Inderdaad:quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:15 schreef YPrue het volgende:
Mooi, dan ga ik het ook meteen via BBC2 + 3 volgen. Ben eens benieuwd hoe het verdergaat
Ah, zie net dat Heroes op inderdaad op 1 oktober wordt uitgezonden, 21.00 uur Engelse tijd (dus 22.00 uur hier) en om 22.00 uur Engelse tijd (23.00 uur hier) gaan ze op BBC 3 verder met de tweede aflevering.
IDD seizoen 3 begint vanavond, is vorige week gestart in de USquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap het niet. Worden er nou nieuwe uitzendingen op BBC uitgezonden?
Hier nog een...ik wacht ook op de nederlandse uitzendingen...dus geen spoilers hier svp...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Mij ook niet, aangezien het dan heel erg scheef gaat lopen, dit topic vol (voor mij) spoilers komt en als het in NL weer uitgezonden wordt het hier allemaal al besproken is. Ik was namelijk niet echt van plan om het op BBC te gaan volgen.
Ga je gang, zou ik zeggenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:48 schreef Piepje het volgende:
Is er inmiddels al een BBC topic aangemaakt?
hetzelfdequote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:58 schreef YPrue het volgende:
Op de BBC is er ook geen reclameEn ik vind op de tv kijken relaxter dan op de computer, kijkt gewoon wat lekkerder vind ik. En zo ver ligt de BBC ook niet achter op Amerika.
Als de BBC het niet zou uitzenden, zou ik ook wachten tot het op de Nederlandse televisie wordt uitgezonden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |