Nee.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:46 schreef gers het volgende:
er is een foutje
Inderdaad.quote:ik sta niet in de poll
waarom sta ik dan niet in de pollquote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:46 schreef afcajos het volgende:
Waarom een poll, iedereen weet dat bobbyb de klb-sc baas is, ananas de godfather en ik de tofste topics open![]()
Mijn stem, wat doe jequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:44 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Oke.
Poll: Wie is de grootste KLB SC baas?Broekpaling Paaskonijn BobbyB Agiath Slindenoob GasTurbine De_Ananas RickoCunt Triptamine Breathtaking Reetkever Jitzzze Elfzesendertig Sackboy Postmortum 4EverBlackEyed Afcajos Behangplakker Juicyhil Jordeeeh Schatgraver Maisnon Cypress_Hill Rolfpantoffel TVE McFearless TI_2008 Rhythm BigKahuna
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Zonder gers (valsspeler) en met BigKahuna (solly) en Breathtaking (psst, als je je tieten post krijg je meer stemmen).
Jij bent de klb NS Bertquote:
sorryquote:
Zo te zien nog gebruikt ook.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:50 schreef gers het volgende:
[..]
sorry![]()
vond bobbyb net iets meer een baas
wacht ik start me proxy's wel op![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wie ben jij?
Ik heb nog geen tieten gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Irl ben ik een echte klagerquote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Doet t niet + telt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Een eerlijkere poll was geweest:quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Hij doet 't niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie is TI_2008 dan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een eerlijkere poll was geweest:
Optie 1: Broekpaling, Paaskonijn, BobbyB, Agiath, GasTurbine, De_Ananas, RickoCunt, Triptamine, Breathtaking, Reetkever, Jitzzze, Elfzesendertig, Sackboy, Postmortum, 4EverBlackEyed, Afcajos, Behangplakker, Juicyhil, Jordeeeh, Schatgraver, Maisnon, Cypress_Hill, Rolfpantoffel, TVE, McFearless, TI_2008, Rhythm, BigKahuna
Optie 2: Slindenoob
BK HOOLIGANquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |