Gelukkig wel ja! En nog wel via dit topic ook!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
daarvoor heb je een vrouw nodig, en die heeft hij al![]()
o okquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik had er wel plezier in hoor, ik was echt even happy toen ik zijn text van gisteren had gevonden!![]()
Die had ook geen reet te doenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja! En nog wel via dit topic ook!![]()
en is NIET mijn schuldquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:54 schreef crazy987 het volgende:
ik heb ook niet veel te doen
maar jullie gaan veel te snel !!!!!!!!!!
Sjit, dat plaatje zie ik dus weer eens nietquote:
Die zie ik nietquote:
Ik had gewoon even een uur wat te doen, en een uitdaging is altijd wel goed toch?quote:
Inderdaad!quote:
Ik ga zo maar weer even roken... overleg gaat niet door... djeez.... zo echt maar weer een film uitzoeken hier.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:53 schreef bartvanderzanden het volgende:
Koffie halen is gelukt. Koffieapparaat moest nog gevuld worden... weer wat tijd verdaan:)
inderdaad,quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad!
Begonnen als een goede grap dat we lang hebben volgehouden, en jullie weten hoe het nu is hahahaha
roken, goed ideequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ga zo maar weer even roken... overleg gaat niet door... djeez.... zo echt maar weer een film uitzoeken hier.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ga zo maar weer even roken... overleg gaat niet door... djeez.... zo echt maar weer een film uitzoeken hier.
ik nog lang nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik post te veel, ik lees net dat ik in de top 1000 van fok! sta
993. 1856) 13492 06961 Dr.Droxz
lal ik zelf ook niet :Squote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sjit, dat plaatje zie ik dus weer eens niet
Ik ga zo richting Bakker Bartquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:02 schreef bartvanderzanden het volgende:
Ik ga dalijk tegen de klok van 12 richting de slager lopen om een lekker broodje te halen.. weet alleen niet wat ik er op wil... Tips?
bakkerij bart.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:02 schreef bartvanderzanden het volgende:
Ik ga dalijk tegen de klok van 12 richting de slager lopen om een lekker broodje te halen.. weet alleen niet wat ik er op wil... Tips?
ach jah, als jij dat zegtquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:05 schreef misteriks het volgende:
zit hier ook te niksen en kan dit topic wel gebruiken.
maar, WTF, het is haast hard labeur en een fulltime job om dit topic te kunnen volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |