quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:19 schreef Brombaard het volgende:
als ik op trektocht ga hol ik altijd een bever uit en stop daar mijn proviand in bevers kunnen namelijk zwemmen en zijn dus waterdicht
Dat dusquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:16 schreef Gluckskafer het volgende:
Waarom neem je dat dan mee naar school?
Wij namen vroeger een broodtrommeltje mee, met boterhammen.
Verbrand vruchtensap nog welquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:23 schreef keepwalking het volgende:
Mijn scheikunde boek ruikt nog naar verbrand vruchtensap.
Daarom koop ik mijn lunch altijd in de kantine.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:06 schreef Maartel het volgende:![]()
Ik heb het hele scala al gehad.. van een puddingbroodje wat door het zakje heen puddinkte tot een bakje yoghurt wat mijn portemonnee en agenda erg interessant vond, en van een pakje kauwgum wat verpulverd raakte en overal aan ging zitten tot, vandaag, een bakje eiersalade wat zijn weg door mijn tas vond![]()
Natuurlijk kan ik hier mijn les uit trekken, maar het blijft f*kking iritant en smerig wanneer zoiets gebeurt.. tevens weet ik nog steeds geen beproefde methode om eiersalade van/uit je agenda te spoelen
Gastquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:19 schreef Brombaard het volgende:
als ik op trektocht ga hol ik altijd een bever uit en stop daar mijn proviand in bevers kunnen namelijk zwemmen en zijn dus waterdicht
Deze tip gaat mee in de surveivalgidsquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:19 schreef Brombaard het volgende:
't is meestal vooral een kwestie van van de supermarkt mee naar huis nemen eigenlijkquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:16 schreef Gluckskafer het volgende:
Waarom neem je dat dan mee naar school?
Wij namen vroeger een broodtrommeltje mee, met boterhammen.
Doet je moeder geen boodschappers ofzo?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:37 schreef Maartel het volgende:
[..]
't is meestal vooral een kwestie van van de supermarkt mee naar huis nemen eigenlijk
Nee, je begrijpt het niet. Het is juist de stijl, om het broodje onbedekt tussen je boeken te proppen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Die dingen doe je toch even in een apart plastic tasje in je tas?
Beverton, jij hierquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:19 schreef Brombaard het volgende:
Ja, 't is ook niet alsof ik een open pak yoghurt of een los broodje in m'n tas stop.. maar zo eens in de zoveel tijd begeeft een verpakking het eens onderweg en dan krijg je dus dit soort ellende..quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Die dingen doe je toch even in een apart plastic tasje in je tas?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |