niet de bazenabo ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:09 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Dat is het PIMP abonnement.
en die kost maar 35 euro per maandquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:09 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Dat is het PIMP abonnement.
Heeft ie ook een jaartal genoemd?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Voor 1 sept naar het schijnt kan je gaan betalen.
Je krijgt er een auto bij, echt zo'n pooierbak, dus dat is echt een koopje.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:10 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
en die kost maar 35 euro per maand
koopje toch?
Hee, ben jij nog niet blauw?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:12 schreef jordeeeh het volgende:
Vanaf maandag, ik neem ook abo.
....quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:11 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Hihi, een newb-grapje. Wat schattig.
Hihi, een newbie die een kloon niet herkent.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:11 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Hihi, een newb-grapje. Wat schattig.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:13 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
....
Ik zal maar wijzelijk zwijgen..
PP je bent fokking legendarisch.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:14 schreef PP. het volgende:
[..]
Hihi, een newbie die een kloon niet herkent.
Lief dat je het vraagt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:16 schreef veldmuis het volgende:
Hey mtm ben je al beter?
Groetjes,
veldmuis
Als je me je tieten even PMt vind ik het allemaal best hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:19 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt.
JA! heb vandaag weer gewerkt.
En en en veldmuis...
Mag ik jou in mijn favorite fokkers zetten??![]()
DISCRIMINATIEquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:20 schreef Armageddon het volgende:
Ik krijg standaard het pimp pakket. Helemaal gratis.
En jij nog niet bruin?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:12 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Hee, ben jij nog niet blauw?
je bent gewoon een pauper , die het normaal gesproken zelf niet zou kunnen betalen , Danny heeft gewoon medelijden met de oudjes , die moeten rondkomen van hun internetaotjequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:20 schreef Armageddon het volgende:
Ik krijg standaard het pimp pakket. Helemaal gratis.
Ja maaarrrr dat kan niet hoor.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:21 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Als je me je tieten even PMt vind ik het allemaal best hoor.
Groetjes,
veldmuis
Ja dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:21 schreef postmortum het volgende:
[..]
je bent gewoon een pauper , die het normaal gesproken zelf niet zou kunnen betalen , Danny heeft gewoon medelijden met de oudjes , die moeten rondkomen van hun internetaotje
quote:
Verkapt kijk-in-mijn-fobo-post-terwijlquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:22 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ja maaarrrr dat kan niet hoor.
Je moet het et de decolleté uit mijn FB doen.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:23 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Verkapt kijk-in-mijn-fobo-post-terwijl
Acceptabel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:22 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Gezien je taalgebruik past een pauperabo perfect bij je.quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:27 schreef postmortum het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind het vlees op het bord lekkerder op het bord dan wat in die bh zit![]()
het bord is meer gevuld
[ afbeelding ]
het bord is meer gevuld
[ afbeelding ]
het bord is meer gevuld
En wat is iemand die veel geld uitgeeft om op een internetforum de pimp uit te kunnen hangen dan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:08 schreef postmortum het volgende:
Dat is voor paupers die niks kunnen betalen.
ik moest lachenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:27 schreef postmortum het volgende:
[ afbeelding ]
het bord is meer gevuld
Ik voel me hendig vereerd!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:44 schreef melanie_the_miss het volgende:
@veldmuis: je staat erbij.
beetje triest alleen dat je mensen die blijkbaar je favoriet zijn moet vragen of je ze als favoriet mag toevoegenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:44 schreef melanie_the_miss het volgende:
Zoals je op de foto ziet was ik ook zeer tevreden emt de vulling van het bord.
@veldmuis: je staat erbij.
Mijn voorkeur gaat uit naar de BH vullingquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:27 schreef postmortum het volgende:
[ afbeelding ]
het bord is meer gevuld
Dat komt bij het 5 sterrenabo, alleen na goedkeuring van Danny en Yvonne.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:55 schreef dutch-love het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat uit naar de BH vulling, veel langer houdbaar en veel meer creatieve toepassingen voor, slagroom, chocoladesaus, fruit (incl. portie verbeelding) en het overtreft ruimschoots dat bord met vlees
Eens, ziet er goed uitquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:55 schreef dutch-love het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat uit naar de BH vulling, veel langer houdbaar en veel meer creatieve toepassingen voor, slagroom, chocoladesaus, fruit (incl. portie verbeelding) en het overtreft ruimschoots dat bord met vlees
0 euro.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:49 schreef Cypress_Hill het volgende:
Hoe goedkoop wordt de goedkoopste?
Man oh man, als ik niet al een super tof mokkel had dan kreeg je hemquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:22 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Idem. Al die andere baggeropties doen me vrij weinig.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:46 schreef BobbyB het volgende:
als je met een fok abo dan ook voorrang krijgt op al het plebs met het laden van pagina's (dus dat het allemaal wat sneller gaat) wil ik het nog wel overwegen.
Maar voor die 35 euro zit er geen limiet meer op je berichten zodat je gewoon je zin af kan maken.quote:Op maandag 1 september 2008 22:14 schreef Synthesist het volgende:
35 euro voor een website waar je geeneens kan daten en wijven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |