quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:42 schreef Aresdreams het volgende:
wat een vage OP, midden in het topic
Jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zit eraan te denken een nieuwe gitaar te kopen.. Puur voor Rock en Metal... is een LTD wat?
Niet zo bijdehand en gewoon geen metal spelen gij vuigeling =(quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:20 schreef Aresdreams het volgende:
moozze , das een beetje kortzichtig, iedereen mag spelen wat ie wilt. ik zeg toch ook niet tegen brian dat ie geen indie mag spelen (als ie dat doet, ken al die andere stijlen niet :$)
Ja dagquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:20 schreef Aresdreams het volgende:
moozze , das een beetje kortzichtig, iedereen mag spelen wat ie wilt. ik zeg toch ook niet tegen brian dat ie geen indie mag spelen (als ie dat doet, ken al die andere stijlen niet :$)
Downtunen was wel de bedoeling ja, Drop C verwacht ik.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Zou inderdaad zeker voor iets met een vaste brug gaan als je metal wil gaan doen zit je niet met problemen met down tunen
Nouja het is wel zo makkelijk, een floyd rose downtunen is een pokkewerk, en als je dat regelmatig naar iets andere stemmingen wil doen is het rete irritant kan je alles weer afstellenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Downtunen was wel de bedoeling ja, Drop C verwacht ik.
Dus dan moet ik iets met een vaste brug hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |