Enschede. Maar als je in de F-8 speelt is jullie club wel groot
We willen jou, als genie zijnde, gewoon veel speelruimte geven.quote:Op zondag 31 augustus 2008 03:07 schreef tong80 het volgende:
Jullie posten alleen als ik slaap.
Ik heb het nu door.
Ik ben benieuwd wat haar naam isquote:Op maandag 1 september 2008 08:59 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
vandaag een spannende dag: vanmiddag gaan we horen of alles goed is en wat het geslacht van onze baby is
Ik ook, zeker omdat zij niet geboren gaat worden.quote:Op maandag 1 september 2008 14:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat haar naam is
Nog veel belangrijker: alles is goed en ziet er goed uit. Hij ligt ietsjes voor met groeienquote:Op maandag 1 september 2008 14:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat haar naam is
Ze zag het scrotum.... tja ik vond het lastig te zien, want het is natuurlijk nog klein he?!quote:Op maandag 1 september 2008 19:35 schreef wyccie het volgende:
Hehe, dat wordt flink persen dus, Diaan.
En zagen jullie ook echt het piemeltje, of was het meer omdat de arts het aanwees en met heel veel fantasie er iets in te zien was?
Tja daar wordt geen rekening mee gehouden he??quote:Op maandag 1 september 2008 19:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Een jongetje? Je had toch al een jongetje?
Peaceman wist niet dat hij met links effect moest komen?quote:Op maandag 1 september 2008 19:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja daar wordt geen rekening mee gehouden he??
Hij lijkt op die ene uit die videoclip van Massive Attack.quote:
Hmmm in dit geval kon Peaceman er niets aan doenquote:Op maandag 1 september 2008 19:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Peaceman wist niet dat hij met links effect moest komen?
[..]
Geen idee wie je bedoelt...quote:Hij lijkt op die ene uit die videoclip van Massive Attack.
quote:Op maandag 1 september 2008 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik kom niet zo gauw op een naam.
Suggesties zijn altijd welkomquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zal ik er dan maar eentje verzinnen?
Die is toch van Pavement?quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:13 schreef wyccie het volgende:
Uh, Mark Ibold volgens Wiki.
Kees (een gezonde Hollandsche jongen)quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zal ik er dan maar eentje verzinnen?
Dus als Tokay een meisje was zou ze Tokaya heten?quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:52 schreef wyccie het volgende:
Ja. Als ik een jongetje was, was het Pedio geweest.
Ik wist het ook, maar jeweettogquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:48 schreef wyccie het volgende:
Wordt er ook nog geraden? Ik word er niet jonger op.
Dat is een HEEL groot voordeel van deze reeks!quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:29 schreef wyccie het volgende:
Jammer, nu laat je heel veel punten liggen.
quote:Op woensdag 3 september 2008 00:14 schreef qonmann het volgende:
Dit is geen raadplaatje
quote:Slaap wel allen
Misschien het door pyl geschreven "Verticuteren voor Dummies"quote:Op woensdag 3 september 2008 00:20 schreef brother52 het volgende:
Leest ze daar in het boek 'tuinieren voor beginners'?
Splinter: naam van de kat van Peacemans zusquote:Op woensdag 3 september 2008 10:52 schreef wyccie het volgende:
Splinter. Storm. Vlinder.
Wie? Wat? heeft er iemand in mijn privécollectie lopen graaien?quote:Op woensdag 3 september 2008 00:27 schreef wyccie het volgende:
Die komt uit de privécollectie van Gellius.
Ik mag niet klikken.quote:Op woensdag 3 september 2008 10:59 schreef Gellius het volgende:
Wie? Wat? heeft er iemand in mijn privécollectie lopen graaien?
Dat klopt. Dat mag niet.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, je mag Qonmann niet verraden.
Je wordt op je wenken bediend, Gellius.quote:Op woensdag 3 september 2008 12:14 schreef Gellius het volgende:
Doen jullie nog wel 'ns een plaatje hier eigenlijk?
Ik heb het niet geroken want ik lag te slapen. Vandaag ruikt het trouwens naar worst.quote:Op donderdag 4 september 2008 10:53 schreef Gellius het volgende:
Het rook gistermiddag enòrm naar groentensoep in de Ruyschstraat.
Wat vreemd dat een woord dat zo op matinee lijkt, heel wat anders betekent. Nederlands is een mooie taal.quote:Op donderdag 4 september 2008 10:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Jemig de pemig, wat zijn jullie matineus.
Nou, sorry danquote:Op vrijdag 5 september 2008 00:06 schreef Wickedangel het volgende:
Ik weet wel dat het hier de laatste tijd knap ongezellig is.
Nu ik nog. :-)quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Treinhomo, Pos, pyl, Tokay en Bwenniebren, naar het schijnt.
Nu echt weg, succes met de reeks
Ach welnee, doe niet zo raar.quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Bwenniebren, nieuwe naam voor mijquote:Op vrijdag 5 september 2008 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, anders blijft er helemaal niemand over.quote:
Soms word er ook nog wel eens wat geraden hoor...quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:43 schreef qonmann het volgende:
lama, dit is ook geen quiz maar meer slowchat
quote:'Persoonlijkheid bepaalt muziekkeuze'
5 september 2008 10:25
EDINBURGH - Liefhebbers van heavy metal-muziek en klassieke muziek hebben dezelfde soort persoonlijkheid. Ze hebben veel zelfvertrouwen, zijn creatief en zitten goed in hun vel, maar ze zijn niet extravert, aldus een onderzoek onder meer dan 36.000 muziekliefhebbers wereldwijd.
ANP
"Veel heavy metal-fans houden ook van Wagner, want die muziek is ook groots, opzichtig en brutaal", aldus een wetenschapper van de Heriot Watt universiteit in Edinburgh donderdag in The Independent.
Zo zijn countrymuziekfans hardwerkende, extraverte mensen. Reggaefans daarentegen houden niet van hard werken, zitten lekker in hun vel en zijn genereus.
Onvriendelijk
Liefhebbers van dancemuziek zijn volgens de onderzoekers zeer extraverte creatievelingen, maar doorgaans onvriendelijk en egocentrisch. Ook liefhebbers van rap zijn erg extravert en hebben een hoge pet op van zichzelf.
Mensen met weinig zelfvertrouwen zijn volgens het onderzoek de indie-muziekliefhebbers, oftewel fans van niet-commerciële, experimentele muziek. Ze houden niet van hard werken, zijn niet aardig of genereus, maar wel creatief.
Blues
De bluesfanaten zijn ongeveer het tegenovergestelde van de indiefans. Zij zien de wereld met veel zelfvertrouwen tegemoet. De rock 'n' roll-fans komen als creatieve hardwerkende mensen uit de bus. Ze vinden zichzelf echter niet zovrijgevig.
Volgens de onderzoekers definiëren mensen hun persoonlijkheid vaak aan de hand van muzieksmaak, kleding, taalgebruik en naar welke uitgaansgelegenheden ze gaan.
(c) ANP
Als ik een Schot zou zijn, zou ik zeggen: "Van mijn belastinggeld...!"quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:25 schreef peaceman het volgende:
Ik wil jullie het volgende onzinartikel niet onthouden trouwens:
[..]
Het onderzoek is uitgevoerd aan de Universiteit van Edinburghquote:Op zaterdag 6 september 2008 00:34 schreef wyccie het volgende:
Daar hoef je geen Schot voor te zijn.
Doe je het dan wel op het potje? Roep maar als mama je billetjes moet afvegen.quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 01:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Doe je het dan wel op het potje? Roep maar als mama je billetjes moet afvegen.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:36 schreef brother52 het volgende:
Oh, dat is die kerel die Snoopy getekend heeft.
Bill nogiets.
Niet dat ik weet, maar hij is wel de man op het plaatje!quote:Op zondag 7 september 2008 23:14 schreef Gellius het volgende:
Is FFC dood?
quote:
Goeiemorgen.quote:Op maandag 8 september 2008 09:35 schreef Wickedangel het volgende:
Pim de la Parra en Wim Verstappen.
Ha! Nou ben ik er eens vroeg bij!
Ja al lang hoorquote:
quote:Op maandag 8 september 2008 21:37 schreef peaceman het volgende:
Je gaat toch zeker niet op termijn weer werken????
OMG is dit schokkende feit al bekend op FOK!?quote:
Ik ben al 6 jaar aan het herintegreren manquote:Op maandag 8 september 2008 21:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
OMG is dit schokkende feit al bekend op FOK!?
Op FOK!?quote:Op maandag 8 september 2008 21:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben al 6 jaar aan het herintegreren man
Voor een halve Italiaan is dat mooiquote:Op maandag 8 september 2008 22:22 schreef peaceman het volgende:
Nou dan mogen we die herintegratie wel geslaagd noemen, denk ik zo:
#1 tong80 314.772
quote:Op maandag 8 september 2008 21:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja al lang hoor
Paar dagen in de week een computer cursus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |