quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:42 schreef Aresdreams het volgende:
wat een vage OP, midden in het topic
Jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zit eraan te denken een nieuwe gitaar te kopen.. Puur voor Rock en Metal... is een LTD wat?
Niet zo bijdehand en gewoon geen metal spelen gij vuigeling =(quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:20 schreef Aresdreams het volgende:
moozze , das een beetje kortzichtig, iedereen mag spelen wat ie wilt. ik zeg toch ook niet tegen brian dat ie geen indie mag spelen (als ie dat doet, ken al die andere stijlen niet :$)
Ja dagquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:20 schreef Aresdreams het volgende:
moozze , das een beetje kortzichtig, iedereen mag spelen wat ie wilt. ik zeg toch ook niet tegen brian dat ie geen indie mag spelen (als ie dat doet, ken al die andere stijlen niet :$)
Downtunen was wel de bedoeling ja, Drop C verwacht ik.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Zou inderdaad zeker voor iets met een vaste brug gaan als je metal wil gaan doen zit je niet met problemen met down tunen
Nouja het is wel zo makkelijk, een floyd rose downtunen is een pokkewerk, en als je dat regelmatig naar iets andere stemmingen wil doen is het rete irritant kan je alles weer afstellenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Downtunen was wel de bedoeling ja, Drop C verwacht ik.
Dus dan moet ik iets met een vaste brug hebben?
+1.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die vind ik echt lelijk, sorry
We zijn allemaal kunstenaars immmers.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:42 schreef Aresdreams het volgende:
wat een vage OP, midden in het topic
Alsof je per se moet down tunen om metal te spelen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Zou inderdaad zeker voor iets met een vaste brug gaan als je metal wil gaan doen zit je niet met problemen met down tunen
Pachelbel's Canon in Dropped Cquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:18 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Alsof je per se moet down tunen om metal te spelen.. Doen wij ook niet.
.
Ja tenzij je death metal of nu metal wilt spelen.
Een GFS Lil' Puncher XLquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:55 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja dat is dus het 2e plan.
Cynic, wat voor element heb je in je tele?
En ja we hebben een paar solo's!
Ja idd, ik heb zitten rekenen, als ik mijn Fender Deville nog voor 600 kan verkopen moet ik nog zo'n 1200 voor die Orange neerleggen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:43 schreef Cynic het volgende:
[..]
Een GFS Lil' Puncher XL
Die heeft een redelijk stevige output.Dat is zo'n hoitrail geval. Ik denk dat ik ook ooit het nekelement nog moet gaan vervangen.
Ik hoop trouwens wel dat je een redelijke zak centjes hebt voor die Rockerverb. Echt te gekke dingen, die Orange versterkers, maar toch wel erg duur
Hier kost-ie net even ietsje minder. Dat scheelt al een beetje dus.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:11 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja idd, ik heb zitten rekenen, als ik mijn Fender Deville nog voor 600 kan verkopen moet ik nog zo'n 1200 voor die Orange neerleggen.
In de nek positie zit een humbucker dus daar hoeft niks anders in!
Jij met je GFSquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:05 schreef Witchfynder het volgende:
Op GFS-elementen kun je wel besparen..
wat een mislukte relic zegquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:14 schreef matjuhhh007 het volgende:
[..]
Jij met je GFS![]()
[ afbeelding ]
Dat is helaas een beetje uit de richting voor mij...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:29 schreef Aresdreams het volgende:
voor wie weet waar ik werk en waar ik zit is er een stukje taart voor mijn verjaardag die morgen is
Metalcorequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:18 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Alsof je per se moet down tunen om metal te spelen.. Doen wij ook niet.
.
Ja tenzij je death metal of nu metal wilt spelen.
En wat voor Muziek wil je spelen ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En wat voor Muziek wil je spelen ?R&BSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
DiMarzio, Seymour Duncan...allemaal best. Zolang het maar geen lelijke relic is.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:14 schreef matjuhhh007 het volgende:
[..]
Jij met je GFS![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:00 schreef Jorikjet het volgende:
http://www.rumbleseatmusic.com/
boahhhh, tjek die vintage gitaar collectie
Doe normaal man.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:30 schreef punkjunk het volgende:
Morgen avond met de veewage naar Normaal
tvp
quote:
quote:
Voor hem of voor jou?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:30 schreef brother52 het volgende:
Vanmiddag een gitaar uitzoeken met mijn neefje
Voor hem natuurlijkquote:
Ik zou het eerder het effectief gebruik maken van de middelen die voorhanden zijn noemen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:23 schreef Doodkapje het volgende:
Ziehier de luiheid van de gitarist... quotes eindeloos herhalen
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zou het eerder het effectief gebruik maken van de middelen die voorhanden zijn noemen.
[TK] Washburn gitaar X50PROFEquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zit eraan te denken een nieuwe gitaar te kopen.. Puur voor Rock en Metal... is een LTD wat?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:54 schreef Deansensitized het volgende:
Ruilen tegen een vette Dean ML?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die vind ik echt lelijk, sorry
Niet om julliequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:43 schreef Moozze het volgende:
[..]
Tsja, je kan beter andere lievelingsgitaren uitkiezen
Heb je 'm nog steeds niet verkocht?quote:
Nee maar ik heb wel eindelijk m'n Jim Root Telecaster gevondenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:59 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Heb je 'm nog steeds niet verkocht?
Fail xDquote:Op zondag 31 augustus 2008 10:22 schreef Jorikjet het volgende:
vanmiddag moet ik optreden met vriend en vriendin van me, en we hebben nog helemaal niks om te spelenwordt gewoon lekker jammen, betaalt uiteraard!
Lawll,,quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:22 schreef Jorikjet het volgende:
vanmiddag moet ik optreden met vriend en vriendin van me, en we hebben nog helemaal niks om te spelenwordt gewoon lekker jammen, betaalt uiteraard!
Got insurance?quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:22 schreef Jorikjet het volgende:
Dat bepraat en regel je toch vantevoren?quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:22 schreef Jorikjet het volgende:
BBQ-en en bier drinken, en 's avonds laat nog meer bier drinkenquote:
Nicequote:Op zondag 31 augustus 2008 10:22 schreef Jorikjet het volgende:
In Eindhoven? Kun je onze toetsenist, drummer en gitarist nog tegen komen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:57 schreef Aresdreams het volgende:
feestjes vieren, en vanavond naar heidevolk en anathema
Hoe kun je nou een optreden geven zonder ook maar een paar nummers afgesproken te hebben..quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:22 schreef Jorikjet het volgende:
die moet ik dus ontwijkenquote:Op zondag 31 augustus 2008 12:36 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hen kennende gaan ze er in hun Conorachshirts heen..
Een mooie Gretsch?? Die bestaan helemaal niet...quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:36 schreef punkjunk het volgende:
Normaal was top. Mooie gretsches heeft Bennie toch.![]()
quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:16 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Een mooie Gretsch?? Die bestaan helemaal niet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:33 schreef Deansensitized het volgende:
Het is dat ik geen geld heb
Eerst wat andere zooi verkopen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:47 schreef Witchfynder het volgende:
[..]Held dat je d'r bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
Thanks...quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:47 schreef Witchfynder het volgende:
Welkom terug!
Ben blij voor je dat het goed ging met de import..
Ik heb een Pocket POD, dat ding is gewoon ontworpen om mee te kunnen nemen, werkt op batterijen (maar vreet die dingen) kan ook op adapter, dat doe ik tegenwoordig ook. De POD 2.0 lijkt me wat praktischer in het gebruik, bij de Pocket POD hebben ze alles onder een paar knoppen willen duwen. En mijn Pocket POD heeft een irritante hoge zoemtoom er continu doorheen zitten...quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:53 schreef Witchfynder het volgende:
Weet iemand wat nou het grote verschil is tussen de Pocket POD en de POD 2.0? Als ik kijk naar de specs op de line6-site zie ik het niet direct.
Jeuh... al 27 uur niet geslapenquote:
Ik vind het een erg mooie gitaar en hij lijkt ook wel een beetje op een Showmaster. Heeft hij ook 24 frets?quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:19 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Wil jij niet mijn Washburn kopen? Dacht dat jij opzoek was naar zo'n soort gitaar.
24 frets is wel relaxed jaquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:15 schreef -Menn0- het volgende:
Ja hij heeft inderdaad 24 frets. Ik wou eerst een Showmaster kopen maar heb toch maar deze gekocht. Wat heb je net gekocht?
Fail?quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:17 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
24 frets is wel relaxed jaKwam er van de week achter dat de SG maar 22 heeft
Nee hoor... ik was gewoon een solootje aan het spelen en dacht... verrek... dat kan wel op die RGquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:27 schreef KaMo het volgende:
[..]
Fail?
Nee, een sg heeft er maar 22 nodig xD
Maar dat moet je er maar voor over hebben, want een SG is zoo moooi <3quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:32 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nee hoor... ik was gewoon een solootje aan het spelen en dacht... verrek... dat kan wel op die RG
Nah ja,... mijn Yamaha heeft er ook maar 22quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:38 schreef KaMo het volgende:
[..]
Maar dat moet je er maar voor over hebben, want een SG is zoo moooi <3
Neuh, te metalquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:28 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Wat voor Dean wil je?
Razorback ofzo?
Mijn kinor maar 19quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:40 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nah ja,... mijn Yamaha heeft er ook maar 22
Ja dat vroeg ik me dus af... Welke tweakt het best en werkt het meest relaxt? Misschien gewoon maar eens testen (al heb je in de winkel nooit genoeg tijd om dit soort apparaten echt uitvoerig te testen).quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:58 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik heb een Pocket POD, dat ding is gewoon ontworpen om mee te kunnen nemen, werkt op batterijen (maar vreet die dingen) kan ook op adapter, dat doe ik tegenwoordig ook. De POD 2.0 lijkt me wat praktischer in het gebruik, bij de Pocket POD hebben ze alles onder een paar knoppen willen duwen. En mijn Pocket POD heeft een irritante hoge zoemtoom er continu doorheen zitten...
Hij heeft een Yamaha iPod-gitaar gekocht.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:15 schreef -Menn0- het volgende:
Ja hij heeft inderdaad 24 frets. Ik wou eerst een Showmaster kopen maar heb toch maar deze gekocht. Wat heb je net gekocht?
Of een onstabiele/niet goed afgeschermde voeding/adapter.quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:56 schreef Witchfynder het volgende:
Is die zoemtoon niet omdat je toevallig in ongeaarde stopcontacten zit?
Oh, ik luister vaak en graag metal hoor, ben alleen niet metal zeg maar. Hoeveel metalheads zie je met een hanekam(metje)?quote:
quote:Op maandag 1 september 2008 00:14 schreef Dribbel_ het volgende:
hoi
Nou, die zoemtoon is aanwezig zowel bij gebruik van de adapter als bij gebruik van batterijen...quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:56 schreef Witchfynder het volgende:
Is die zoemtoon niet omdat je toevallig in ongeaarde stopcontacten zit?
Baggerapparaatquote:Op maandag 1 september 2008 00:17 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nou, die zoemtoon is aanwezig zowel bij gebruik van de adapter als bij gebruik van batterijen...
Oh, ik dacht even dat ik niet alleen was! En ik zie helemaal niet zoveel metalheads, dus ook niet met een hanekam(metje)quote:Op maandag 1 september 2008 00:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Oh, ik luister vaak en graag metal hoor, ben alleen niet metal zeg maar. Hoeveel metalheads zie je met een hanekam(metje)?
Oh, Ken een meid die ook zo'n ding heeft. Zal eens aan haar vragen of ze er ook last van heeft.quote:Op maandag 1 september 2008 00:17 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nou, die zoemtoon is aanwezig zowel bij gebruik van de adapter als bij gebruik van batterijen...
Jeff Waters had er een, maar kan er geen foto's meer van vinden.quote:Op maandag 1 september 2008 00:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Oh, ik luister vaak en graag metal hoor, ben alleen niet metal zeg maar. Hoeveel metalheads zie je met een hanekam(metje)?
Maar dat is een geval apartquote:Op maandag 1 september 2008 00:41 schreef Witchfynder het volgende:
Jeff Waters had er een, maar kan er geen foto's meer van vinden..
Voor zover je het spelenquote:Op maandag 1 september 2008 00:39 schreef Sloggi het volgende:
Dean, speel je nou nog steeds gitaar?
Vriendin van mij heeft ook een zoemding op batterijen, maar is vast niet hetzelfdequote:Op maandag 1 september 2008 00:38 schreef Witchfynder het volgende:Oh, Ken een meid die ook zo'n ding heeft. Zal eens aan haar vragen of ze er ook last van heeft.
als ik weer centjes heb staat een 7 snarige als eerste op mijn verlanglijstjequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:15 schreef Aresdreams het volgende:
down tunen? gewoon 7-snarig gaan spelen
en dan lekker jammen met een jengelstengel
ik snap nog steeds niet wat mensen met een hele hoge actie moeten,. was laatst bij iemand(die overigens voor geen meter kon spelen),. en die had zo'n lelijke warlock met een actie waar ik een pink tussen kon steken,. probeerde er wat op te spelen en het was werkelijk voor het eerst dat het me tegenviel er wat van te maken. met een snaar indrukken was je gewoon een halve seconde kwijt op dat ding,. en die gast maar volhouden dat het een fantastisch ding was, een echte bc richquote:Op maandag 1 september 2008 01:28 schreef The_Dean het volgende:
Afstelling is puur persoonlijk
En trouwens, hoge actie is met punk ook niet wenselijk hoor.
Niet alleen dat maar ook je intonatie is verpest het is gewoon vals doordat je de snaar teveel verlengd om deze op de fret te drukken dus een toonhoogte verschil en dan klopt je intonatie niet meer. Een slecht spelend vals stuk hout krijg je danquote:Op maandag 1 september 2008 01:58 schreef nightfall het volgende:
[..]
ik snap nog steeds niet wat mensen met een hele hoge actie moeten,. was laatst bij iemand(die overigens voor geen meter kon spelen),. en die had zo'n lelijke warlock met een actie waar ik een pink tussen kon steken,. probeerde er wat op te spelen en het was werkelijk voor het eerst dat het me tegenviel er wat van te maken. met een snaar indrukken was je gewoon een halve seconde kwijt op dat ding,. en die gast maar volhouden dat het een fantastisch ding was, een echte bc rich,. emo's...
Komt wel goed schatjequote:
Dean....quote:Op maandag 1 september 2008 00:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vriendin van mij heeft ook een zoemding op batterijen, maar is vast niet hetzelfde
morgen ga ik kijken voor een schecter demonquote:Op maandag 1 september 2008 01:54 schreef nightfall het volgende:
[..]
als ik weer centjes heb staat een 7 snarige als eerste op mijn verlanglijstje,. zit te geilen op een schecter hellraiser 7 snarig
tja, als ie goed afgesteld zou zijn zou het waarschijnlijk een prima gitaartje zijn, maar om je nou vast te pinnen op: het is een prima gitaar, want het is een B.C. en vervolgens een bronze serrie in je handen te houden...quote:Op maandag 1 september 2008 01:58 schreef nightfall het volgende:
[..]
ik snap nog steeds niet wat mensen met een hele hoge actie moeten,. was laatst bij iemand(die overigens voor geen meter kon spelen),. en die had zo'n lelijke warlock met een actie waar ik een pink tussen kon steken,. probeerde er wat op te spelen en het was werkelijk voor het eerst dat het me tegenviel er wat van te maken. met een snaar indrukken was je gewoon een halve seconde kwijt op dat ding,. en die gast maar volhouden dat het een fantastisch ding was, een echte bc rich,. emo's...
quote:Op maandag 1 september 2008 01:58 schreef nightfall het volgende:
[..]
De andere Conorach fan uit Frieslandquote:Op maandag 1 september 2008 11:57 schreef Witchfynder het volgende:
Dean.....
Die meid die ik ken is een leuke Friesin btw.
Die is vetquote:Op maandag 1 september 2008 12:13 schreef VinceW het volgende:
Ik ken die dingen, en dan ook nog 010 erop, zodat je helemaal niet vooruit komt... ziet er wel aardig uit maar speelt voor geen meter..ik ben wel blij met mijn
"dripped in blood" ibanez.. die speelt lekker snel en kosstte nog geen 200 euro -Ibanez GRG 07 LTD 1 BK4
plaatje:
http://www.kayserikatalog(...)13862_2461620801.jpg
Zij ja.quote:Op maandag 1 september 2008 12:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
De andere Conorach fan uit Friesland
Joahquote:Op maandag 1 september 2008 13:02 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zij ja..
Ze is nu bezig om een melodic death metalband te beginnen, dus als je zin hebt in iets anders..
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb ik niets aan toe te voegen.quote:Op maandag 1 september 2008 18:27 schreef Witchfynder het volgende:
Zoals wat DK je ongetwijfeld gaat vertellen, kun je met een Pacifica ook nog metal spelen, maar ook andere dingen. Lijkt me niet dat je alternative (rare naam) gelijk kut vindt of wel?
Ik heb jaren lang metal gespeeld op een Stratkopie en dat ging prima, maar beter heb je een humbucker bij de brug en dat heeft een Pacifica..
En daarnaast: goede ontwikkeling, RoW_0!.
Ik raadde je aan een Dean te kopen. En dat doe ik nog. Weet nog wel een mooie ML voor je, slechts 275 euro. Floyd, twee humbuckers, neckthru.quote:Op maandag 1 september 2008 18:16 schreef RoW_0 het volgende:
hey jonges,
jullie hadden me laatst aangeraden om een yamaha 112 OVS te kopen en een Roland cube 20/30w
Maar tijdens de zomervakantie is mijn stijl een beetje veranderd van alternative naar metal (metallica). maar doorvoor luisterde ik ook al metal.
Maar is het nog wel slim om een yamaha pacifica 112 te kopen? of meer een ibanez? (aangezien gibson te duur is)
Bedankt.
quote:Op maandag 1 september 2008 18:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik raadde je aan een Dean te kopen. En dat doe ik nog. Weet nog wel een mooie ML voor je, slechts 275 euro. Floyd, twee humbuckers, neckthru.
Nicequote:Op maandag 1 september 2008 19:03 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Heb een paar maanden op die pedalsteel geoefend en ik kan jullie nu laten horen hoe dat ding klinkt. Dit is wat ik er nu een beetje uitkrijg:
http://www.timknol.nl/mp3/pedalsteel.mp3
Op het eind een vals nootje en nog wat rommeligheden maargoed.
Het liedje is trouwens van een collega van me en ik heb over zijn track heengespeeld.
Alternative. Wat is nou alternative? Er is helemaal geen alternatief voor Metal!quote:Op maandag 1 september 2008 18:53 schreef Moozze het volgende:
[..]
Alternative tegen Metal?
![]()
Alternative rock is veul vetter!
Dan zou ik voor een Yamaha RGX gaanquote:Op maandag 1 september 2008 18:16 schreef RoW_0 het volgende:
hey jonges,
jullie hadden me laatst aangeraden om een yamaha 112 OVS te kopen en een Roland cube 20/30w
Maar tijdens de zomervakantie is mijn stijl een beetje veranderd van alternative naar metal (metallica). maar doorvoor luisterde ik ook al metal.
Maar is het nog wel slim om een yamaha pacifica 112 te kopen? of meer een ibanez? (aangezien gibson te duur is)
Bedankt.
Waar het hart vol van isquote:
Dan sterf je wel een heldendoodquote:Op maandag 1 september 2008 19:46 schreef brother52 het volgende:
Lijkt me pijnlijk, een dean in mijn hart.
@ RoW_0: Geen zorgen... die Pacifica 112 heeft een prima humbucker... helaas heb ik de mijne in het repetitiehok staan anders kon ik je een sample laten horen. Met pijn in mijn hart moet ik toegeven dat ie soms wel rauwer klinkt dan mijn Ibanez RG, dus Metallica kan je er wel op spelen!quote:Op maandag 1 september 2008 19:30 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dan zou ik voor een Yamaha RGX gaan![]()
Ben ik ook op begonnen
tsjaa gewoon RHCP enzo.. aangezien ik op mijn yamaha 112 toch metal kan spelen hou ik wel de yamaha!quote:Op maandag 1 september 2008 19:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Alternative. Wat is nou alternative? Er is helemaal geen alternatief voor Metal!.
...oei... dat zijn actieve... moet je weer in je body gaan borenquote:Op maandag 1 september 2008 20:47 schreef Witchfynder het volgende:
Weet je wat me mooi lijkt? Een Gibson SG met Seymour Duncan Live Wires Dave Mustaine er in. Volgens mij is dat pas een dijk van een geluid.. En ze moeten ook goed staan in die dingen.
.
Als er iets mainstream is, is het RHCP welquote:Op maandag 1 september 2008 20:50 schreef RoW_0 het volgende:
tsjaa gewoon RHCP enzo.. aangezien ik op mijn yamaha 112 toch metal kan spelen hou ik wel de yamaha!
thanks!!
eerste metallica shirt besteld, word zo een echte metalhead\M/
Niks voor Jurgen?quote:Op maandag 1 september 2008 20:47 schreef Witchfynder het volgende:
Weet je wat me mooi lijkt? Een Gibson SG met Seymour Duncan Live Wires Dave Mustaine er in. Volgens mij is dat pas een dijk van een geluid.. En ze moeten ook goed staan in die dingen.
.
Ik weet niet hoe groot die cavities zijn. Soms kun je er nog wel het een en ander tussen vrotten.quote:Op maandag 1 september 2008 21:30 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
...oei... dat zijn actieve... moet je weer in je body gaan boren
Nah, hij is niet van de SGs. LP's vindt hij wel ok, tot grote ontsteltenis van Jacco en mij, maar verder neigt hij wel naar de Jackson DKMG-achtige toestanden.quote:
Soort hout, en grootte en dikte van de body vooral, die vorm boeit niet zoveelquote:Op maandag 1 september 2008 22:10 schreef Moozze het volgende:
Waarom klinkt element X dan anders als het hout de vorm heeft van een SG dan in de vorm van een Strat of whatever?
Aha...quote:Op maandag 1 september 2008 22:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Soort hout, en grootte en dikte van de body vooral, die vorm boeit niet zoveel
Da's meestal wanneer je zusje wordt geboren...quote:Op dinsdag 2 september 2008 08:08 schreef Moozze het volgende:
Goeiemorgen, sind wanneer ben ik telkens de 2e?
Zeer nette recentie!quote:Op maandag 1 september 2008 22:28 schreef Witchfynder het volgende:
Hahaha een hilarische recensie van onze CD in de Speakers (blad van de Zuid-Hollandse Popunie).
Uit het donkere bos klinkt een diepe zucht. Miss Cavetroll is blij en opgelucht. Hetgene waar ik maanden geleden om heb gevraagd is nu eindelijk afgemaakt. Voor mij ligt de eerste full length van de uit Delft afkomstige folmetalformatie Conorach. Compleet met nieuwe zanger (die er ook nog eens erg smakelijk uitziet, dat is altijd mooi meegenomen). De muziek van Conorach vind ik eigenlijk niet goed passen onder het kopje folkmetal. Ja, uiteraard bezit de muziek van Conorach de nodige folkmelodietjes en riedeltjes, maar in tegenstelling tot de meeste Nederlandse folkbands beschikken zij over een cleane zanger en hecht Conorach wel aan goede geluidskwaliteit. Ik schenk wat Hertog Jan in mijn hoorn en begin met het beluisteren van dit (in een zeer mooi uitgewerkt hoesje gestoken) schijfje. De oorlogscampagne van Conorach begint met een duister (doch erg kort) intro, genaamd 1667. Hierna marcheren we flink door naar een van de live knallers genaamd The Oaken Shield, wat meteen een van de beste nummers van het album is. Door de hele cd heen word ik door Conorach meegesleept in hun sterke verhalen (uit de taverne) over vechtende legers, stervende krijgers en hongerige wolven. Nog een hoogtepunt voor mij is het nummer Stortebeker; pakkende melodieen en een dreigend intro maken deze song tot een van de beste zuipnummers aller tijden. De cd sluit af met het prachtige nummer Spanish Ladies, waarin de hele band hun smoel opentrekt en in koor meezingt. Ik pak mijn hoorn erbij en proost nog eens op al het moois wat de mannen hebben afgeleverd. Dat het geluid soms wat wollig klinkt en de bassdrums iets te hard in de mix staan deert mij niet, ik ben immers maar een cavetroll en maak mij niet druk over zulke onbenulligheden. Veel belangrijker vind ik dat Conorach mij met hun enthousiasme en heldhaftigheid hebben weten te overtuigen van hun kunnen. Doe mij nog maar zo'n sterk verhaal, dan schenk ik nog een biertje in.
Miss Cavetroll
Tijd om wat gitaarporno te postenquote:Op dinsdag 2 september 2008 06:19 schreef Doodkapje het volgende:
Mogguh![]()
Zo... fretboard ingeolied en nieuwe snaren op mijn SG gezet... ziet er geil uit
Gisteren trouwens voor 15,- 3 setjes Ernie Ball gehaald... die dingen worden goedkoper
Ik had al 2 exemplaren fap-material gepostquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:09 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Tijd om wat gitaarporno te posten
En verder beroep je je tot december op je jetlag?quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:12 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik had al 2 exemplaren fap-material gepost
beetje jammer,. is nogal een verschil..quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:09 schreef Aresdreams het volgende:
we wachten nog steeds op de 3e mix van de demo witch...
en dan hopen we ook op dit soort recenties
helaas ergens iets fout gegeaan bij die zaak waar ik de deamon 7 FR wou halen... het was namelijk niet de 7, maar een 6
Wat willen jullie?quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:16 schreef Cynic het volgende:
[..]
En verder beroep je je tot december op je jetlag?
baal er wel behoorlijk van, ach ja, nu 11 september naar Music productivquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:20 schreef nightfall het volgende:
[..]
beetje jammer,. is nogal een verschil..
quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:09 schreef Aresdreams het volgende:
we wachten nog steeds op de 3e mix van de demo witch...
en dan hopen we ook op dit soort recenties
Wat ga je halen bij MP? Of moet ik dan het topic doorspitten...quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:27 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
baal er wel behoorlijk van, ach ja, nu 11 september naar Music productiv
mits de wereld niet vergaat
Wil je dan meteen even kijken wat ze aan linkshandig spul hebben? (hollowbodies vooral)quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:27 schreef Aresdreams het volgende:
baal er wel behoorlijk van, ach ja, nu 11 september naar Music productiv
mits de wereld niet vergaat
quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wil je dan meteen even kijken wat ze aan linkshandig spul hebben? (hollowbodies vooral)
Misschien kan ik me dan een rit die kant op besparen.
Maar dan kan je wel meer dan 14% korting proberen te regelenquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:11 schreef Aresdreams het volgende:
tja, je kan ze ook mailen en op de site kijken brother
en 6 zijn geen 7 snaren
En dan mail je ze, krijg je antwoord en dan weet je hetquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:33 schreef brother52 het volgende:
Op de site kijken is inderdaad ook een optie maar meestal staat er meer op de site dan dat ze in de winkel hebben staan. Dat is mijn ervaring ten minste met Music store.
Ik heb net weer eens op de site gekeken en ik weet eigenlijk al genoeg.quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:43 schreef Aresdreams het volgende:
En dan mail je ze, krijg je antwoord en dan weet je het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,/
Heb anders nog geen foto van je nichtje gezienquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:12 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik had al 2 exemplaren fap-material gepost
Vlgones een oznrdeeok op een Eglnese uvinretsiet boiet het me nawuelikjs.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:01 schreef Witchfynder het volgende:
Mijn bonbonbloc is zacht.. Nou is het al een ontzettende heaumeau-snoeperij, maar zacht slaat het wel alles!
quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:01 schreef Witchfynder het volgende:
Mijn bonbonbloc is zacht.. Nou is het al een ontzettende heaumeau-snoeperij, maar zacht slaat het wel alles!
quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb anders nog geen foto van je nichtje gezien
Schuif je laptop iets naar links en probeer dan weer blind te typen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Vlgones een oznrdeeok op een Eglnese uvinretsiet boiet het me nawuelikjs.
Dank je. Ik denk dat vooral Brian erg gebaat zal zijn bij deze link.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:12 schreef allsystemshalt het volgende:
Deze kon ik jullie niet onthouden![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)6/gitaar_heldin.html
Zeer mooi gitaarspel met twee zware hoogtpunten
www.large.nl ?quote:Op maandag 1 september 2008 21:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als er iets mainstream is, is het RHCP wel![]()
En shirts bestel je niet, die koop je bij optredens.
Overdriven is ook een vak.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:26 schreef Jorikjet het volgende:
fulltone ocd of een fulltone fulldrive!
nope, bij optredens zeg ik je.quote:
Uh nee. Wil gewoon weten hoe het werkt.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:43 schreef ikheetmartijn het volgende:
Het proces zou ik zo niet weten, ik weet wel dat fuzz smeriger is en meer bas heeft.
Je gaat een big muff kopen?
Mic de toneport in is juist ideaal johquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:58 schreef Deansensitized het volgende:
Und?
Nja, als ik straks een mic heb gaat de Toneport eruit...
Vorige week een TS808 voor een redelijk goede prijs gekocht (tweedehands). Ik vind 'm erg lekker, maar ik heb weinig ervaring met de duurdere drives (OCD, dat werk).quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:18 schreef Riches het volgende:
Ik zoek een goeie overdrive, iemand een suggestie?
En waarom dat zozeer danquote:Op woensdag 3 september 2008 00:00 schreef Deansensitized het volgende:
Mic het mengpaneel in is beter
die toneport mag dan deze kant wel op.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:58 schreef Deansensitized het volgende:
Und?
Nja, als ik straks een mic heb gaat de Toneport eruit...
...daar kun je heel lang op wachtenquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb anders nog geen foto van je nichtje gezien
Hoezo niet?quote:Op woensdag 3 september 2008 00:03 schreef Deansensitized het volgende:
Meer knopjes
Nee weet niet, die Toneport ligt me niet echt eigenlijk... wel handig, snel wat jamtracks bouwen, maar verder...
Ik zou em ook gewoon via de toneport doen tenzij je een big pimpin studio mengpaneel hebt.quote:Op woensdag 3 september 2008 00:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En waarom dat zozeer danIk vond het met die toneport fijner werken dan via het mengpaneel
Maar dat is persoonlijk natuurlijk
Graag gedaan!quote:Op woensdag 3 september 2008 09:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Nou bedankt voor julile vermaak, de tijd vliegt op het moment daardoor
Toneport is super om ff snel ideetjes op te nemen en over en weer te mailen met je bandgenoten... Maar ook als geluidsprocessor als je bijv je cabinet gaat mic'en...quote:Op woensdag 3 september 2008 09:32 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ik zou em ook gewoon via de toneport doen tenzij je een big pimpin studio mengpaneel hebt.
Weet nietquote:
Misschien moet je niet zo snel shreddenquote:Op woensdag 3 september 2008 09:53 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Weet niet
Wel een handig ding, en je kan er alles mee, maar ligt me gewoon niet echt. Misschien het idee dat je niet over een echte amp speelt enzo. En mijn laptop lagged nogal met dat ding waardoor ik plopjes en stiltes krijg
Te trage laptop ofzo
Wou net zeggen, je moet die powerchords wat rustiger spelen.quote:Op woensdag 3 september 2008 10:16 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Misschien moet je niet zo snel shredden![]()
Dat gaat dan echt niet beter worden als je gewoon inprikt, hoor. Tage laptop is trage laptop. Sowieso zijn laptops niet de beste opnameapparaten.quote:Op woensdag 3 september 2008 09:53 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Weet niet
Wel een handig ding, en je kan er alles mee, maar ligt me gewoon niet echt. Misschien het idee dat je niet over een echte amp speelt enzo. En mijn laptop lagged nogal met dat ding waardoor ik plopjes en stiltes krijg
Te trage laptop ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |