Te bekend fenomeen. Het erge is, is dat je het van te voren al ziet aankomen. Je zegt nog tegen jezelf 'no way dat ik hiermee akkoord ga'. Maar hoe meer bier je drinkt, hoe meer je denkt van 'ach, ze kan er wel mee door'. Zo was ik deze maand in Australië, waar ik allemaal buitenlandse chicks ontmoette. Voornamelijk backpackers, en ja, die zijn meestal niet de knapste. Er was een Fins meisje die erachter kwam dat ik Nederlands was, vervolgens ging ze in de club de hele tijd 'Ik hou van je' zeggen. Ze viel dus in dezelfde categorie als wat onze Jos beschreef. Geen 8+. Na haar een uur lang op afstand gehouden te hebben kwam haar vriendin ons shotjes met vodka brengen. Na een tijdje begon ik al redelijk bezopen te raken waarop ik 'Perkele' tegen dr ging zeggen. Dat had ik ooit geleerd toen ik nog 15 jaar was en online games speelde. Wist totaal niet meer wat het betekende, maar dat was het enige wat ik me kon herinneren. Schijnbaar bleek het 'kind van satan' te betekenen. Anyway, nadat ze weer 15 minuten tegen me aan ging dansen en ik nog enkele biertjes op had besloot ik haar toch maar dr zin te geven. Het boeit je na een tijdje echt niks meer. Hoe hoog je standaarden ook zijn als je nuchter bent. Na 10 seconden zoenen excuseerde ik mezelf snel en rende naar de W.C. waar ik alles onder heb lopen kotsen van de drank. Dat luchtte op. De volgende dag schaam je je echt dood. Niet om het kotsen, maar omdat je een chick onder de maat hebt gehad.