wat het probleem is?quote:
quote:Ajax transfereert Krohn-Dehli
Amsterdam, 29 aug 2008
Ajax transfereert Michael Krohn-Dehli aan de Deense club Brøndby IF, daarover is zojuist overeenstemming bereikt. In 2000 kwam Krohn-Dehli transfervrij van dezelfde Deense club over naar Amsterdam.
Krohn-Dehli, geboren op 6 juni 1983, begon met voetballen bij Rosenhoj BK in Denemarken. Hij speelde daarna in Denemarken ook nog voor Hvidovre IF en Brøndby IF. De middenvelder maakte op 17 september 2006 zijn debuut voor het eerste elftal van Ajax in de competitiewedstrijd Roda JC – Ajax (2-0). De seizoenen 2004-2005 en 2005-2006 stond hij onder contract bij RKC Waalwijk. In 2006-2007 keerde hij terug naar Ajax, de tweede helft van dit seizoen werd Krohn-Dehli verhuurd aan Sparta Rotterdam.
Gaan we weer verliezen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:01 schreef Aanvoerder het volgende:
Zdravo Borac Čačak. Jammer dat het zo'n kutploeg is. Hopelijk in de volgende ronde iets wat makkelijker te bereiken is. Polen, Slowakije, Oostenrijk oid.
Wat eenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:18 schreef RayMania het volgende:
Wat kan het een heerlijke dag worden als PSV punten verliest en Ajax wint.
Ik heb er zin in!.
Ja, wat? Alsof PSV het altijd makkelijk heeft met seizoensopeningen en FC Utrecht uit.quote:
we hebben nog steeds grote verdedigende problemen, maar goed.. v d Wiel en Oleguer kunnen eventueel rechtsback spelen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:23 schreef Cheiron het volgende:
Als Ogararu weg is, wie hebben we dan nog als backup op rechtsback?
Dailey Blindquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:27 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
we hebben nog steeds grote verdedigende problemen, maar goed.. v d Wiel en Oleguer kunnen eventueel rechtsback spelen.
Dat is geen rechtsback...quote:
"verdedigende problemen" en de knipoog erbijquote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:41 schreef Longmen het volgende:
[..]
"verdedigende problemen" en de knipoog erbij
Die was al veel eerder ingezet door Marco, maar het duurt even voordat een smerig huis schoon is.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:12 schreef sjimz het volgende:
De grote schoonmaak is echt ingezet zeg.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:18 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Die was al veel eerder ingezet door Marco, maar het duurt even voordat een smerig huis schoon is.
Dat lijkt me niet eens zo erg.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:17 schreef Rnnz het volgende:
Ik hoop niet dat dit directe gevolgen heeft voor de selectie als er een keer wat blessures zijn, want dat zou dan weer allemaal opgelost moeten worden met de jeugd.
quote:Jansma: "Ik zal niet solliciteren"
Coach Marco van Basten ziet in Kees Jansma de nieuwe algemeen directeur van Ajax. De perschef van de KNVB gaat echter geen sollicitatiebrief naar de Amsterdamse club sturen voor de functie.
"Nee, ik zal niet solliciteren", was de duidelijke reactie van Jansma tegenover Telesport. "Of ik daarom niet ga? Het speelt helemaal niet omdat ik met niemand van Ajax contact heb gehad en ook niet met Van Basten zelf. Daarbij heb ik het prima naar mijn zin bij de KNVB en Sport 1."
Jansma genoot de voorkeur van Van Basten voor de functie. Binnen Ajax stond echter niet iedereen te springen om de voordracht van de perschef. Van Basten werkte eerder met Jansma samen tijdens zijn periode als bondscoach.
Afgezien daarvan, Ogararu/Mitea/Luque spelen stuk voor stuk bij Jong Ajax en maken geen deel meer uit van de A-selectie. Wat dat betreft mis je er weinig aan. En dan maar jong talent de kans geven. Is Ajax nooit slechter van geworden.quote:
Wanneer elke droom uitkomt, die ik droom.................pfffquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:51 schreef BB-boy het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat we met 2-8 hadden gewonnen van Willem2 dus dat komt wel goed!
vd Wiel kan ook rechtsback. Alleen maar meer speeltijd voor hem dus!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:54 schreef DuvelDuvel het volgende:
Vertrek van Ogararu ben ik niet zo blij mee eigenlijk. De verdediging was al niet dik bezet en nu helemaal niet. Ogararu was juist goed om te hebben achter silva. Er zullen toch nog 1 of 2 verdedigers bij moeten. Liefst links of rechtback.
geen noodoplossingen dit seizoen aub. Vd Wiel is een cv dus mag hij daar spelen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
vd Wiel kan ook rechtsback. Alleen maar meer speeltijd voor hem dus!
Volgens mij is vd Wiel zowel cv als back.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:09 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
geen noodoplossingen dit seizoen aub. Vd Wiel is een cv dus mag hij daar spelen.
Dat is geen noodoplossing hij heeft bij jong Ajax op beide plekken regelmatig gespeeld.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:09 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
geen noodoplossingen dit seizoen aub. Vd Wiel is een cv dus mag hij daar spelen.
Speelde Van der Wiel toen tegen AZ in de bekerfinale ook niet een (groot) deel van de wedstrijd op de backpositie?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:17 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dat is geen noodoplossing hij heeft bij jong Ajax op beide plekken regelmatig gespeeld.
WTF ik ook, alleen met kut voetbalquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:51 schreef BB-boy het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat we met 2-8 hadden gewonnen van Willem2 dus dat komt wel goed!
2 zielen, 1 gedachtequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
WTF ik ook, alleen met kut voetbal
De spanning ikkkkk kan er niet meeeer tegenquote:
Over een jaar vraag je je af waarom je deze vraag nu stelt?quote:
Het onderbewustzijn werkt zo vreemd. Dromen worden gevormd uit opgedane ervaringen. Dus je misschien is 't te verklaren. Nou.. vorig jaar wonnen we de competitieopener met 8-1, maar dat was zo'n beetje de enige wedstrijd waar we niet 2 goals tegen kregen.quote:
freakyquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:00 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Het onderbewustzijn werkt zo vreemd. Dromen worden gevormd uit opgedane ervaringen. Dus je misschien is 't te verklaren. Nou.. vorig jaar wonnen we de competitieopener met 8-1, maar dat was zo'n beetje de enige wedstrijd waar we niet 2 goals tegen kregen.
Ja.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:51 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Wat bedoel je? In de basis vanavond?
Ik droomde laatst dat ik in Parijs eerst Daniel Craig tegen het lijf liep, daarna een vriend van vroeger en samen zagen we een aligator op een parkeerplaats midden in Parijsquote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:08 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Ik droomde laatst dat ik in Parijs eerst Daniel Craig tegen het lijf liep, daarna een vriend van vroeger en samen zagen we een aligator op een parkeerplaats midden in Parijs
Toen ik er de volgende dag over na ging denken bedacht ik me dat ik laatst plannen had om binnenkort een weekend Parijs te doen, 's avonds op de plee iets over de nieuwe James Bond film had gelezen, die vriend op Hyves had gezien en een aligator op tv zag terwijl ik aan het zappen was.
Lucide dromen zijn zo gay
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |