Wanneer begint seizoen 3 in amerika?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:59 schreef BobbyB het volgende:
He, er is nog geen Hayden gepost in dit topic:
[ afbeelding ]
22 septemberquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:03 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wanneer begint seizoen 3 in amerika?
www.electricretard.comquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:46 schreef behangplakker het volgende:
Weet iemand ook alweer die site met die lompe stripjes (gepaint)? Waar keihard gemoord en gemasturbeerd word.
Het is een rommelig seizoen, zoals ik al eerder zei, de nieuwe heroes worden niet echt uitgelicht en lijken niet echt een doel te hebben in het grote geheel op Elle na dan. Maar ik wacht nog even af wat seizoen 3 gaat doen, maar ik ben ook bang dat ze het erg lang gaan uitmelken. Natuurlijk omdat het net nieuw was, was het leuk en ben je benieuwd. nu weet je alles al dus moeten ze echt met iets nieuws komen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:09 schreef Agiath het volgende:
Ik ben afgehaakt bij seizoen 2, het leek allemaal weer hetzelfde te gaan worden
Of werd het toch nog leuk?
http://www.electricretard.com/quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:46 schreef behangplakker het volgende:
Weet iemand ook alweer die site met die lompe stripjes (gepaint)? Waar keihard gemoord en gemasturbeerd word.
Lekkere kont heeft zequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
Hihi inderdaadquote:
ik had je gemistquote:
say what? pics?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:17 schreef Rhythm het volgende:
Ik weet niet of iemand Surface hee`ft gezien, maar daarin is die zus van die Miles echt überlekker.. Niet normaal meer. Die zwembadparty9. Maar als je daarna Leighton Meester op foto's ziet valt het wel mee.
.
PICS!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:17 schreef Rhythm het volgende:
Ik weet niet of iemand Surface hee`ft gezien, maar daarin is die zus van die Miles echt überlekker.. Niet normaal meer. Die zwembadparty9. Maar als je daarna Leighton Meester op foto's ziet valt het wel mee.
.
quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:19 schreef Rhythm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dit is niks in vergelijking met Surface, waarin ze dan de 'oudere' zus speelt die naar schatting zo'n 16 jaar oud is.
Dat daar achter vind ik veel mooier. Amber Tamblynquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:19 schreef Rhythm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dit is niks in vergelijking met Surface, waarin ze dan de 'oudere' zus speelt die naar schatting zo'n 16 jaar oud is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |