Hoogste wat je hebt?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:21 schreef Robertje het volgende:
Dank je wel allemaal.
@Pakspul wat voor resolutie?
3872 x 2592quote:
ND-grad ook goed, die bedoel ik in ieder geval.quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:32 schreef Robertje het volgende:
Die heb ik niet eens gebruikt. Is Cokin nummertje 121
ND-grad filter is hier gebruikt, dat kan een stuk helpen. Een camera met een hoge DR ook!quote:Op woensdag 10 september 2008 19:56 schreef sieske het volgende:
hoe krijg je die lucht zo mooi kleurig? Ik krijg vaak witte luchten op de achtergrond, jammer want ik wil vaak een foto maken van de omgeving met gekleurde lucht maar dat lukt dus vaak niet.
Trouwens, die foto van de king kong-kust is echt tof, vind ik en die van road to nowhere ook hoor!!
quote:Op woensdag 10 september 2008 19:56 schreef sieske het volgende:
hoe krijg je die lucht zo mooi kleurig? Ik krijg vaak witte luchten op de achtergrond, jammer want ik wil vaak een foto maken van de omgeving met gekleurde lucht maar dat lukt dus vaak niet.
Trouwens, die foto van de king kong-kust is echt tof, vind ik en die van road to nowhere ook hoor!!
Vind dat die auto's juist wat toevoegen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:32 schreef Pr0-n00b het volgende:
Foto 2 is echt jammer dat die auto's er opstaan, foto 8 met die beelden is mooi gevonden. En ja zoals eerder gezegd, kleuren in je foto's zijn echt super!![]()
Inderdaad, totaal niet storend, eerder toevoegend.quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:52 schreef DroogDok het volgende:
Vind dat die auto's juist wat toevoegen.
Mooi contrast qua kleur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |