Volgens mij hebben ze gene punt, Sinterklaasfeest breekt ieder jaar weer records in de opbrengst voor de middenstand.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:03 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
De PVV heeft natuurlijk wel een punt in dit geval. Men brengt het alleen ontzettend achterlijk, waarbij zo nodig weer het stokpaardje van anti-multiculti van stal moet worden gehaald. Als ze nou gewoon zeggen dat ze tegen het subsidiėren van elke willekeurige mening zijn.
Vervang Joden door Zwarte Pieten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Alle musea krijgen subsidie en ik hoef niet per se te bepalen wat ze ermee doen.
Als een museum nu eens pleit voor het doden van alle Joden, zoals je wrs in het midden wil brengen, dan misschien begin ik wat sceptisch te worden idd.
Ik gebruikte ook het woord 'praktisch' in mijn eerdere post hč.
Wat huil je nou???quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:15 schreef Picchia het volgende:
[..]
Vervang Joden door Zwarte Pieten.
Nee, maar een enkele mening subsidiėren is wat anders dan elke mening subsidiėren. Ik verdedig hier ook zeker niet het standpunt van de PVV. Van mij hoeft een mening alleen gesubsidieerd te worden, als er sprake is van een groep mensen die een platform nodig hebben om die mening te ventileren, omdat zij anders op een substantiėle manier achtergesteld worden of op een andere manier substantieel nadeel ondervinden van het onbekend blijven van die mening in de maatschappij. Dit gebeurt niet zo vaak, tenzij je een hele ruime definitie van substantieel aanhoudt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze gene punt, Sinterklaasfeest breekt ieder jaar weer records in de opbrengst voor de middenstand.
En ze zijn volgens mij niet tegen subsidiering van elke mening.... of wel?
Het is nu eenmaal gebruikelijk dat voor veel dingen subsidie wordt uitgetrokken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:51 schreef Picchia het volgende:
Het gaat natuurlijk om vraag 5 van de kamervragen, waarin het verzoek staat. Daarin wordt aangegeven dat het probleem ligt bij de verspilling van belastinggeld aan zulke onzin.
[..]
Dat is dan ook volledig terecht. Een last zie ik niet als een positief iets. De financiele lasten worden al gedragen door de belastingbetaler, dus als men ook andere vormen van hinder ondervindt van die organisatie, dan moet men afwegen of de belastingbetaler dat ook wil subsidieren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:42 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het is nu eenmaal gebruikelijk dat voor veel dingen subsidie wordt uitgetrokken.
Rechts is een beetje zielig bezig: zij willen de subsidie alleen afschaffen wanneer ze er last van hebben.
Als mensen politieke platformen die zich tegen ons keren niet willen onderhouden, dan hoeft de PvdA daar niet op in te spelen.* Zij geven immers graag andermans geld uit aan willekeurig averechts werkende onzin zonder enige terughoudendheid. Maar dan moet je niet vreemd opkijken als andere partijen daar wel op inspelen en wel kiezen voor functionele uitgaven.quote:In Amsterdam is de PvdA al jarenlang aan de macht. Als zij iets willen slopen (zoals bv. het olympisch stadion indertijd) dan ondervinden ze ook de kracht van bepaalde gesubsidieerde lobbyclubs, zoals natuurmonumenten en dat soort ongein.
Maar nooit heb je ze horen klagen over dat er subsidie heen gaat. Nee, 'links' begrijpt tenminste dan een overheid moet worden lastiggevallen.
Als 'links' dat snapt, en er zijn nogal wat 'linksen' dan lijkt mij subsidie voor zulke organisaties ruimschoots overbodig.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:42 schreef Klopkoek het volgende:
Nee, 'links' begrijpt tenminste dan een overheid moet worden lastiggevallen.
Is Geert bang dat ie dit jaar niets krijgt ofzo? O.b.v. de laatste peilingen zou ie dat kunnen denken natuurlijk.quote:PVV maakt zich zorgen om Sinterklaas
Positieve discriminatie welquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Racisme bestaat niet en heeft ook nooit bestaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |