abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61228929
Zojuist kom ik na nog eventjes kort doch heftig klussen (Met schroevendraaiers, boormachines en zulks, niet iets anders ) onder de douche vandaan.

<ding dong> (Ik weet dat ik een saaie deurbel heb, maar daar gaat de klacht niet over).

Na heel snel wat kleren te graaien zodat ik in ieder geval niet poedelnaakt de deur hoef open te doen, open ik de deur. Aan de deur staat een alleraardigste jongeman met een map in zijn hand die een verhaal begint af te ratelen over Eneco, dat groene stroom en grijze stroom door dezelfde leiding gaat blablabla. Nu is het zo dat er door gestegen energieprijzen mogelijk iets bijbetaald moeten worden. Omdat ze dat vervelend vinden komen ze dus langs (Bij het eerste woord voelde ik al nattigheid, maargoed - So far alleen Eneco gehoord).

Uiteindelijk komt dan het hoge woord er uit. Meneer is van green choice en heeft een veel aantrekkelijker aanbod. Nadat ik aangeef geen interesse te hebben en de deur wil sluiten vraagt meneer hoezo niet. Ik geef aan dat ik geen zin heb om van energieleverancier te veranderen. Waarom niet? vraagt meneer. Hoewel ik er weinig zin aan heb, wil ik toch niet onbeleefd zijn en meld ik meneer dat ik er alleen maar ellende mee heb gezien. Meneer meldt me dat bijna al mijn buren het al hebben en er heel tevreden mee zijn. Ik meld dat ik tevreden ben met mijn energieleverancier en wens hem een prettige avond.

Meneer vraagt of ik het oke vindt om 140 euro extra te betalen aan het eind van het jaar. Nadat ik meld dat ik dat met plezier doe lijkt hij eindelijk de hint te begrijpen dat er geen brood te verdienen valt aan dit adres.

Klacht : Greenchoice verkopers
Remedie : Nekschot
pi_61229002
je kan ook de deur dicht gooien
wel een terechte klacht
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_61229023
Ik zou zo'n gast uitnodigen binnen te komen om het mij nu eens precies voor te rekenen. Gegarandeerd dat ze NIET goedkoper zijn!
pi_61229044
Zeg gewoon "Ga weg of ik bel de politie" werkt altijd. ook bij jehova getuigen
pi_61229138
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 20:01 schreef gers het volgende:
je kan ook de deur dicht gooien
Ik ben nog steeds te beleefd, vriendelijk en lief ben ik bang. Verkopers op straat negeer ik tegenwoordig wel.

Als er weer een energieverkoper komt ga ik eens proberen om de deur dicht te gooien. Tot nu toe waren het allemaal vervelende oplichters die met stomme zinnetjes als "Oh, u betaalt graag teveel?" alsnog hun troep proberen te verpatsen..
quote:
wel een terechte klacht
Ik dacht het.
pi_61229239
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 20:02 schreef Buzz129 het volgende:
Ik zou zo'n gast uitnodigen binnen te komen om het mij nu eens precies voor te rekenen. Gegarandeerd dat ze NIET goedkoper zijn!
Het probleem is dat ik nog niet zo lang hier woon, zelf een grote energievreter heb laten installeren en van enkeltariefs naar dubbeltariefs ben gegaan (Wat Eneco - die de nieuwe meter heeft geïnstalleerd - zelf nog niet helemaal door schijnt te hebben ), dus ik weet niet wat ik nu op jaarbasis kwijt ben. Ik weet zelfs niet of mijn maandelijkse voorschot een beetje in de buurt komt van de daadwerkelijke kosten.. Wordt nog een leuke verrassing dit jaar.

Maar als ik meer inzicht heb is het zeker wel een idee. Mannetje naar binnen laten, vragen of hij even wacht terwijl ik me aankleed, hem laten voorrekenen, ordners met overzichten van mijn huidige leverancier er bij pakken, op mijn gemak alles gaan uitrekenen. Zo zou ik hem toch een half uur a een uur moeten kunnen ophouden zonder dat hij iets verkoopt.
pi_61229254
mooie marketing aangezien green choice samenwerkt met eneco .

[ Bericht 4% gewijzigd door melanie_the_miss op 29-08-2008 20:14:17 (duidelijker) ]
Voices tell me I'm the shit.
pi_61229295
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 20:02 schreef Buzz129 het volgende:
grappig, greenchoice komt bij onderzoeken toch altijd wel goed uit de bus. ik ben een paar jaar terug overgestapt op ze en eigenlijk tot volle tevredenheid en het scheelt me ruim een tientje op maandbasis in vergelijk met nuon
pi_61229322
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 20:03 schreef Dayuum het volgende:
Zeg gewoon "Ga weg of ik bel de politie" werkt altijd. ook bij jehova getuigen
Njah, kan ik net zo goed gewoon de deur dicht doen. Misschien de volgende keer gewoon doen als hij zegt dat hij van Eneco, NUON, of weet ik als wie hij zich de volgende keer gaat uitgeven is. Eneco heb ik sowieso nooit ongevraagd aan mijn deur gehad, dus lijkt me vrij safe.

Jehova's getuigen heb ik niet zoveel problemen mee. Die mensen komen vaak op een moment dat ik aan het schoonmaken ben en dat ook nodig is, zodat ik het geen goed idee vind om ze binnen uit te nodigen.. Maar wie weet dat ze eens een keer gelegen komen.
pi_61229378
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 20:13 schreef bluebit het volgende:

[..]

grappig, greenchoice komt bij onderzoeken toch altijd wel goed uit de bus. ik ben een paar jaar terug overgestapt op ze en eigenlijk tot volle tevredenheid en het scheelt me ruim een tientje op maandbasis in vergelijk met nuon
Dat kan best zijn. Bedrijven die aan de deur verkopen met een vaag verhaal vertrouw ik echter niet. Ik betaal liever iets meer met de wetenschap dat ik bij een betrouwbaar bedrijf zit (Niet dat Eneco echt betrouwbaar is, maar in ieder geval wantrouw ik die toko minder dan een toko waar lui voor aan de deur komen).
pi_61230023
Meestal betaal ik 50 euro per maand teveel... zo tof... doe ik graag
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 20:49:10 #12
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_61230253
Bij kwam er voor die lui een of ander beeb langs met net iets te veel inkijk en een net iets te kort broekje aan. Op zich niet vervelend natuurlijk maar het lag er wel een beetje erg dik bovenop.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 20:51:04 #13
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_61230316
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 20:49 schreef Aaargh! het volgende:
Bij kwam er voor die lui een of ander beeb langs met net iets te veel inkijk en een net iets te kort broekje aan. Op zich niet vervelend natuurlijk maar het lag er wel een beetje erg dik bovenop.
Chicks die dingen verkopen kan ik noiot weerstaan
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_61230381
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 20:11 schreef melanie_the_miss het volgende:
mooie marketing aangezien green choice samenwerkt met eneco .
Ik heb ook eens zo'n Green Choice verkoper aan de deur gehad. Maar hij was van Essent, zei'ie. Hij heeft nooit gezegd dat'ie van Green Choice was, dat mocht ik van z'n papieren lezen. Nou heb ik het niet zo op colporteurs en al helemaal niet op colporteurs die ronduit staan te liegen over het bedrijf waarvoor ze op pad zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')