abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61216925
Het is zeker een trend onder spambedrijven om hun berichten automatisch te vertalen? We krijgen de laatste tijd erg veel troep binnen. Zie hier wat huzarenstukjes:
quote:
Het is geen stuk Meet! Het Maakt U Gaaf!
Hoewel PowerEnlargeSystem uitbreiding van de operatie is kostbaar en soms gevaarlijke pillen kan gemakkelijk worden vergeten en tot het nemen van andere producten worden meestal alleen maar het werk voor de WHO.
U hoeft niet te vragen wanneer het gaat over jouw maat. De resultaten zijn echt ongelooflijk.
quote:
Heb je eindelijk dat wat je verdient. Best Horloges, maar zeer goedkoop. Deze Horloges zijn je echt enthousiast dat wij u de garantie. Haal alles wat hier en nu, om het naar buiten komt en meteen gebruikt.
quote:
Bij ons, uw gezondheid! Wat zal gebruik maken van al onze geneesmiddelen enthousiasme. Onze prijzen ook!
We hebben de juiste oplossing, neem een kijkje op onze producten!
quote:
Via onze beveiligde server en genieten van het comfort worden geleverd tijdens de nacht.
Dit is een kruidenierswinkel online en aantrekkelijk en betaalbaar en biedt generieke producten tegen lage.
Iemand nog meer poezie?
pi_61217063
Over 2uur heb ik hopelijk echt internet en dan zal ik even mijn prachtige spam arsenaal hier copy pasten. Ze worden steeds mooier

"Britney Spears sues own vagina"
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_61217533
quote:
Onze PowerEnlargeSystem heeft vele mannen hun PowerEnlargeSystem in een grotere gemiddelde en effectief zijn.

Van nu af aan onze medicijnen met uw grootte is niet het probleem.
quote:
Hoewel PowerEnlargeSystem uitbreiding van de operatie is kostbaar en soms gevaarlijke pillen kan gemakkelijk worden vergeten en tot het nemen van andere producten worden meestal alleen maar het werk voor de WHO.

Het leven is kort, geen afval aandacht van uw kleine omvang. Doe meer met ons product en u kunt u een andere partner.
quote:
Mannen die grote en die niet hebben geprobeerd ons product. Al uw seksuele dromen zullen uitkomen als u voor de grote omvang.

Stop dromen van de winnaar in bed, proberen ons product te vergroten.
pi_61217577
Je moet die berichten ook echt openen ja, dat Britney Spears gedoe.

Succes, je hoort nu bij een botnet.
Ron Paul 2012
pi_61217700
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 12:31 schreef Supersoep het volgende:
Je moet die berichten ook echt openen ja, dat Britney Spears gedoe.

Succes, je hoort nu bij een botnet.
Jij snapt het verschil tussen een e-mail bericht en de bijlage daarvan niet?
Verbeterd zijn leven op FOK!
pi_61217871
De titels zijn vaak al leuk genoeg
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 12:53:51 #7
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_61218182
Onderwerp: Ik schud Mijn Penis! Het lijkt Erotische!
Bestel PowerEnlargeSystem en start een nieuw leven van succes en geluk. U heeft geen
zorgen! Het is tijd voor puur genieten.

Er zijn nog vele andere producten en methoden heet grote resultaten heeft gegeven en
worden de meest veilige.

Dat onderwerp
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 13:09:24 #8
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_61218644
Mijn vriendin krijgt er tig per dag
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:53:39 #9
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_61221953
"Paris Hilton is Escapee from Witch Mountain", "Paris Hilton denies drunken urination charge", "Playboy rejects Lindsay Lohan nude photoshoot", etc. etc.
Typische mailtjes die in mijn spambox zitten.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')