Vrouwen, want die poepen nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:05 schreef Homdeck het volgende:
zijn er ook mensen die niet kijken dan?
Herkenbaarquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:06 schreef TI_2008 het volgende:
Vroeger, toen we nog zo'n platform in het toilet hadden, probeerde ik altijd met artistieke schuifbewegingen een mooie letter te vormen van mijn afvalstoffen
Dude....quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Oja ik heb ooit wel eens een verschrikkelijke lange neergelegd (2 maanden geleden) en daar was ik zo verbaasd en trots op dat ik een foto met me mobiel heb gemaakt, maar ik mag hem denk ik hier niet posten
![]()
Ik word dan altijd bang. Een drol met scheidingsangst is nooit leukquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:13 schreef pisnicht het volgende:
Ik ben alleen trots indien hij niet na één keer spoelen weg is.
moet je ook niet in je koekenpan schijtenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:20 schreef Biogarde het volgende:
Ik moet weleens op de helft gaan staan..
Picsquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Oja ik heb ooit wel eens een verschrikkelijke lange neergelegd (2 maanden geleden) en daar was ik zo verbaasd en trots op dat ik een foto met me mobiel heb gemaakt, maar ik mag hem denk ik hier niet posten
![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
![]()
Ik kan niet koken, heb dus geen pannen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
moet je ook niet in je koekenpan schijten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |