quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:42 schreef Aresdreams het volgende:
wat een vage OP, midden in het topic
Jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zit eraan te denken een nieuwe gitaar te kopen.. Puur voor Rock en Metal... is een LTD wat?
Niet zo bijdehand en gewoon geen metal spelen gij vuigeling =(quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:20 schreef Aresdreams het volgende:
moozze , das een beetje kortzichtig, iedereen mag spelen wat ie wilt. ik zeg toch ook niet tegen brian dat ie geen indie mag spelen (als ie dat doet, ken al die andere stijlen niet :$)
Ja dagquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:20 schreef Aresdreams het volgende:
moozze , das een beetje kortzichtig, iedereen mag spelen wat ie wilt. ik zeg toch ook niet tegen brian dat ie geen indie mag spelen (als ie dat doet, ken al die andere stijlen niet :$)
Downtunen was wel de bedoeling ja, Drop C verwacht ik.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Zou inderdaad zeker voor iets met een vaste brug gaan als je metal wil gaan doen zit je niet met problemen met down tunen
Nouja het is wel zo makkelijk, een floyd rose downtunen is een pokkewerk, en als je dat regelmatig naar iets andere stemmingen wil doen is het rete irritant kan je alles weer afstellenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Downtunen was wel de bedoeling ja, Drop C verwacht ik.
Dus dan moet ik iets met een vaste brug hebben?
+1.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die vind ik echt lelijk, sorry
We zijn allemaal kunstenaars immmers.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:42 schreef Aresdreams het volgende:
wat een vage OP, midden in het topic
Alsof je per se moet down tunen om metal te spelen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Zou inderdaad zeker voor iets met een vaste brug gaan als je metal wil gaan doen zit je niet met problemen met down tunen
Pachelbel's Canon in Dropped Cquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:18 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Alsof je per se moet down tunen om metal te spelen.. Doen wij ook niet.
.
Ja tenzij je death metal of nu metal wilt spelen.
Een GFS Lil' Puncher XLquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:55 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja dat is dus het 2e plan.
Cynic, wat voor element heb je in je tele?
En ja we hebben een paar solo's!
Ja idd, ik heb zitten rekenen, als ik mijn Fender Deville nog voor 600 kan verkopen moet ik nog zo'n 1200 voor die Orange neerleggen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:43 schreef Cynic het volgende:
[..]
Een GFS Lil' Puncher XL
Die heeft een redelijk stevige output.Dat is zo'n hoitrail geval. Ik denk dat ik ook ooit het nekelement nog moet gaan vervangen.
Ik hoop trouwens wel dat je een redelijke zak centjes hebt voor die Rockerverb. Echt te gekke dingen, die Orange versterkers, maar toch wel erg duur
Hier kost-ie net even ietsje minder. Dat scheelt al een beetje dus.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:11 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja idd, ik heb zitten rekenen, als ik mijn Fender Deville nog voor 600 kan verkopen moet ik nog zo'n 1200 voor die Orange neerleggen.
In de nek positie zit een humbucker dus daar hoeft niks anders in!
Jij met je GFSquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:05 schreef Witchfynder het volgende:
Op GFS-elementen kun je wel besparen..
wat een mislukte relic zegquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:14 schreef matjuhhh007 het volgende:
[..]
Jij met je GFS![]()
[ afbeelding ]
Dat is helaas een beetje uit de richting voor mij...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:29 schreef Aresdreams het volgende:
voor wie weet waar ik werk en waar ik zit is er een stukje taart voor mijn verjaardag die morgen is
Metalcorequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:18 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Alsof je per se moet down tunen om metal te spelen.. Doen wij ook niet.
.
Ja tenzij je death metal of nu metal wilt spelen.
En wat voor Muziek wil je spelen ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En wat voor Muziek wil je spelen ?R&BSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
DiMarzio, Seymour Duncan...allemaal best. Zolang het maar geen lelijke relic is.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:14 schreef matjuhhh007 het volgende:
[..]
Jij met je GFS![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |