Bij deze bent u niet meer gewenst in de KLB SC.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:12 schreef Maisnon het volgende:
Tieten posten is alleen ter ontgroening van newbies! En ik ben inmiddels al mod af
Ik ga al 110 delen mee, dus ik hoef dat niet.quote:
Vooruit danquote:
www.electricretard.comquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:46 schreef behangplakker het volgende:
Weet iemand ook alweer die site met die lompe stripjes (gepaint)? Waar keihard gemoord en gemasturbeerd word.
Maar hoe komen ze er bij dat jij je pronte borsten hier 2d moet vertonen dan? Heb je dat ooit beloofd? Ook in een dronken bui misschien (zie topic afcajos voor een soortgelijke mannelijke versie)...quote:
Hey, als een vrouw een reetveter andersom aan trekt, wat heb je dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
[KLB Bagger SC #103] Raad hier de naam van Maisnon en alle nieuwe SCers dienen hun tieten te posten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:26 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Maar hoe komen ze er bij dat jij je pronte borsten hier 2d moet vertonen dan? Heb je dat ooit beloofd? Ook in een dronken bui misschien (zie topic afcajos voor een soortgelijke mannelijke versie)...
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:29 schreef Maisnon het volgende:
Ach zout toch op manEn in die naamraad dinges heeft niemand het beloofd, dat maken jullie ervan
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey, als een vrouw een reetveter andersom aan trekt, wat heb je dan?Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey, als een vrouw een reetveter andersom aan trekt, wat heb je dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Hijs fijn
!!
I never workout
Tja ik heb het linkje er even op na geslagen, maar ik vind dat je dat wel aan de SC'ers verschuldigd bent!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:31 schreef BobbyB het volgende:
als je je tieten hebt gepost tenminste
http://www.electricretard.com/quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:46 schreef behangplakker het volgende:
Weet iemand ook alweer die site met die lompe stripjes (gepaint)? Waar keihard gemoord en gemasturbeerd word.
www.electricretard.comquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:46 schreef behangplakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |