Zojuist kom ik na nog eventjes kort doch heftig klussen (Met schroevendraaiers, boormachines en zulks, niet iets anders

) onder de douche vandaan.
<ding dong> (Ik weet dat ik een saaie deurbel heb, maar daar gaat de klacht niet over).
Na heel snel wat kleren te graaien zodat ik in ieder geval niet poedelnaakt de deur hoef open te doen, open ik de deur. Aan de deur staat een alleraardigste jongeman met een map in zijn hand die een verhaal begint af te ratelen over Eneco, dat groene stroom en grijze stroom door dezelfde leiding gaat blablabla. Nu is het zo dat er door gestegen energieprijzen mogelijk iets bijbetaald moeten worden. Omdat ze dat vervelend vinden komen ze dus langs (Bij het eerste woord voelde ik al nattigheid, maargoed - So far alleen Eneco gehoord).
Uiteindelijk komt dan het hoge woord er uit. Meneer is van green choice en heeft een veel aantrekkelijker aanbod. Nadat ik aangeef geen interesse te hebben en de deur wil sluiten vraagt meneer hoezo niet. Ik geef aan dat ik geen zin heb om van energieleverancier te veranderen. Waarom niet? vraagt meneer. Hoewel ik er weinig zin aan heb, wil ik toch niet onbeleefd zijn en meld ik meneer dat ik er alleen maar ellende mee heb gezien. Meneer meldt me dat bijna al mijn buren het al hebben en er heel tevreden mee zijn. Ik meld dat ik tevreden ben met mijn energieleverancier en wens hem een prettige avond.
Meneer vraagt of ik het oke vindt om 140 euro extra te betalen aan het eind van het jaar.

Nadat ik meld dat ik dat met plezier doe lijkt hij eindelijk de hint te begrijpen dat er geen brood te verdienen valt aan dit adres.
Klacht : Greenchoice verkopers

Remedie : Nekschot