Haha, en dat ben je dus volgens jou als je eruit ziet en je gedraagt als een wigger..quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:12 schreef afcajos het volgende:
Face it ts, om de tegenwoordige minderjarige sletjes te regelen moet je een beetje stylo zijn
hmm die lui hebben wel de domste breezahsquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:16 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Haha, en dat ben je dus volgens jou als je eruit ziet en je gedraagt als een wigger..
Hiphop is dan ook geen rap. Of omgekeerd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:20 schreef Syd het volgende:
ik vind het ook zeer jammer, dit soort kut kindertjes verneuken de term "HIPHOP"
Das wel weer een voordeel eigenlijk. Had beter dat kunnen zetten in OP ja.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:29 schreef keepwalking het volgende:
Ik zie het probleem niet, of scoor jij die achterlijke lelijke gabbergirls liever zelf.
oh oh oh het kan ook niet anders of er zit een vent achter zon avatar he.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:44 schreef Desunoto het volgende:
Oh my.. die reacties bij dat filmpje ook. Triest volk.![]()
Terechte klacht overigens. [ afbeelding ]
Niets mis met mijn avatar toch?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:46 schreef de_priester het volgende:
[..]
oh oh oh het kan ook niet anders of er zit een vent achter zon avatar he.
Je bedoelt niet de groep toch? Want die zijn awesome. Verder; thuis kijk ik dat filmpje ffquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:10 schreef de_priester het volgende:
Die jeugd van tegenwoordig, waar gaat het heen.
Ik ook niet, maar ik weet zeker dat de meeste meisjes zelfs die gasten leuker vinden dan klagende nerds op een internet-forum.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:12 schreef Maikuuul het volgende:
Prachtig
Zouden er echt meisjes zijn die zoiets sexy/leuk vinden ?kan het me niet voorstellen
hehe jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:27 schreef JanusAnus het volgende:
Heeft die gast in dat filmpje nou een asbak met "Tetten" er op?
Truenessquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:21 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik weet zeker dat de meeste meisjes zelfs die gasten leuker vinden dan klagende nerds op een internet-forum.
letterlijk..quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:23 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
"Ik wil je doorboren"
Diepgaande lyrics weer
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:01 schreef Aero het volgende:
misschien dat ik wat te oud ben ofzo... maar wat zijn guido looks?
http://guestofaguest.com/wp-content/uploads/2007/12/theguido.jpgquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:01 schreef Aero het volgende:
misschien dat ik wat te oud ben ofzo... maar wat zijn guido looks?
Oooh, nog nooit gezien, waar heb je dat plaatje vandaan...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:03 schreef Sk00p het volgende:
[..]
http://guestofaguest.com/wp-content/uploads/2007/12/theguido.jpg
Het kapsel.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:50 schreef McGilles het volgende:
[..]
Oooh, nog nooit gezien, waar heb je dat plaatje vandaan...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |