Heb ik een keer gehad in de parkeergarage op de Mathildelaan. Niet in de gaten dat ik door rondjes te lopen steeds een verdieping hoger ging. Sindsdien prent ik me het cijfer of de letter goed in waar mijn auto staat geparkeerd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:47 schreef de_boswachter het volgende:
Godverdekutjes. Ik loop nu in de Heuvelgalerie van de parkeergarage in Eindhoven en kan mijn wagen nergens vinden. Zit al een half uur te zoeken en omdat ik me de tyfus erger dacht ik laat ik er ff via mijn hi-tek mobiele even een topic over openen. Dus als jullie een zwarte Seat Leon zien daar PM me ff , dan zoek ik hier nog f verder![]()
![]()
Irritant zeg!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb ik een keer gehad in de parkeergarage op de Mathildelaan. Niet in de gaten dat ik door rondjes te lopen steeds een verdieping hoger ging. Sindsdien prent ik me het cijfer of de letter goed in waar mijn auto staat geparkeerd.
Dus, kom je in Eindhoven een blonde (duh) vrouw tegen die steeds G G G G G of 3 3 3 3 3 murmelt, groet me dan!
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:52 schreef Damzkieee het volgende:
Verkapte kijk-mij-eens-een-seat-leon-hebben post
Ergerlijk!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:53 schreef Jarno het volgende:
Irritant zeg!
iedereen met een leasebak heeft een seat leon.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:52 schreef Damzkieee het volgende:
Verkapte kijk-mij-eens-een-seat-leon-hebben post
nou nie altijd hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:55 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
iedereen met een leasebak heeft een seat leon.
zo bijzonder is dat niet
Eg niequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:55 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
iedereen met een leasebak heeft een seat leon.
zo bijzonder is dat niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |