Na het aantrekken van Bouaouzan lijkt me dat niet nee.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:28 schreef endr0me het volgende:
Krijgen wij Leonardo nou nog of hoe zit dat? doe es niet zo moeilijk
Alleen in combinatie met Rommedahl en Kennedy.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:28 schreef endr0me het volgende:
Krijgen wij Leonardo nou nog of hoe zit dat? doe es niet zo moeilijk
Ze sparen de krachten voor de wedstrijd die er voor hun ECHT toe doet, namelijk die tegen Ajax.quote:
Inderdaad alles wat overbodig is en geld kost gewoon weg werken. Ogararu gaat ook weg .. scheelt ook weer salaris kostenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Mooi als Luque vertrekt. Jammer dat hij het niet heeft waar kunnen maken, maar een tribuneklant die ruim 2 miljoen per jaar opstrijkt, lijkt me geen goed plan.
Zin in vanavond! WHAA!
Had Biseswar ook 2 jaar terug of vorig jaar ofzo, de eerste wedstrijdquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:48 schreef Triptamine het volgende:
Affelay heeft ineens rendement. 2 goals en een assist
Wat te denken van die Hristov in 2000(?), 7 goals na drie competitieduels.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:51 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Had Biseswar ook 2 jaar terug of vorig jaar ofzo, de eerste wedstrijdZegt niets dus.
ik hoop het wel. 0-4 Utrecht-uit is zeer netjesquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:53 schreef _Mike_ het volgende:
Laten we hopen dat dit het hoogtepunt van het PSV seizoen blijft.
Ik weet niet of je de wedstrijd gekeken hebt, maar het Utrecht van nu stelt geen flikker voor.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:58 schreef toma het volgende:
[..]
ik hoop het wel. 0-4 Utrecht-uit is zeer netjes
je moet niet alleen afgaan op de cijfertjes, Utrecht stelt geen reet voor, jeugdspelers erin en zoquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:58 schreef toma het volgende:
[..]
utrecht is lachwekkend slecht. Ik hoop dat psv er nog een paar maakt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:58 schreef toma het volgende:
[..]
(al dan niet betaalde) Streams?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:08 schreef TheJanitor het volgende:
Ben echt benieuwd naar de opstelling! Jammer dat ik het hier niet kan zien vanuit New York. 4 jaar zonder Ajax is vreemd. Hopelijk komen ze ver in de UEFA Cup en de volgende jaren in de CL zodat ik dat wel kan zien.
gelukkig. Zie de wedstrijd idd. niet maar Utrecht-uit is toch niet een wedstrijd waar je van te voren met zekerheid kunt zeggen dat je daar wel even gaat winnen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:59 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of je de wedstrijd gekeken hebt, maar het Utrecht van nu stelt geen flikker voor.
Niets gevonden en heb geen vertrouwen in Setanta. Misschien in de toekomstquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:10 schreef Triptamine het volgende:
[..]
(al dan niet betaalde) Streams?
Er zit er wel weer 1 inquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
utrecht is lachwekkend slecht. Ik hoop dat psv er nog een paar maakt.
Tyfus utrecht!
0-5 dusquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
utrecht is lachwekkend slecht. Ik hoop dat psv er nog een paar maakt.
Tyfus utrecht!
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:14 schreef GieJay het volgende:
[..]
0-5 dusMaarja, dat utrecht staat ook als een dwijl te verdedigen.. Toch 2 mooie goals van appelvlaai dus hopelijk morgen naar engelandSpanje
Die 2-8 die sommige hier droomde kan dus nog, en dan staan we nog eerstequote:
Boeiend eigenlijk of we na dag één eerste staan. Dat waren we vorig seizoen ook.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:16 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Die 2-8 die sommige hier droomde kan dus nog, en dan staan we nog eerste
Het gaat om het principequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:19 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Boeiend eigenlijk of we na dag één eerste staan. Dat waren we vorig seizoen ook.
0-3 en 0-2 kregen ze zowat kadoquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:58 schreef toma het volgende:
[..]
Zenuwachtig? Ik absoluut niet. Alleen ben ik wel heel erg benieuwd hoe het gaat deze eerste echte wedstrijd onder Marco met Oleguer, Aissati en vooral Sulejmani.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:11 schreef denthemen het volgende:
Voor het eerst sinds bijna een jaar dat ik zenuwachtig ben voor een wedstrijd
Ha-Ha. Het is een bijna nieuw team met een nieuwe coach en misschien een nieuwe speelwijze. Er is veel individuele kracht, maar het moet wel een team zijnquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:52 schreef _Mike_ het volgende:
Iedereen die zich al aan het indekken is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |