Ah, daar dus, thanx. Sommige reacties.......quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:32 schreef Juud79 het volgende:
http://www.rocketmiljonairs.nl/index.php?page=1&a=1&w=58&jaar=2008&maand=08
echt te triest hé....quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, daar dus, thanx. Sommige reacties.......![]()
Ach, sommige mensen weten niet beter, zielig.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:46 schreef Desii het volgende:
echt te triest hé....
Maar Magr. schrijft zij nou namens de familie of herhaald ze gewoon het eerdere bericht van Huppeltje?
ja zit ik dus ook te denken, ze hebben hier dat bericht gelezen en zijn nu helemaal op hol geslagen.......quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:46 schreef Desii het volgende:
[..]
echt te triest hé....
Maar Magr. schrijft zij nou namens de familie of herhaald ze gewoon het eerdere bericht van Huppeltje?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:52 schreef Smash-it het volgende:
We zullen het vanzelf wel zien. Eerst maar even afwachten, voordat iedereen meteen van het ergste uitgaat.
Hai beequeen, zag jou reaktie op rocket, weet jij wie margriet is?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, sommige mensen weten niet beter, zielig.
Ik heb geen idee, ze zegt 'namens de f (amilie)'. Afwachten maar.
Mag het hopen, wellicht een familielid/vriend in het ziekenhuis en wat kan je dan doen? Continue naast dat bed zitten?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:10 schreef Darklight het volgende:
valt allemaal wel mee dus als die gewoon op zn werk is
Vind ik niet raar. Dat doen zoveel users als er iets leuks of ernstigs in hun leven gebeurt, en waarom ook niet?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:24 schreef Darklight het volgende:
Wij hebben daar helemaal niks mee te maken eigenlijk, wat er prive gebeurd
Vind het ook raar dat die het hier gister postte
het eerste wat ik denk: allemaal Amanda'squote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:25 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://forum.headliner.nl/topic-8964/
Psies, als ik hier of elders zit te kletsen en ik krijg een rottelefoontje dan tiep ik ook vermoed ik:quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Vind ik niet raar. Dat doen zoveel users als er iets leuks of ernstigs in hun leven gebeurt, en waarom ook niet?
Dat er vervolgens pagina's lang gespeculeerd wordt over wat er aan de hand kan zijn, is een ander verhaal.
Maar goed, je leeft wat meer mee met iemand die je "kent", dat is IRL ook zo.
Carrière gaat voor dus of dat een graatmeter is?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:10 schreef Darklight het volgende:
valt allemaal wel mee dus als die gewoon op zn werk is
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:21 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Mag het hopen, wellicht een familielid/vriend in het ziekenhuis en wat kan je dan doen? Continue naast dat bed zitten?
Noppes, gaat hem meestal niet worden dus kan je beter gaan werken lijkt mij.
whaha eerst dit ^ en dan dit:quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:51 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Psies, als ik hier of elders zit te kletsen en ik krijg een rottelefoontje dan tiep ik ook vermoed ik:
ik krijg net een rottelefoontje en moet er heel snel vandoor, of zoiets.
Meer dan logisch.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:51 schreef Kaat38 het volgende:
En speculeren heeft totaal geen zin, we lezen het vanavond wel of zo en ik hoop dat het meevalt uiteindelijk.
Suikeroom en genuanceerd, hmm, contradictio in terminis?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:12 schreef Kaat38 het volgende:
gaat ie weer lekker suikeroom, enig genuanceerd antwoord toevallig bij de hand?
OMG die gast met dat sjaaltje, moeten ze ook herken de homo spelen ofzo?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:25 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://forum.headliner.nl/topic-8964/
Ken ons suikeroompje al enige tijd, toch lees ik af en toe best goede postings van hem, alhoewel: misschien dan laat op de avond en onder enige invloed maar dat geeft nietsquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Suikeroom en genuanceerd, hmm, contradictio in terminis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |